Ένα περίεργο θαλάσσιο ον ξέβρασε η θάλασσα στον Καστελόκαμπο της Πάτρας.
Οι κολυμβητές της περιοχής προβληματίστηκαν και απομάκρυναν από τη θάλασσα αυτό το ον και αναρωτιούνται αν είναι επικίνδυνο όπως οι μέδουσες ή αν η παρουσία του είναι τελείως ακίνδυνη για τον άνθρωπο. Άλλοι πάντως είπαν ότι πρόκειται για αβγά ψαριών που δεν πρέπει να τα πειράζουν οι άνθρωποι.
Φωτογραφίες: Πάτρα, η πόλη της καρδιάς μας