molotof thessaloniki
Μολότοφ και χημικά μεταξύ αγνώστων και ΜΑΤ στη Θεσσαλονίκη - Ένας τραυματίας και 9 προσαγωγές

Ένας τραυματίας, φθορές σε τρία σταθμευμένα οχήματα και εννέα προσαγωγές είναι ο απολογισμός μετά τη ρίψη μολότοφ σε δυνάμεις των ΜΑΤ και τα χημικά, λίγο μετά τη μία τα ξημερώματα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, όλα ξεκίνησαν όταν ομάδα ατόμων, με καλυμμένα τα χαρακτηριστικά των προσώπων, πέταξε πέτρες και μολότοφ εναντίον των αστυνομικών δυνάμεων που βρισκόταν γύρω από το Τουρκικό Προξενείο, επί της οδού Αγίου Δημητρίου.

Οι αστυνομικοί τους απώθησαν και στη συνέχεια τα άτομα αυτά εισήλθαν εντός του χώρου του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, για να εξέλθουν λίγη ώρα αργότερα και να προχωρήσουν σε νέες ρίψεις μολότοφ εναντίον των αστυνομικών.

Από τα επεισόδια και τις ρίψεις προκλήθηκαν φθορές σε τρία οχήματα που ήταν σταθμευμένα στην περιοχή. Κατά τη διάρκεια των επεισοδίων, στο ΑΠΘ, σημειώθηκε διαπληκτισμός των ατόμων με διερχόμενο αλλοδαπό, με αποτέλεσμα τον ελαφρύ τραυματισμό του και τη μεταφορά του σε νοσοκομείο για την παροχή των πρώτων βοηθειών.

Για τα επεισόδια προσήχθησαν συνολικά, από τις αστυνομικές αρχές, εννέα άτομα.

Photo: grtimes.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μολυβια
Εκπαιδευτικοί Ικαρίας για αξιολόγηση: Πρόκειται για «ταφόπλακα της δημόσιας εκπαίδευσης»
«Κλίμα φόβου και πιέσεων στους εκπαιδευτικούς» – Σφοδρή ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ικαρίας–Φούρνων για την αξιολόγηση
Εκπαιδευτικοί Ικαρίας για αξιολόγηση: Πρόκειται για «ταφόπλακα της δημόσιας εκπαίδευσης»