Thumbnail
Δηλώσεις Σκουρλέτη

Δεν απάντησε στο ερώτημα περι δημοψηφίσματος ο Πάνος Σκουρλέτης χαρακτηρίζοντας ως ένα υποθετικό ερώτημα το οποίο δεν ειναι όμως εξωπραγματικό

Μιλώντας στο ΒήμαFM ο Υπουργός Εργασίας, Πάνος Σκουρλέτης ανέφερε: «Είμαστε σε μια στιγμή όπου το λεπτό και το δευτερόλεπτο έχει μεγάλη κρισιμότητα και αξία. Επομένως δεν είναι πολιτικά ορθό και σκόπιμο να αρχίσουμε να απαντάμε σε υποθετικά ερωτήματα τη στιγμή που αυτή τη στιγμή συζητώνται πράγματα», αλλά σημείωσε επιπροσθέτως πως «δεν είναι καθόλου εξωπραγματικά». 

Στην συνέχεια ανέφερε πως: «Έχουμε μια ισχυρή πρόσφατη λαϊκή εντολή και εάν επιχειρήσουμε στα όπλα που διαθέτουμε στη φαρέτρα, να χρησιμοποιήσουμε κάποιο από αυτά, είναι κάτι που αυτή τη στιγμή, δεν μπορούμε να το πούμε. Θα έλεγα λοιπόν ότι αυτό που θα κάνουμε είναι το πώς πολιτικά θα κινηθούμε, αυτό έχουμε κάνει ξεκάθαρο». 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Προάγεται στην ΣΤ' Δημοτικού και στην αιωνιότητα»: Το σπαρακτικό αντίο στον 12χρονο από την Άρτα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανελλαδικες σχεδιο
Πανελλήνιες 2025 Ειδικά Μαθήματα: Τα θέματα της σημερινής εξέτασης στο Ελεύθερο Σχέδιο
Πανελλήνιες σήμερα Πέμπτη με εξέταση στο Ελεύθερο Σχέδιο: Το alfavita.gr ενημερώνει πρώτο για τα θέματα
Πανελλήνιες 2025 Ειδικά Μαθήματα: Τα θέματα της σημερινής εξέτασης στο Ελεύθερο Σχέδιο
σχολεία, μαθητής
Μοριοδότηση και υπηρεσία στα δυσπρόσιτα: Οδηγός για μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Ποια σχολεία θεωρούνται δυσπρόσιτα και πώς μοριοδοτούνται – Όλες οι αλλαγές για το 2025
Μοριοδότηση και υπηρεσία στα δυσπρόσιτα: Οδηγός για μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Δημόσια εκπαίδευση
Η πλαστή εικόνα της στατιστικής και ο μύθος της «υπερβαθμολόγησης» των μαθητών
Όταν μιλάμε για «υπερβαθμολόγηση», έμμεσα καλούμαστε οι εκπαιδευτικοί να γίνουμε πιο αυστηροί/ες στα λάθη, αδιαφορώντας για την παιδαγωγικά αναγκαία...
Η πλαστή εικόνα της στατιστικής και ο μύθος της «υπερβαθμολόγησης» των μαθητών