Ξένη γλώσσα στο σχολείο, πτυχίο στο φροντιστήριο: Ένας παραλογισμός που πληρώνουν οι οικογένειες

Επιστήμη 0

Προσοχή: Η κατάχρηση του αλκοόλ αυξάνει τον κίνδυνο για την καρδιά

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Εκτός των άλλων κινδύνων για την υγεία, ερευνητές και επιστήμονες από την Καλιφόρνια συσχέτισαν την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ με προβλήματα που σχετίζονται με την καρδιά.

Η κατάχρηση του αλκοόλ - επίκαιρη λόγω των γιορτών- αυξάνει τον κίνδυνο για καρδιακή αρρυθμία, έμφραγμα και καρδιακή ανεπάρκεια όσο άλλοι γνωστοί παράγοντες κινδύνου, όπως η υψηλή αρτηριακή πίεση, ο διαβήτης, το κάπνισμα και η παχυσαρκία, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.

Η μελέτη δείχνει ότι η μείωση στην κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να μειώσει και τα καρδιολογικά περιστατικά.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον Γκρέγκορι Μάρκους, διευθυντή κλινικών ερευνών του Τμήματος Καρδιολογίας του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια στο Σαν Φρανσίσκο, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό του Αμερικανικού Κολλεγίου Καρδιολογίας (Journal of the American College of Cardiology), ανέλυσαν στοιχεία μιας ιατρικής βάσης δεδομένων 14,7 εκατομμυρίων ασθενών ηλικίας άνω των 21 ετών, από τους οποίους περίπου 268.000 (1,8%) είχαν διαγνωσθεί ότι έκαναν καταχρήσεις στην κατανάλωση αλκοόλ.

«Διαπιστώσαμε ότι ακόμη κι αν κανείς δεν έχει άλλους υποκείμενους παράγοντες κινδύνου, η κατάχρηση του αλκοόλ από μόνη της αυξάνει τον κίνδυνο για καρδιοπάθειες» δήλωσε ο δρ Μάρκους.

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Υπουργείο Παιδείας: Διορισμός 4.789 εκπαιδευτικών μονίμων εκπαιδευτικών - Όλα τα ονόματα

ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΜΟ: Στο νομοσχέδιο του ΥΠΕΣ ο ενιαίος γραπτός ΑΣΕΠ για 30.000 θέσεις προϊσταμένων

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

επιστήμη