Την εκπόνηση 5ης εργασίας ως εναλλακτικής μορφής αξιολόγησης, αντί της παραδοσιακής αυτοπρόσωπης παρουσίας καθηγητών και φοιτητών, μεταξύ 6 Ιουνίου 2020 έως 31 Ιουλίου 2020, προτείνει ομάδα φοιτητών της σχολής Κοινωνικών Επιστημών του ΕΑΠ.
Για το λόγο αυτό, απέστειλαν επιστολή προς τη διοικούσα επιτροπή του ΕΑΠ, ενώ παράλληλα συλλέγουν ηλεκτρονικά υπογραφές (Δείτε Εδώ).
Αναλυτικά η επιστολή των φοιτητών:
Πάτρα 27 Απριλίου 2020
Από: Φοιτήτριες ΔΕΟ ΕΑΠ: Προς: -Πρόεδρο ΕΑΠ
Σακελλαράκη Ιωάννα Καθηγητή Οδυσσέα-Ιωάννη Ζώρα
Μαντά Αντωνία -Κοσμήτορα Σχολής Κοιν. Επιστημών
Τζουραμάνη Θεώνη Καθηγητή Α. Μιχιώτη
-Δ/ντή Προγρ. Σπουδών ΔΕΟ
Καθηγητή Γεώργιο Μ.Αγιομυργιανάκη
Κοιν.: Μέλη Διδακτικού Ερευνητικού Προσωπικού ΕΑΠ
Θέμα: Πρόταση Φοιτητών ΕΑΠ σχετικά με τον τρόπο και τη μορφή εξέτασης.
Σχετ.: Το από 11 Απριλίου 2020 ηλεκτρονικό ψήφισμα «ΕΑΠ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2019-2020».
Αξιότιμοι κύριοι,
Με την παρούσα επιστολή επιθυμούμε να σας γνωστοποιήσουμε ότι μια ομάδα φοιτητών του ΕΑΠ, της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών, θορυβούμενοι από τις αρνητικές επιπτώσεις που έχει προκαλέσει η εξάπλωση του νέου ιού, αισθανόμενοι μεγάλη αβεβαιότητα και αγωνία σχετικά με τον τρόπο - μορφή διεξαγωγής των τελικών/επαναληπτικών εξετάσεων και κατ’ επέκταση με την επανεγγραφή για το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021 και τον σχεδιασμό του απαραίτητου οικονομικού προγραμματισμού εν μέσω της πανδημίας, σκεφτήκαμε να προτείνουμε μια εναλλακτική μορφή αξιολόγησης.
Σύμφωνα με την από 23 Απριλίου 2020 ανακοίνωση της Διοικούσας Επιτροπής, της απόφασης, ότι οι εξετάσεις θα διενεργηθούν με εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης αντί της παραδοσιακής αυτοπρόσωπης παρουσίας καθηγητών και φοιτητών, μεταξύ 6 Ιουνίου 2020 έως 31 Ιουλίου 2020, προτείνουμε το χρονικό διάστημα έως τις 6 Ιουνίου να αξιοποιηθεί με γόνιμο τρόπο, δηλαδή με την εκπόνηση μιας 5ης εργασίας ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης.
Επίσης σας ενημερώνουμε ότι αναλάβαμε την πρωτοβουλία δημιουργίας ενός ηλεκτρονικού ψηφίσματος που διοχετεύτηκε στην φοιτητική κοινότητα του ΕΑΠ ούτως ώστε όσοι συμφοιτητές πανελλαδικά και στο εξωτερικό που ενστερνίζονται την πρόταση αυτή, να έχουν την δυνατότητα να την εκφράσουν υποστηρίζοντάς την με την υποβολή της ψήφους τους.
Ενδεικτικά καταγράφουμε ορθά και πραγματικά επιχειρήματα, που τεκμηριώνουν την
πρότασή μας:
Πολλοί προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές που εργάζονται πυρετωδώς σε δευτεροβάθμιες και τριτοβάθμιες δομές υγείας με απαράμιλλη αυταπάρνηση και υψηλό αίσθημα καθήκοντος για την περίθαλψη και φροντίδα των νοσούντων και για την προάσπιση της δημόσιας υγείας, καθώς είναι εξουθενωμένοι σωματικά και ψυχολογικά προσανατολίζονται στην απόφαση μετάθεσης των εξετάσεων για την νέα ακαδημαϊκή χρονιά.
