Έκτακτο επίδομα παιδιού: Πληρωμή έως 450 ευρώ πριν τελειώσει ο Αύγουστος – Οι δικαιούχοι

Επιστήμη 0

Με τον πρόωρο θάνατο σχετίζεται η συχνή κατανάλωση κόκκινου κρέατος

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Όσο περισσότερο κόκκινο κρέας τρώει κανείς, τόσο αυξάνεται ο κίνδυνος πρόωρου θανάτου από εννέα διαφορετικές παθήσεις, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική μελέτη.

Ειδικότερα, η μεγάλη κατανάλωση τόσο επεξεργασμένου, όσο και μη επεξεργασμένου κόκκινου κρέατος (μοσχάρι, αρνί, χοιρινό), αυξάνει τον κίνδυνο θανάτου από καρκίνο, καρδιοπάθεια, αναπνευστική πάθηση, εγκεφαλικό, διαβήτη, λοιμώξεις, Αλτσχάιμερ, νεφροπάθεια και ηπατοπάθεια.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον δρα Αράς Ετεμαντί του Τμήματος Επιδημιολογίας και Γενετικής του Καρκίνου του Εθνικού Ινστιτούτου Καρκίνου των ΗΠΑ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο βρετανικό ιατρικό περιοδικό British Medical Journal, σύμφωνα με τους «Τάιμς της Νέας Υόρκης», ανέλυσαν στοιχεία για πάνω από 536.000 ανθρώπους ηλικίας 50 έως 71 ετών, συσχετίζοντας τη διατροφή και την υγεία τους σε βάθος 16 ετών.

Διαπιστώθηκε ότι όσοι έτρωγαν το περισσότερο κόκκινο κρέας, είχαν κατά μέσο όρο 26% μεγαλύτερη πιθανότητα θανάτου από τις παραπάνω εννέα αιτίες, σε σχέση με όσους έτρωγαν το λιγότερο κόκκινο κρέας.

Από την άλλη, όσοι έτρωγαν το περισσότερο λευκό κρέας (πουλερικά, ψάρια), είχαν κατά μέσο όρο 25% μικρότερο κίνδυνο πρόωρου θανάτου από διάφορες αιτίες, σε σχέση με όσους έτρωγαν το λιγότερο λευκό κρέας.

Πηγή: Επικίνδυνη η συχνή κατανάλωση κόκκινου κρέατος | iefimerida.gr 

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Υπουργείο Παιδείας: Διορισμός 4.789 εκπαιδευτικών μονίμων εκπαιδευτικών - Όλα τα ονόματα

ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΜΟ: Στο νομοσχέδιο του ΥΠΕΣ ο ενιαίος γραπτός ΑΣΕΠ για 30.000 θέσεις προϊσταμένων

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

επιστήμη