Σε νέες απεργιακές κινητοποιήσεις προχωρούν οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς.
Συγκεκριμένα οι εργαζόμενοι θα απεργήσουν σε μετρό, ηλεκτρικό και τραμ, την ερχόμενη Πέμπτη, ως ένδειξη διαμαρτυρίας για τη μη εφαρμογή της επέκτασης της ΣΣΕ που έχει υπογραφεί.
Την ερχόμενη Πέμπτη 17 Οκτωβρίου, θα πραγματοποιηθεί στάση εργασίας των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ και η Αθήνα θα μείνει χωρίς μετρό, ΗΣΑΠ και τραμ από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9 το πρωί και από τις 9 το βράδυ έως και τη λήξη της βάρδιας.
Τα μέσα σταθερής τροχιάς (εκτός του Προαστιακού Σιδηροδρόμου) θα εκτελούν, δηλαδή, δρομολόγια μόνο στο διάστημα μεταξύ 9 το πρωί και 9 το βράδυ.