Thumbnail
Υπουργείο Παιδείας

ΘΕΜΑ: «Οδηγίες σχετικά με την κάλυψη  των λειτουργικών αναγκών στα ολοήμερα δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία»

  1. Προκειμένου να αποφεύγεται η μετακίνηση νηπίων και μαθητών σε όμορες σχολικές μονάδες και σε εξαιρετικές και μόνο περιπτώσεις, ο αριθμός των νηπίων στα νηπιαγωγεία και των μαθητών στα δημοτικά σχολεία δύναται να υπερβαίνει κατά 10% την αναλογία μαθητών ανά δάσκαλο και νηπίων ανά νηπιαγωγό, όπως αυτή ορίζεται στις Φ3/897/97652/Γ1/25-9-2006 (ΦΕΚ 1507/2006 τ. Β΄) και Φ3/898/97657/Γ1/25-9-2006 (ΦΕΚ 1507/2006 τ. Β΄) Κ.Υ.Α.
  1. Εκπαιδευτικοί ΠΕ 70, τοποθετούνται για την έναρξη του σχολικού έτους, κατά προτεραιότητα, ως εξής:

-       Στο πρωϊνό πρόγραμμα ώστε να στελεχωθούν όλα τα πρωϊνά τμήματα.

-       Στο ολοήμερο πρόγραμμα των σχολικών μονάδων, πλην των Ε.Α.Ε.Π., ένας εκπαιδευτικός, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο εκπαιδευτικό προσωπικό. Το ολοήμερο πρόγραμμα μπορεί να λειτουργήσει και με τις διαθέσιμες ώρες των εκπαιδευτικών και με αυτές των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων.

-       Στις σχολικές μονάδες με ΕΑΕΠ, θα λειτουργήσει ολοήμερο πρόγραμμα, με τις διαθέσιμες ώρες των εκπαιδευτικών ΠΕ 70, καθώς και των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων.

                 Προτεραιότητα δίνεται στην κάλυψη των αναγκών των μικρότερων τάξεων όσον αφορά το ολοήμερο πρόγραμμα. Προηγείται η δημιουργία και λειτουργία ολοήμερου τμήματος για τους μαθητές των Α΄,Β΄,Γ΄ και Δ΄ τάξεων και εφόσον υπάρχει δυνατότητα, δημιουργείται ολοήμερο τμήμα και για τις υπόλοιπες τάξεις. Την εποπτεία – εφημερία του ολοήμερου έχει εκπαιδευτικός που διδάσκει στο/στα ολοήμερο/α τμήμα/τα συμπεριλαμβανομένων και των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων.

  1. Σε ό,τι αφορά το διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών, αυτό τηρείται χωρίς παρέκκλιση από όλους τους εκπαιδευτικούς και τους Διευθυντές/Προϊσταμένους των σχολικών μονάδων.
  2. Για τα τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας, θα λειτουργήσουν αυτά τα οποία θα συγχρηματοδοτούνται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και το Ελληνικό Δημόσιο. Σχετικές οδηγίες θα ακολουθήσουν.
  3. Για τα θέματα που ρυθμίζουν τις υπερωρίες εκπαιδευτικών, ισχύουν όσα αναφέρονται στον Νόμο 1566/85 καθώς και στον Νόμο 4024/11.

Οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης καλούνται να δώσουν σχετικές οδηγίες και κατευθύνσεις για την ομαλή έναρξη του σχολικού έτους, εφαρμόζοντας τα ανωτέρω.

 

Ανοίξτε το έγγραφο ΕΔΩ

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Επανέρχεται στο ωρολόγιο πρόγραμμα το αγαπημένο μάθημα των μαθητών με νέα θεματική

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

παραλια
3 καλά κρυμμένες παραλίες κοντά στην Αθήνα που δεν ξέρει σχεδόν κανείς
Υπάρχουν ακόμη μερικά μυστικά μέρη, παραλίες που παραμένουν εκτός των γνωστών προορισμών και περιμένουν τους πιο παρατηρητικούς εξερευνητές.
3 καλά κρυμμένες παραλίες κοντά στην Αθήνα που δεν ξέρει σχεδόν κανείς
Δημόσια εκπαίδευση
«Η διευθύντρια που ήθελα να της μοιάσω»: Αποχαιρετιστήριο γράμμα που συγκινεί
Εκπαιδευτικός αποχαιρετά με συγκλονιστικό γράμμα διευθύντρια που συνταξιοδοτείται: «Ήμουν τυχερή που βρέθηκα στο διάβα της γιατί με έμαθε να επιμένω...
«Η διευθύντρια που ήθελα να της μοιάσω»: Αποχαιρετιστήριο γράμμα που συγκινεί
Εκπαίδευση
Η απάντηση Διευθυντή Εκπαίδευσης σε ΔΟΕ για τις αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων
«Για άλλη μια φορά ότι η ιδιότητα του συνδικαλιστή και  η απόσπαση σε Βουλευτικό γραφείο δεν αφαιρεί την ιδιότητα του Δημοσίου Υπαλλήλου και την...
Η απάντηση Διευθυντή Εκπαίδευσης σε ΔΟΕ για τις αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων
egios
Γονιμότητα και Σύνδρομο Πολυκυστικών Ωοθηκών: Τι πρέπει να γνωρίζουμε
Σχεδόν το 70% των γυναικών με ΣΠΩ αντιμετωπίζει δυσκολίες στη σύλληψη, με πολλές να καταλήγουν να αναζητούν απαντήσεις μόνο όταν προσπαθούν να...
Γονιμότητα και Σύνδρομο Πολυκυστικών Ωοθηκών: Τι πρέπει να γνωρίζουμε