Thumbnail
ΔΑΚΕ ΔΕ Ν. Θεσσαλονίκης: Οχι στις εύκολες λύσεις

 

Δ.Α.Κ.Ε.  Δ.Ε.

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ   ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ   ΚΙΝΗΣΗ   ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΕΥΚΟΛΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΞΙΟΤΙΜΟ κ. ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Κύριε υπουργέ,

Με αφορμή το πρόσφατο νομοσχέδιο που ευελπιστείτε να γίνει Νόμος του Κράτους (μέσα σε 48 ώρες) οφείλουμε να σας επισημάνουμε ότι:

Α. Το συγκεκριμένο νομοσχέδιο που επονομάζεται και «σκούπα» από τα Μ. Μ. Ε. προσπαθεί να σκουπίσει και τους καθηγητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης διότι:

  1. Η σχεδιαζόμενη από εσάς αύξηση του ωραρίου από 2 έως 4 ώρες εβδομαδιαίως, θα απομακρύνει ΑΜΕΣΑ από την εκπαίδευση χιλιάδες εκπαιδευτικούς εξωθώντας ακόμα έναν εργασιακό χώρο σε κοινωνική απόγνωση και οικονομική εξαθλίωση. Συγκεκριμένα τα πλεονάσματα που θα προκύψουν είναι από 160 έως 320 χιλιάδες διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως.
  2. Η πρόθεση σας για εσωτερική μετανάστευση των καθηγητών αποτελεί άλλη μια παράμετρο της καθοδηγούμενης και σκοπούμενης πλέον επιστημονικής μετανάστευσης με στόχο να εκμηδενίσει και να εξουδετερώσει το ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ που στήριξε διαχρονικά το έθνος και την Ελληνική κοινωνία.
  3. Ως πανεπιστημιακός δάσκαλος γνωρίζετε ότι, οι ώρες διδασκαλίας δεν ισοσκελίζονται με οποιαδήποτε άλλη μορφή εργασίας, εφόσον απαιτούν τουλάχιστον άλλες τόσες ώρες προετοιμασίας του εκπαιδευτικού. Σε όλα τα παραπάνω να συνυπολογίσετε και  το διοικητικό έργο που ήδη επιτελούμε ως εκπαιδευτικοί για την κάλυψη των αναγκών της σχολικής μονάδας.

Β. Εφόσον στα πλαίσια της άσκησης των καθηκόντων σας δείξατε πόσο σέβεστε την ελληνική κοινωνία και τα χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου σας καλούμε όπως:

  1. Να επιστρέψουν όλοι οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί από τα κόμματα, τα υπουργεία, τους βουλευτές, τα ΑΕΙ και Α-ΤΕΙ, τις Μητροπόλεις κλπ, στα σχολεία ώστε να καταπέσει ο μύθος που θέλετε να συντηρείται περί εκπαιδευτικών κενών στα σχολεία.
  2. Να πραγματοποιήσετε επιτέλους τον από καιρό αναμενόμενο και ύποπτα αναβαλλόμενο εξορθολογισμό στην εκπαίδευση ώστε να αποφασίζετε βάσει οργανογραμμάτων ( αποτέλεσμα μιας διαφανούς διαδικασίας) και ΟΧΙ με αντανακλαστικά «Κολοσσαίου και βοράς εργαζομένων» ως ζητούμενα της Τρόϊκας.

Εάν προχωρήσετε σε τόσο σημαντικές αποφάσεις με διαδικασία σαρανταοκτάωρου και Σαββατοκύριακου θα μας βρείτε απέναντι, όχι στα πλαίσια μιας στιγμιαίας αντίδρασης και αγανάκτησης, αλλά μιας βαθιάς ιδεολογικής και πολιτικής αντιπαράθεσης. Όλοι γνωρίζουμε την τεράστια διαφορά ανάμεσα στον Νεοφιλελευθερισμό και στον Φιλελευθερισμό και σας θυμίζουμε ότι ως ΔΑΚΕ είμαστε μια βαθιά φιλελεύθερη παράταξη. Λυπούμαστε που σας το υπενθυμίζουμε.

ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΟΥΝ ΨΕΜΑΤΑ

Τα Διοικητικά Συμβούλια των ΔΑΚΕ

Α΄,  Β΄,  Γ΄,  Δ΄ & Ε΄  ΕΛΜΕ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πρέβεζα: Ισραηλινή τουρίστρια έκανε άσεμνη χειρονομία σε κοπέλα που τραγουδά για την Παλαιστίνη (Βίντεο)

Νέο μάθημα στο Λύκειο από το νέο έτος - Ποιο είναι

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

νερο
Ακριβαίνει το νερό: Σχέδιο-μαμούθ για τη διαχείριση των υδάτων φέρνει αυξήσεις στους λογαριασμούς
Η κυβέρνηση εξετάζει ριζική μεταρρύθμιση λόγω λειψυδρίας και κακοδιαχείρισης – Σενάρια για νέες εταιρείες, συγχωνεύσεις και έργα δισεκατομμυρίων...
Ακριβαίνει το νερό: Σχέδιο-μαμούθ για τη διαχείριση των υδάτων φέρνει αυξήσεις στους λογαριασμούς
γριφος
Viral: Ποιος είναι ο αριθμός στο χαρτί; — Το πρόβλημα του φακού
Αυτά τα προβλήματα μας δείχνουν πως η επιστήμη δεν είναι πάντα... γραμμική. Μπορεί να είναι ένα παιχνίδι παρατήρησης, λογικής και φαντασίας. Όσο πιο...
Viral: Ποιος είναι ο αριθμός στο χαρτί; — Το πρόβλημα του φακού