Thumbnail
Τούρκοι εισαγγελείς διέταξαν σήμερα την σύλληψη 103 ακαδημαϊκών πανεπιστημίου της Κωνσταντινούπολης

Το πογκρόμ της κυβέρνησης Εντογάν συνεχίζεται με χιλιάδες εκπαιδευτικούς να συλλαμβάνονται και πάνω από 900 εκπαιδευτήρια να έχουν κλείσει.

Η έρευνα για την εφαρμογή ByLock -η οποία κρυπτογραφεί τις επικοινωνίες μεταξύ των χρηστών- που σύμφωνα με τις αρχές διαπιστώθηκε ότι χρησιμοποιούν τα μέλη της οργάνωσης του Γκιουλέν, αποτέλεσε αυτή τη φορά αφορμή για τη σύλληψη 70 πανεπιστημιακών του Τεχνικού Πανεπιστημίου Γιλντίζ, στην Κωνσταντινούπολη.

Η εισαγγελία που διέταξε τη σύλληψη 103 συνολικά πανεπιστημιακών της σχολής, διεξάγει ακόμη έρευνες στις κατοικίες πανεπιστημιακών για τη χρήση της εφαρμογής κρυπτογράφησης που θεωρείται εργαλείο της οργάνωσης Γκιουλέν.

Χτες ήταν η επέτειος της εξέγερσης του Πολυτεχνείου. Στην φωτογραφία θα δείτε εικόνα από ένα παρόμοιο καθεστώς. Οι άνθρωποι που βλέπετε δεν είναι εγκληματίες. Είναι καθηγητές πανεπιστημίου. Τα ίδια σε όλες τις χούντες

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia