ntoyntoyka
Alexandros Michailidis / SOOC
Κινητοποίηση στη ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης αύριο, Τετάρτη, από τις Α', Γ' και Δ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης για τα κενά στα σχολεία και τις αδιαφανείς διαδικασίες στις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών

Σε παράσταση διαμαρτυρίας προχωρά αύριο, Τετάρτη, από κοινού με τις Α' και Δ' ΕΛΜΕ, η Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης στη ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης, με αφορμή τα σημαντικά κενά στα σχολεία και τις αδιαφανείς διαδικασίες στις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών.

Την ίδια ώρα, το σωματείο των εκπαιδευτικών καταγγέλλει «απόκρυψη και μεθόδευση συρρίκνωσης των κενών».

Η κινητοποίηση θα πραγματοποιηθεί αύριο, Τετάρτη 5/10, στις 14:00 στη ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης.

Το κάλεσμα της Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης:

Η ΔΔΕ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣ\ΝΙΚΗΣ  και το νόθο ΠΥΣΔΕ να σταματήσουν να παραβιάζουν εργασιακά δικαιώματα

Όλες οι τοποθετήσεις με διαφάνεια – αιτήσεις – μόρια 

ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ  ΤΩΝ Α, Γ, Δ  ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗ 5/10 στις 14:00 στη ΔΔΕ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ

Διοίκηση, νόθο ΠΥΣΔΕ πρωταγωνιστές των αυθαιρεσιών στις τοποθετήσεις

Η μεθόδευση της συρρίκνωσης των κενών και οι αδιαφανείς υπηρεσιακές μεταβολές της φετινής χρονιάς στη ΔΔΕ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣ\ΝΙΚΗΣ δεν έχουν προηγούμενο. 

Από τον Αύγουστο ακόμη η Διοίκηση και το νόθο ΠΥΣΔΕ Ανατολικής Θες\νίκης, σε πλήρη εναρμόνιση με την αντιεκπαιδευτική κυβερνητική πολιτική και εξυπηρετώντας την επικοινωνιακή πολιτική του υπουργείου προχώρησε σε οριστικές τοποθετήσεις συναδέλφων αποσπασμένων και νεοδιόριστων, αλλά και συναδέλφων για συμπλήρωση ωραρίου μέχρι 28/8, πριν ακόμη οριστικοποιηθούν τα κενά. 

Σε παράσταση των ΕΛΜΕ στην αρχή της σχολικής χρονιάς αρνήθηκε να θεωρήσει προσωρινές τις τοποθετήσεις, αρνήθηκε να αποδεχτεί τα πάγια αιτήματα του κλάδου για την τήρηση κριτηρίων αντικειμενικότητας και διαφάνειας που δημιουργούν ισότιμους όρους για όλους τους συναδέλφους σε όλες τις κατηγορίες των τοποθετήσεων των εκπαιδευτικών, αρνήθηκε να δώσει τα στοιχεία με τα κενά, καθώς τα στοιχεία θα επιβεβαίωναν τις μεγάλες ελλείψεις σε διδακτικό προσωπικό

Ακολούθησε ένας μήνας με συνεχείς τροποποιήσεις τοποθετήσεων, αυθαίρετες μετακινήσεις συναδέλφων στα τυφλά, χωρίς δημοσιοποίηση κενών και χωρίς  αιτήσεις προτίμησης σχολείων. που έπληξε τόσο τα εργασιακά δικαιώματα των συναδέλφων όσο και την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων,

Συνάδελφοι αποσπασμένοι τοποθετήθηκαν σε κάποιες από τις προτιμήσεις τους όπου το κενό φαινόταν ολόκληρο και τελικά βρήκαν μόνο λίγες ώρες. Άλλοι τοποθετήθηκαν σε κενά που ήταν για συμπλήρωση ωραρίου ή ακόμη και σε κενά που ήταν μόνο για 3 μήνες. Μετά από  ενστάσεις, κι ενώ αρκετοί από αυτούς συμπλήρωναν πλήρες ωράριο σε σχολεία, ξαφνικά βρέθηκαν σε 3 και 4 σχολεία. Κι αυτό γιατί η κάθε δίκαιη  ένσταση που ικανοποιούνταν έβγαζε καραμπόλα 3 και 4 συναδέλφους στέλνοντάς τους για συμπλήρωση ωραρίου σε 3 ως και 4 σχολεία και μάλιστα χωρίς να έχουν δηλώσει κάποια ή κανένα από αυτά. Πολλοί από  αυτούς έφτασαν στο σημείο να γυρίσουν στην οργανική τους.!!

