Thumbnail
Τη διαβεβαίωση ότι η Θεσσαλονίκη θα αποκτήσει το μετρό στο σύνολο της βασικής γραμμής και με το σταθμό Βενιζέλου να λειτουργεί μέχρι τον Απρίλιο του 2023, έδωσε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Νίκος Ταχιάος

Μιλώντας από το βήμα ημερίδας που διοργάνωσε η «ΜτΚ» και το makthes.gr, με τίτλο «Σχέδιο Θεσσαλονίκης» ο κ. Ταχιάος συμφωνώντας με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνο Ζέρβα ο οποίος ζήτησε περισσότερα έργα και λιγότερες συζητήσεις, υπογράμμισε: «δεν μπορεί να αναλωνόμαστε άλλο σε συζητήσεις» ξεκαθαρίζοντας ότι «θα τα κάνουμε όλα με ανοιχτά χαρτιά».

Κατά την ομιλία του, ο κ. Ταχιάος επισήμανε ότι «κακώς» ενοχοποιείται η απόσπαση των αρχαίων από τον σταθμό Βενιζέλου και υπογράμμισε ότι «με την απόσπαση και επανοτοποθέτηση των ευρημάτων δεν διακινδυνεύει η ακεραιότητά τους περισσότερο από ότι θα διακινδύνευε με την διαδικασία την in situ παραμονής τους.
"Ο τυχόν κίνδυνος από την απόσπαση των ευρημάτων από τον σταθμό Βενιζέλου, θα ήταν στην χειρότερη περίπτωση ισοδύναμος με την in situ παραμονή», επισήμανε. 

Υπογρμμισε ότι «ήδη εδώ και μια βδομάδα ο ανάδοχος έχει υποβάλλει αίτημα στην Αττικό Μετρό για παράταση της συνολικής προθεσμίας του έργου μέχρι τον Μάρτιο του 2025, εφόσον συνεχίσει η εκτέλεση του έργου με τους σημερινούς ρυθμούς και με τη λύση η οποία σήμερα είναι εν ισχύει. Και μην εκπλαγείτε όταν επισημάνω ότι η λύση που είναι εν ισχύει δεν είναι της in citu παραμονής των αρχαιοτήτων στο σταθμό Βενιζέλου», ενώ είπε ότι «η συμβατική υποχρέωση του αναδόχου είναι η μελέτη του 2006, αφού ακόμη δεν έχει λάβει εντολή ο ανάδοχος για κατασκευή του έργου με την in situ  παραμονή των αρχαιοτήτων».
Διευκρίνισε, ότι με το έγγραφό του ο ανάδοχος ζήτησε παράταση μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2025 εφόσον ακολουθηθεί η λύση της In situ κατασκευής στον Σταθμό Βενιζέλου.

Ακόμα, στην ομιλία του ο κ. Ταχιάος, επισήμανε ότι η επέκταση του μετρό προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία»  δεν έχει μελετηθεί κυκλοφοριακά και επισήμανε ότι «δεν είναι καθόλου ξεκάθαρο εάν καλύπτει τις ανάγκες ή απλώς τέθηκε επί τάπητος προκειμένου να δείξουν οι προηγούμενοι ότι προχωρά το θέμα».

Μεταξύ άλλων, μίλησε για την ανάγκη ολιστικής προσέγγισης των πραγμάτων και με βάση μελέτες, ανέφερε ότι η τελευταία κυκλοφοριακή μελέτη που έγινε στην Θεσσαλονίκη ήταν το 2000 και επισήμανε ότι «πρέπει να δούμε και ποιος θα λειτουργήσει το έργο του μετρό».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

polykatoikies.jpg
Κοινόχρηστα πολυκατοικιών: Ποιος πληρώνει τι – Ξεκαθαρίζει το τοπίο για ιδιοκτήτες και ενοικιαστές
Όσα προβλέπει η νομοθεσία για οριζόντια ιδιοκτησία – Τι ισχύει με τις επισκευές, τα κενά διαμερίσματα και τα ανεξόφλητα κοινόχρηστα
Κοινόχρηστα πολυκατοικιών: Ποιος πληρώνει τι – Ξεκαθαρίζει το τοπίο για ιδιοκτήτες και ενοικιαστές
kikloforiaki agwgi
ΙΕΠ: Νέος οδηγός για την Κυκλοφοριακή Αγωγή στα σχολεία - Τι πρέπει να ξέρουν οι εκπαιδευτικοί
Το ΙΕΠ παρουσιάζει νέο οδηγό για την Κυκλοφοριακή Αγωγή στα σχολεία - Δραστηριότητες και εργαστήρια δεξιοτήτων
ΙΕΠ: Νέος οδηγός για την Κυκλοφοριακή Αγωγή στα σχολεία - Τι πρέπει να ξέρουν οι εκπαιδευτικοί