εκπαιδευτικοί
«Οι παρατυπίες στις τοποθετήσεις, οι πριμοδοτήσεις των δικών τους παιδιών στις κρίσεις στελεχών που προσβάλλουν την αξιοπρέπεια των εκπαιδευτικών, δημιουργούν αίσθημα αδικίας, παραβιάζουν εργασιακά δικαιώματα, γιγαντώνουν την πελατειακή και ρουσφετολογική πρακτική και λειτουργούν αποσυσπειρωτικά για τα σωματεία»

Καταγγελία για  αδιαφανείς διαδικασίες τοποθετήσεων των εκπαιδευτικών στα σχολεία, σε συνδυασμό με τις ανοιχτές πριμοδοτήσεις “ημετέρων” στις κρίσεις Διευθυντών και Υποδιευθυντών, και  μη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων από το «ΠΥΣΔΕ», καθώς και για απόλυτο έλεγχο των οργάνων του ΠΥΣΔΕ και του συμβουλίου κρίσεων από τη ΔΑΚΕ, έκαναν σήμερα οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με την καταγγελία, «Η ΔΑΚΕ πρωτοστατεί, ελέγχοντας τα διοικητικά όργανα, για να καλύπτει την αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης και την ανυπαρξία οποιασδήποτε δράσης της για τα προβλήματα του δημόσιου σχολείου και των εκπαιδευτικών»

Οι Παρεμβάσεις  τονίζουν ότι «οι παρατυπίες στις τοποθετήσεις, οι πριμοδοτήσεις των δικών τους παιδιών στις κρίσεις στελεχών που προσβάλλουν την αξιοπρέπεια των εκπαιδευτικών, δημιουργούν αίσθημα αδικίας, παραβιάζουν εργασιακά δικαιώματα, γιγαντώνουν την πελατειακή και ρουσφετολογική πρακτική και λειτουργούν αποσυσπειρωτικά για τα σωματεία» και καλούν τους εκπαιδευτικούς της Θεσσαλονίκης να σταματήσουν με την ψήφο τους στις εκλογές των ΕΛΜΕ τα σχέδια της ΔΑΚΕ για κομματική άλωση όλων των εκπαιδευτικών διαδικασιών.

Ολη η ανακοίνωση των Παρεμβάσεων Θεσσαλονίκης

Οι αδιαφανείς διαδικασίες τοποθετήσεων των εκπαιδευτικών στα σχολεία, σε συνδυασμό με τις ανοιχτές πριμοδοτήσεις “ημετέρων” στις κρίσεις Διευθυντών και Υποδιευθυντών, η μη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων από το «ΠΥΣΔΕ», καθώς και ο απόλυτος έλεγχος των οργάνων του ΠΥΣΔΕ και του συμβουλίου κρίσεων από τη ΔΑΚΕ, δημιουργούν μια νέα απαράδεκτη κατάσταση στην εκπαίδευση. Η ΔΑΚΕ πρωτοστατεί, ελέγχοντας τα διοικητικά όργανα, για να καλύπτει την αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης και την ανυπαρξία οποιασδήποτε δράσης της για τα προβλήματα του δημόσιου σχολείου και των εκπαιδευτικών. Τα στελέχη της σε ρόλο παραδιοίκησης αναβιώνουν πρακτικές των πάλαι ποτέ κομματαρχών που έλυναν και έδεναν!

Οι τοποθετήσεις εκπαιδευτικών των μονίμων όλων των κατηγοριών από τη Διεύθυνση και το ΠΥΣΔΕ (λειτουργικά υπεράριθμοι, σε διάθεση, αποσπασμένοι) που ολοκληρώθηκαν, των μετακινήσεων εκπαιδευτικών για συμπλήρωση ωραρίου και των τοποθετήσεων αναπληρωτών που συνεχίζονται, καθώς και οι κρίσεις Διευθυντών και Υποδιευθυντών που έγιναν, είναι αποκαλυπτικές για τη συγκρότηση μηχανισμού κομματικής άλωσης της εκπαίδευσης.

