Καμία άρση μέτρων δεν θα γίνει μέχρι την Πρωτομαγιά, όπως αποφάσισε η επιτροπή Εμπειρογνωμόνων που συνεδρίαζε σήμερα, υπό τη σκιά της νέας έξαρσης κρουσμάτων στη χώρα μας.
Παρά τις προαναγγελίες της κυβέρνησης για άρση μέτρων, η επιτροπή έκρινε πως είναι νωρίς να «αποχωριστούμε» τα μέτρα που εφαρμόζονται, καθώς τις τελευταίες ημέρες σημειώνεται μια νέα έξαρση της πανδημίας στη χώρα.
Αναλυτικότερα, στο τραπέζι τέθηκε η χρήση μάσκας στους εσωτερικούς χώρους, η υποχρεωτική καραντίνα, η πρόσβαση ανεμβολίαστων στην εστίαση, αλλά και η κατάργηση της υποχρέωσης να επιδεικνύουν αρνητικό rapid test, ή πιστοποιητικού εμβολιασμού για όσους έχουν, ώστε να εισέλθουν στα στα εμπορικά καταστήματα.
Σύμφωνα με την επιτροπή τα μέτρα αυτά δεν θα αλλάξουν, τουλάχιστον μέχρι την Πρωτομαγιά.