Αυτό όμως σήμαινε άλλη περιπέτεια γι’  αυτούς που ήδη κάλυπταν τις εκεί θέσεις τους. Και ναι μεν ο πρώτος που έφευγε πήγαινε στην δεύτερη προτίμησή του, ο επόμενος που εκτόπιζε βρισκόταν σε σχολείο εκτός προτίμησής του. Εκτός από απίστευτο μπάχαλο, δύο μέτρα και δύο σταθμά για τους αποσπασμένους  συναδέλφους. 

Οι τοποθετήσεις των αναπληρωτών έγιναν στο σκοτάδι και με διαβλητό τρόπο, με προεπιλεγμένα κενά από τη Διεύθυνση και μόνο όσες ήταν οι προσλήψεις των αναπληρωτών σε κάθε ειδικότητα στην Α΄ φάση, ενώ τους ανακοινώθηκαν ηλεκτρονικά και στον κάθε έναν ξεχωριστά. Την ίδια στιγμή η Διεύθυνση με τις τοποθετήσεις των νεοδιόριστων και αποσπασμένων, δημιούργησε νέο αλαλούμ σε ορισμένα σχολεία με κάποιους από τους μόνιμους και αναπληρωτές ίδιων ειδικοτήτων να περισσεύουν.

Μέσα σ αυτό το απόλυτο αλαλούμ βλέπουμε να ανακοινώνονται τροποποιήσεις τοποθετήσεων αναπληρωτών (προσωρινά άραγε;) χωρίς να τους έχει δοθεί η δυνατότητα επιλογής και με  κάποιους από αυτούς κάνουν μαθήματα Β΄ ανάθεσης. Παράλληλα η  μονομερής, αυθαίρετη και άδικη τροποποίηση των συμβάσεων 563 αναπληρωτών από το Υπουργείο, δυσχεραίνει τους όρους εργασίας τους και δημιουργεί σοβαρές δυσλειτουργίες στα σχολεία. 

ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΧΑΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΝΑ 

ΜΕ ΜΑΖΙΚΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ 

ΌΧΙ ΣΤΗ ΜΕΘΟΔΕΥΣΗ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗΣ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ, ΤΙΣ ΣΥΜΠΤΥΞΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ, ΤΗΝ  ΑΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΣΠΑΣΙΜΟ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ 

Ένα μήνα μετά την έναρξη των σχολείων τα κενά στα σχολεία δεν έχουν καλυφθεί, διαψεύδοντας τις θριαμβολογίες ΥΠΑΙΘ και Διοίκησης. Η ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο της πολιτικής των περικοπών, παραβαίνει ακόμη και το ισχύον νομικό πλαίσιο, αρνείται το σπάσιμο τμημάτων με βάση τα προβλεπόμενα θεσμικά όρια μαθητών, λειτουργώντας σε βάρος των σχολείων, των μορφωτικών αναγκών των μαθητών και των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών.

Αυταρχισμός και απαξιωτική στάση της ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης

Συνάδελφοι  που πήγαν να ζητήσουν το δίκιο τους ή να κάνουν ένσταση αντιμετωπίστηκαν με εχθρικότατα ακόμη και από υπαλλήλους. Η απάντηση ότι “δεν θα ικανοποιηθεί η ένστασή σας”, πριν ακόμη εξεταστεί, ήταν μια από τις συνηθισμένες! Με τέτοιες τακτικές προσπαθούν να αποθαρρύνουν τους συναδέλφους ,ώστε να σταματήσει κάθε διεκδίκηση των δίκαιων αιτημάτων τους. 

Αξιοσημείωτη είναι και η συνεχής άρνηση της Διευθύντριας ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης να δεχθεί σε ακρόαση τα ΔΣ των ΕΛΜΕ-Θ επικαλούμενη φόρτο εργασίας.