Αυτό επιβεβαιώνεται από την ίδια τη σύνθεση του τακτικού «ΠΥΣΔΕ», όπου τρία από τα πέντε μέλη του είναι από το ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ, και του αναπληρωματικού ΠΥΣΔΕ που με πανομοιότυπη σύνθεση συγκροτήθηκε και αυτό από τη Διεύθυνση Περιφερειακής Εκπαίδευσης. Η ίδια κατάσταση επικρατεί και στο τακτικό συμβούλιο κρίσεων όπου και εδώ τρία από τα πέντε μέλη του είναι από το ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ, πανομοιότυπη είναι και η σύνθεση του αναπληρωματικού συμβουλίου κρίσεων. Οικογένεια, κουμπάροι, φίλοι τοποθετούνται στα διοικητικά και προσφέρουν τις υπηρεσίες τους για το καλό τους!

Τεράστιες είναι οι ευθύνες του Υπουργείου Παιδείας και της Διεύθυνσης Δυτικής Θεσσαλονίκης που ανέχονται και πριμοδοτούν κιόλας μια κατάσταση, που εκτός από διοίκηση επιτρέπουν να υπάρχει και παραδιοίκηση στη Διεύθυνση Δυτικής Θεσσαλονίκης για να συγκαλύπτονται τα αντιεκπαιδευτικά σχέδια της κυβέρνησης σε βάρος του δημόσιου σχολείου και των εκπαιδευτικών.

Αδιαφανείς όλες οι κατηγορίες τοποθετήσεων μονίμων και αναπληρωτών

Ο τρόπος που η Διεύθυνση Δυτικής Θεσσαλονίκης και το ίδιο το κομματικό ΠΥΣΔΕ χειρίζονται τις υπηρεσιακές μεταβολές των συναδέλφων, με αδιαφανείς διαδικασίες, με έλλειψη αντικειμενικότητας, με απουσία ενιαίων κριτηρίων για όλους, είναι σκανδαλώδης. Όλα αυτά λειτουργούν για να μην επιτρέπεται να γίνει κανένας ουσιαστικός έλεγχος στην τήρηση κριτηρίων διαφάνειας και αντικειμενικότητας και να αποκρύπτονται οι εξυπηρετήσεις που γίνονται.

  • Καθ’ όλα αδιαφανείς είναι οι τοποθετήσεις για συμπλήρωση ωραρίου, αντί της διαδικασίας των αιτήσεων, της δημοσιοποίησης όλων των κενών κάτω από 12 ώρες και των τοποθετήσεων στη βάση των μορίων. Επιλεκτικός και αποσπασματικός τρόπος των τοποθετήσεων στις ίδιες ειδικότητες, αντί του ενιαίου τρόπου τοποθέτησης για όλους της ίδιας ειδικότητας.

  • Οι αποσπασμένοι συνάδελφοι τοποθετήθηκαν με βάση αίτηση και τα μόριά τους μετά από σαράντα μέρες από τις προσωρινές τοποθετήσεις που γίνονται αρχικά στα τυφλά, χωρίς δημοσιοποίηση των κενών και χωρίς αίτηση των συναδέλφων.

  • Νέα κενά προστέθηκαν χωρίς αιτιολόγηση. Μετά τις τοποθετήσεις των λειτουργικά υπεράριθμων προστέθηκαν σε όλες τις ειδικότητες χωρίς καμία αιτιολόγηση 45 κενά, ενώ 68 κενά προστέθηκαν μετά τις τοποθετήσεις των αποσπασμένων και πάλι χωρίς αιτιολόγηση.

  • Οι αναπληρωτές αντιμετωπίζονται με άνισους όρους και ως εκπαιδευτικοί δεύτερης κατηγορίας. Με τις κατά φάσεις προσλήψεις. Με τις τοποθετήσεις τους να γίνονται στο σκοτάδι και με διαβλητό τρόπο, με προεπιλεγμένα κενά από τη Διεύθυνση που τους ανακοινώνονται ηλεκτρονικά και στον κάθε έναν ξεχωριστά μέσω ΟΠΣΥΔ. Στη συνέχεια οι επανατοποθετήσεις γίνονται με κενά που συμπεριλαμβάνουν μέχρι και 6 σχολεία γιατί Διεύθυνση και ΠΥΣΔΕ σπάζουν κενά πάνω από 12 ώρες και μειώνουν τις ώρες που απομένουν σε κάθε σχολείο. Τους στερούν το αναφαίρετο δικαίωμα των ενστάσεων και της βελτίωσης θέσης, στην Παράλληλη στήριξη μείωσαν κατακόρυφα τις ώρες που αντιστοιχούν σε κάθε παιδί, ενώ συνεχίζουν να μειώνουν τα Τμήματα Ένταξης.

