Νηπιαγωγείο Χαλανδρίου σε Erasmus+
Erasmus+: Το 12ο Nηπιαγωγείο Χαλανδρίου υλοποίησε κινητικότητα εκπαιδευτικών στο Ρέικιαβικ της Ισλανδίας

Στο πλαίσιο εγκεκριμένου σχεδίου του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ με κωδικό 2023-1-EL01-KA122-SCH-000143401 και τίτλο σχεδίου «Το παιχνίδι ως κυρίαρχο εργαλείο διδασκαλίας στην Προσχολική Εκπαίδευση», διάρκειας 18 μηνών, και με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Εθνικού Οργανισμού (ΙΚΥ), το 12ο Nηπιαγωγείο Χαλανδρίου υλοποίησε κινητικότητα εκπαιδευτικών στο Ρέικιαβικ της Ισλανδίας για το χρονικό διάστημα 14 έως 20 Ιουλίου 2024.

Οι συμμετέχουσες εκπαιδευτικοί Λαμπροπούλου Βασιλική (ΠΕ60, Προϊσταμένη) και Γράψα Σοφία (ΠΕ06) παρακολούθησαν οργανωμένο κύκλο μαθημάτων σχετικά με τις τεχνικές και τη φιλοσοφία του προγράμματος “Smart Teachers Play More”. Ενημερώθηκαν για το Ισλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα αλλά παράλληλα ενίσχυσαν την ευρωπαϊκή τους ταυτότητα μέσα από την ανταλλαγή απόψεων και ιδεών, μεθόδων διδασκαλίας και γνώρισαν την κουλτούρα άλλων χωρών με στόχο να συνεργαστούν σε μελλοντικά etwinning projects. Επισκέφτηκαν επίσης χώρους πολιτιστικού αλλά και περιβαλλοντολογικού ενδιαφέροντος, μοναδικά τοπία φυσικού κάλους και γνώρισαν την κουλτούρα της Ισλανδίας.

Στη μαγευτική χώρα του πάγου και της φωτιάς, οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν μαζί με άλλες 15 ευρωπαϊκές χώρες στο σχεδιασμό και την πραγματοποίηση κινητικών παιχνιδιών και μουσικών δραστηριοτήτων που κινητοποιούν όλα τα παιδιά και συνδυάζουν τη σκέψη με την κίνηση. Κάθε διδακτικός στόχος μπορεί να πλαισιωθεί με τον πιο ευχάριστο τρόπο για τα παιδιά, το παιχνίδι, αναπτύσσοντας έτσι, ψυχοσυναισθηματικές, κοινωνικές και κινητικές δεξιότητες!

Μέσα από μαθήματα αναπνοής και συγκέντρωσης που μπορούν να προσεγγίσουν όλα ανεξαιρέτως τα παιδιά, οι εκπαιδευτικοί διδάχτηκαν πώς να χρησιμοποιούν ως εργαλείο τέτοιου είδους τεχνικές για την αυτοδιαχείριση του άγχους, του θυμού και των συναισθημάτων που μπορεί να δυσκολεύουν ένα παιδί.

Η συμμετοχή εκπαιδευτικών από 16 διαφορετικές χώρες συνετέλεσε στην ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών αναφορικά με το εκπαιδευτικό σύστημα της κάθε χώρας αλλά και στη διάνθιση των πρακτικών και μεθόδων διδασκαλίας στην Προσχολική Εκπαίδευση.

Το σεμινάριο αυτό αποτέλεσε όχι μόνο μια πολύτιμη εμπειρία για τις εμπλεκόμενες εκπαιδευτικούς αλλά και κίνητρο διάχυσης και μεταλαμπάδευσης των γνώσεων και εμπειριών που αποκτήθηκαν στους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς!

Erasmus Χαλάνδρι

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Αυτός είναι ο δημοσιογράφος που εκβίαζε την Ζέττα Μακρή - Πώς παγιδεύτηκε

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

yppeth ypourgeio paideias
Ξεκινά η επιλογή Προϊσταμένων ΚΕΔΑΣΥ και Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης – Όλο το χρονοδιάγραμμα
Σε τροχιά υλοποίησης οι κρίσιμες διαδικασίες για την αναβάθμιση των δομών υποστήριξης και διοίκησης στην εκπαίδευση
Ξεκινά η επιλογή Προϊσταμένων ΚΕΔΑΣΥ και Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης – Όλο το χρονοδιάγραμμα
BASEIS.jpg
Πανελλαδικές 2025: Γιατί η βάση εισαγωγής δεν καθορίζει την αξία μιας σχολής
Η παγίδα των μορίων και η ανάγκη για ουσιαστική επιλογή σπουδών – Αναλύοντας την πραγματική αξία των Τμημάτων ΑΕΙ
Πανελλαδικές 2025: Γιατί η βάση εισαγωγής δεν καθορίζει την αξία μιας σχολής
gamos
Σύντροφοι εκτός γάμου ή συμφώνου συμβίωσης: Ποια δικαιώματα έχουν στην κοινή περιουσία και τι ισχύει με τις κληρονομιές
Νομικό κενό για τους συντρόφους εκτός γάμου ή συμφώνου συμβίωσης – Έρχονται αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο
Σύντροφοι εκτός γάμου ή συμφώνου συμβίωσης: Ποια δικαιώματα έχουν στην κοινή περιουσία και τι ισχύει με τις κληρονομιές