Η απόκρυψη και η μεθόδευση συρρίκνωσης των κενών, οι αδιαφανείς διαδικασίες, η παραβίαση των εργασιακών δικαιωμάτων μας, η παραβίαση ακόμη και του θεσμικού πλαισίου και της εφαρμογής των νόμων που κατά τα άλλα μας κραδαίνουν, είναι πλευρά της επιθετικής αντιεκπαιδευτικής πολιτικής και της εφαρμογής- εξυπηρέτησης της σε βάρος των σχολείων και των εκπαιδευτικών

Απαιτούμε – διεκδικούμε

•  Να καλυφθούν όλα τα κενά και σε όλες τις εκπαιδευτικές δομές. Να κοινοποιηθούν τα κενά κάτω από 12 ώρες για συμπλήρωση ωραρίου και οι τοποθετήσεις να γίνουν με  αιτήσεις και μόρια. 
•  Όλες οι τοποθετήσεις (νεοδιόριστοι, αποσπασμένοι, αναπληρωτές) με κριτήρια διαφάνειας και αντικειμενικότητας (δημοσιοποίηση όλων των κενών - αίτηση – μόρια – δικαίωμα ενστάσεων). 
•  Καμία συγχώνευση τμημάτων ή σχολείων. Να σπάσουν τα μεγάλα τμήματα .15 μαθητές στο τμήμα 
•  Να δοθούν όλα τα κενά στην ειδική αγωγή που έχει αιτηθεί το κάθε σχολείο. Να καλυφθούν όλες οι ώρες και όλων των μαθητών που δικαιούνται παράλληλη στήριξη. 
•  Να εγκριθούν όλα τα νέα Τμήματα Ένταξης στα σχολεία που εκκρεμούν εδώ και χρόνια. 
•  Να λειτουργήσουν τώρα όλες οι εκπαιδευτικές δομές (πρόσφυγες, ενισχυτική, ΕΠΑΛ, κ.ά.).
•  Να καλυφθούν όλες οι ανάγκες με μαζικές προσλήψεις και μόνιμους διορισμούς  εκπαιδευτικών 
•  Πλήρη εργασιακά, ασφαλιστικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα για τους αναπληρωτές. 

Καλούμε όλους τους συναδέλφους-ισσες και ιδιαίτερα τους νεοδιόριστους, αποσπασμένους και αναπληρωτές να πάρουν μαζικά μέρος στην παράσταση   διαμαρτυρίας για να απαιτήσουμε την ικανοποίηση των αιτημάτων μας.

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Γραπτός ΑΣΕΠ: Οδηγίες για να κάνετε την αίτηση εύκολα και γρήγορα με λίγα κλικ

ΕΠΙΣΗΜΟ: Βγήκε η κατανομή θέσεων για το Διαγωνισμό του ΑΣΕΠ - 5124 οι ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ (Πίνακας - Αιτήσεις)

Νέο σύστημα διορισμών Εκπαιδευτικών: Tο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ που μοριοδοτεί και στους 2 ΠΙΝΑΚΕΣ

Παν.Πατρών: Υποτροφίες σε Μεταπτυχιακά Ειδικής Αγωγής και Διαπολιτισμικής - Αιτήσεις μέσω alfavita.gr

ΑΣΕΠ: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ στην Ελλάδα online Lower - Proficiency για Ενήλικες σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ

Απαραίτητο τυπικό προσόν ECDL - Πιστοποίηση Υπολογιστών μόνο με 95 ευρώ

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

ειδική αγωγή, μαρκαδόροι, παιδί, μαθητής
Η συμπερίληψη στην εκπαίδευση είναι κάτι περισσότερο από ό,τι πιστεύουν πολλοί
«Ας σταθούμε στα παιδιά με απώλειες, ως Άνθρωποι, γιατί η μεγαλύτερη μορφή αναπηρίας είναι η απαξίωση των ατόμων με αναπηρία»
Η συμπερίληψη στην εκπαίδευση είναι κάτι περισσότερο από ό,τι πιστεύουν πολλοί
filologoi_2.jpg
Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία: «Είθε η Ημέρα αυτή…»
«Ως Πρωτοβουλία Φιλολόγων ΕΑΕ έχουμε επισημάνει πολλές φορές τις ελλείψεις του κλάδου μας, οι οποίες ακόμα και τώρα, 20 μέρες πριν τα Χριστούγεννα,...
Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία: «Είθε η Ημέρα αυτή…»