Όπως αναφέρει το tempo24news.gr, έξω από το κτίριο της Ακτής Δυμαίων, οι καταναλωτές βλέπουν αυτή την ειδοποίηση:
Προφανώς είναι ένας έξυπνος τρόπος, ώστε να μη συνωστίζονται στους εσωτερικούς χώρους μέχρι να περάσει η μπόρα, αφού οι υπηρεσίες της ΔΕΗ λειτουργούν κανονικά, σε αντίθεση με το ΙΚΑ στο οποίο έχει γίνει κατάληψη από το πρωί και στα δικαστήρια, όπου υπάρχει αποχή των δικαστικών υπαλλήλων.