Πριμοδότηση των δικών τους παιδιών  στις κρίσεις Διευθυντών και Υποδιευθυντών

Οι κρίσεις Διευθυντών και Υποδιευθυντών σχολείων προάγουν πρακτικές κομματαρχών, προώθησης ευνοιοκρατίας και επιβράβευσης των δικών τους παιδιών που συμμετέχουν στο ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ, η οποία έχασε κάθε έννοια λειτουργίας με στοιχειώδη τήρηση αρχών.

  • Στις κρίσεις Διευθυντών ανοιχτά πριμοδότησαν με 20άρια όλα τα μέλη τους που συμμετείχαν στο ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ και βρέθηκαν μέχρι και 60 θέσεις πιο μπροστά από συναδέλφους από την αρχική τους κατάταξη και έγιναν Διευθυντές, ενώ με χαμηλές βαθμολογίες σε άλλους συναδέλφους τους, μετέφεραν πίσω μέχρι και 70 θέσεις για να μη γίνουν Διευθυντές.

  • Στις κρίσεις Υποδιευθυντών και τομεαρχών ξαναέκαναν το ίδιο, όσοι κατέθεσαν αίτηση και συμμετείχαν στο ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ, έγιναν Υποδιευθυντές και τομεάρχες.

Διεύθυνση και «ΠΥΣΔΕ» συνεργοί στον εκβιασμό

του ΥΠΑΙΘΑ για τη μη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων

  • Κατ’ επανάληψη ο Διευθυντής εκπαίδευσης αρνήθηκε, παράτυπα, να μονιμοποιήσει τους νεοδιόριστους επαναλαμβάνοντας μονότονα το νόμο 4823/2021, ενώ ισχύουν προγενέστεροι νόμοι.

  • Η πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ από μέλη της ΔΑΚΕ, όχι μόνο απέρριψε και δεν αποδέχτηκε τις θέσεις της ΟΛΜΕ και των ΕΛΜΕ για μονιμοποίηση των νεοδιόριστων, αλλά αποχώρησε προκλητικά από παράσταση διαμαρτυρίας των ΕΛΜΕ για να μη δώσει εξηγήσεις για την αντισυναδελφική τους στάση. Την ίδια στιγμή εμπαίζουν τους νεοδιόριστους και τον κλάδο, καθώς στην προεκλογική ανακοίνωση τολμούν και γράφουν να μονιμοποιηθούν οι νεοδιόριστοι!

Το διαγραμμένο μέλος της Ε΄ ΕΛΜΕ-Θ Χ. Βαϊτσίδης για τα αίσχη του σε βάρος εργαζομένων στο Δίκτυο Άλφα και της ΕΛΜΕ γυρίζει τα σχολεία για να νομιμοποιήσει τη δράση του

  • Το Δ.Σ. της Ε΄ ΕΛΜΕ-Θ με ομόφωνη απόφαση πρότεινε τη διαγραφή του Χ. Βαϊτσίδη από την ΕΛΜΕ για ανάρμοστη, αυταρχική και άθλια συμπεριφορά απέναντι σε έξι εργαζόμενες του Δικτύου Άλφα και για παραβιάσεις του καταστατικού της ΕΛΜΕ, η οποία εγκρίθηκε σε μαζική ΓΣ.