Το μεγαλύτερο μέρος των φοιτητών του ΕΑΠ είμαστε εργαζόμενοι στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα. Μέτα την άρση των περιοριστικών μέτρων θα ακολουθήσει μια λαίλαπα απρόβλεπτων και αρνητικών εξελίξεων σε οικογενειακό και επαγγελματικό επίπεδο, οι οποίες θέτουν επί τάπητος την ανάγκη λήψης μιας απόφασης που θα αφορά στην ενίσχυση και υποστήριξη των φοιτητών. Η ρύθμιση των κατά προτεραιότητα οικογενειακών θεμάτων και οι αυξημένες επαγγελματικές απαιτήσεις, θα δυσχεράνουν τις ελάχιστες δυνατότητες μελέτης που θα υπάρχουν εκείνη την δεδομένη χρονική περίοδο. Έχει ήδη υπάρξει ενημέρωση από πολλές υπηρεσίες ότι η σπουδαστική άδεια δεν θα είναι εφικτό να χορηγηθεί.
Ελλοχεύει ο κίνδυνος, οποιαδήποτε εναλλακτική απόφαση σχετικά με την αξιολόγησή μας και την διεξαγωγή των εξετάσεων χωρίς να έχει προηγηθεί μια δοκιμαστική περίοδος , να απειλήσει την διεξαγωγή αυτών και κατ’ επέκταση την αξιοπιστία του ιδρύματος και να πλήξει τα δικαιώματα των φοιτητών, που έχουμε επιλέξει το ΕΑΠ για τις υπεύθυνες, αξιόπιστες, ποιοτικές και άρτιες υπηρεσίες που παρέχει.
Είναι απαραίτητο να αποφευχθεί οποιαδήποτε δαπάνη για αγορά τεχνικού εξοπλισμού ή και αναβάθμιση τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών από τους φοιτητές.
Η καταιγιστική ακολουθία δημοσιευμάτων και πληροφοριών από τον ηλεκτρονικό τύπο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχουν επιτείνει την αρνητική φόρτιση μας, έχουν κλιμακώσει την αβεβαιότητα και αγωνία μας ενώ ταυτόχρονα έχουν πλήξει την δημόσια εικόνα του Πανεπιστημίου μας με δυσμενή αντίκτυπο στην αξιοπιστία του και στην ποιότητα σπουδών και υπηρεσιών που αυτό παρέχει.
Έχει μεγάλη σημασία να αναφέρουμε ότι, συλλήβδην η φοιτητική κοινότητα του Πανεπιστημίου, επαινεί τον Καθηγητή Δημητρά Αυγουστίνο για την κοινωνική και αλληλέγγυα πρόταση που υπέβαλλε στον Κοσμήτορα της Σχολής Κοινωνικών Επιστήμων κ. Μιχιώτη Α., καθώς ως εκπρόσωπος των μελών ΔΕΠ, ανέδειξε την κοινωνική ευαισθησία, τον σεβασμό, την ενσυναίσθηση και την κατανόηση των καθηγητών του ΕΑΠ προς τους φοιτητές του.
Η πρόταση του κ. Δημητρά άσκησε ευεργετική επίδραση στην ανακούφιση της ανασφάλειας και του άγχους και λειτούργησε καταλυτικά στην βελτίωση της ψυχολογίας μας, ενώ από τους φοιτητές της ΔΕΟ υιοθετείται ως η πλέον ευμενής για υλοποίηση πρόταση.
Εν κατακλείδι, παρακαλούμε θερμά όπως συνυπολογίσετε τα προαναφερόμενα και λάβετε την απόφαση εκείνη διαφυλάσσει το κύρος του Πανεπιστημίου μας ενώ ταυτόχρονα προστατεύει, υποστηρίζει και αφουγκράζεται τα μέλη του!
Με εκτίμηση,
Σακελλαράκη Ιωάννα
Τζουραμάνη Θεώνη
Μαντά Αντωνία
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη