Να σταματήσουν τις κινητοποιήσεις τους αποφάσισαν οι εργαζόμενοι στους δήμους.
Η απόφαση ελήφθη κατά τη συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΠΟΕ- ΟΤΑ.
Τις επόμενες ώρες θα αρχίσει κανονικά η αποκομιδή των σκουπιδιών.
Υπενθυμίζεται ότι σήμερα πραγματοποιήθηκε συλλαλητήριο και πορεία από την πλατεία Καραϊσκάκη προς τη Βουλή.
Αναμένεται η επίσημη ανακοίνωση της Ομοσπονδίας.