  • Η απόφαση της ΓΣ είναι ισχυρή και με βάση αυτή πορεύεται η Ε΄ΕΛΜΕ, σε κάθε ΓΣ δεν αποδέχεται καμία συμμετοχή του διαγραμμένου Χ.Β., ο οποίος μιλάει σε άδειο αμφιθέατρο, επειδή όλοι οι συνάδελφοι αποχωρούν και επανέρχονται όταν φεύγει από τη ΓΣ γιατί ο κλάδος τηρεί τις ισχυρές του δημοκρατικές παραδόσεις και δεν ανέχεται παρόμοιες συνδικαλιστικές συμπεριφορές. Καλούμε τους συναδέλφους την ίδια στάση να κρατούν όταν επισκέπτεται τα σχολεία και να αποχωρούν μη δίνοντας καμία νομιμοποίηση στον διαγραμμένο της ΕΛΜΕ.

  • Ο Χ.Β. και η ΔΑΚΕ έσυραν την ΕΛΜΕ σε οχτώ δικαστικές προσφυγές και κατάφεραν η διαπλοκή προσωρινά να τον επαναφέρει στα ψηφοδέλτια της ΔΑΚΕ για τις εκλογές της ΕΛΜΕ. Έφτασαν στο σημείο για να τρομοκρατήσουν συναδέλφους που κατέθεσαν ως μάρτυρες τις αποφάσεις της ΕΛΜΕ, να τους μηνύουν. Για την ΕΛΜΕ καμία δικαστική απόφαση δεν ανατρέπει τις αποφάσεις των μαζικών Γενικών Συνελεύσεων. Ο καθείς εκεί που ετάχθη!

Να σταματήσουμε με την ψήφο μας στις εκλογές των ΕΛΜΕ τα σχέδια της ΔΑΚΕ για κομματική άλωση όλων των εκπαιδευτικών διαδικασιών, να μην το επιτρέψουμε!

Ως Αγωνιστικές Παρεμβάσεις θεωρούμε ότι οι παρατυπίες στις τοποθετήσεις, οι πριμοδοτήσεις των δικών τους παιδιών στις κρίσεις στελεχών που προσβάλλουν την αξιοπρέπεια των εκπαιδευτικών, δημιουργούν αίσθημα αδικίας, παραβιάζουν εργασιακά δικαιώματα, γιγαντώνουν την πελατειακή και ρουσφετολογική πρακτική και λειτουργούν αποσυσπειρωτικά για τα σωματεία. Δεν θα το επιτρέψουμε! Δεν θα σταματήσουμε να αγωνιζόμαστε να ισχύσουν κριτήρια διαφάνειας, αντικειμενικότητας, δικαιοκρισίας για όλους, για όλα και παντού! Με την ψήφο των συναδέλφων σε όλες τις ΕΛΜΕ στα ψηφοδέλτια που στηρίζουν οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις θα συνεχίσουμε να συμβάλλουμε οι ΕΛΜΕ να βαδίζουν το δρόμο του αγώνα!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 29 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 29/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pistopoiisi agglikwn
Πιστοποίηση Αγγλικών ΑΣΕΠ επιπέδου C2: Ποιο είναι το πιο εύκολο στην Ελλάδα
Το πιο εύκολο online Πιστοποιητικό Αγγλικής Γλώσσας επιπέδου Β2,C1,C2 στην Ελλάδα είναι αυτό που προωθεί η goLearn με ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΙΣΧΥ και πλήρη...
Πιστοποίηση Αγγλικών ΑΣΕΠ επιπέδου C2: Ποιο είναι το πιο εύκολο στην Ελλάδα
γονείς
Υπουργείο Παιδείας: Σχετικά με τις Άδειες Παρακολούθησης Σχολικής Επίδοσης Τέκνου
Η άδεια χορηγείται στο γονέα−υπάλληλο ανεξάρτητα από το αν ο άλλος γονέας εργάζεται ή όχι
Υπουργείο Παιδείας: Σχετικά με τις Άδειες Παρακολούθησης Σχολικής Επίδοσης Τέκνου
alfavita_logo
Το alfavita συμμετέχει στην 24ωρη απεργία που κήρυξαν οι Ενώσεις εργαζομένων στο χώρο του Τύπου και των ΜΜΕ
24ωρη απεργία προκήρυξαν για σήμερα οι Ενώσεις των εργαζομένων στο χώρο του Τύπου και των ΜΜΕ
Το alfavita συμμετέχει στην 24ωρη απεργία που κήρυξαν οι Ενώσεις εργαζομένων στο χώρο του Τύπου και των ΜΜΕ