George Vitsaras / SOOC
«Την ευθύνη για την όποια καθυστέρηση στην παράδοση των βιβλίων στις σχολικές μονάδες την έχει αποκλειστικά το ΥΠΑΙΘ και όχι οι εκπαιδευτικοί»

Να αποσυρθούν οι «απαράδεκτες» εγκύκλιοι του υπουργείου Παιδείας για τη διανομή των σχολικών βιβλίων σε Γυμνάσια και ΓΕΛ/ΕΠΑΛ, ζητά η Α’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.

Όπως καταγγέλλει η ΕΛΜΕ, με τις απαράδεκτες εγκυκλίους του ΥΠΑΙΘ ζητείται να οριστούν από τις σχολικές μονάδες δύο υπεύθυνοι/ες εκπαιδευτικοί για την παραλαβή των διδακτικών βιβλίων Γυμνασίου του επόμενου σχολικού έτους οι οποίοι θα βρίσκονται σε αναμονή μέχρι 15 Ιουλίου (!) για ΓΕΛ-ΕΠΑΛ και από 15 Ιουλίου έως 5 Αυγούστου (και πιθανά από Δευτέρα 22 Αυγούστου μέχρι Τετάρτη 31 Αυγούστου) για τα Γυμνάσια.

Επίσης, «διευκρινίζεται μάλιστα, με απόλυτα εκβιαστικό τρόπο, ότι σε περίπτωση που δεν οριστεί υπεύθυνος ή απουσιάσει από την ημέρα παραλαβής, τα βιβλία θα παραδοθούν μετά την έναρξη του νέου σχολικού έτους στη σχολική μονάδα».

Στη συνέχεια, υπενθυμίζει ότι «την ευθύνη για την όποια καθυστέρηση στην παράδοση των βιβλίων στις σχολικές μονάδες και στους μαθητές, την έχει αποκλειστικά το ΥΠΑΙΘ και όχι οι εκπαιδευτικοί, όπως υπονοούν οι δύο εγκύκλιο».

Τέλος, καλεί όλους τους εκπαιδευτικούς, να απαντήσουν στα εν λόγω έγγραφα, παραπέμποντας το ΥΠΑΙΘ στον πίνακα των θερινών εφημεριών, που θα ετοιμάσει  το κάθε σχολείο.

Η ανακοίνωση των εκπαιδευτικών

Ακολουθεί η ανακοίνωση της Α’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης:

ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΟΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΑΙΘ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΣΕ ΓΥΜΝΑΣΙΑ ΚΑΙ ΓΕΛ/ΕΠΑΛ

Με τις απαράδεκτες εγκυκλίους του ΥΠΑΙΘ (Αρ. Πρωτ. 76565/Δ4/21-06-2022 για τα Γυμνάσια και Αρ. Πρωτ. 76566/ΓΔ4/21-6-2022 για ΓΕΛ-ΕΠΑΛ), ζητείται να οριστούν από τις σχολικές μονάδες δύο υπεύθυνοι/ες εκπαιδευτικοί για την παραλαβή των διδακτικών βιβλίων Γυμνασίου του επόμενου σχολικού έτους οι οποίοι θα βρίσκονται σε αναμονή μέχρι 15 Ιουλίου (!) για ΓΕΛ-ΕΠΑΛ και από 15 Ιουλίου έως 5 Αυγούστου (και πιθανά από Δευτέρα 22 Αυγούστου μέχρι Τετάρτη 31 Αυγούστου) για τα Γυμνάσια!

Διευκρινίζεται μάλιστα, με απόλυτα εκβιαστικό τρόπο, ότι σε περίπτωση που δεν οριστεί υπεύθυνος ή απουσιάσει από την ημέρα παραλαβής, τα βιβλία θα παραδοθούν μετά την έναρξη του νέου σχολικού έτους στη σχολική μονάδα!

Να  ενημερώσουμε λοιπόν με τη σειρά μας την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ ότι:

Τα σχολεία την καλοκαιρινή περίοδο είναι κλειστά και οι εκπαιδευτικοί βρίσκονται σε νόμιμη άδεια

Τα σχολεία ανοίγουν μία συγκεκριμένη ημέρα της βδομάδας, για όλο το καλοκαίρι, όπου και πραγματοποιείται η θερινή εφημερία

Έχει οριστεί από την ΔΙΔΕ Ανατολικής και Δυτικής Θεσσαλονίκης σαν ημέρα θερινής υπηρεσίας η Τετάρτη και μόνο τότε μπορεί να γίνει η παραλαβή των βιβλίων, από όποιον εκπαιδευτικό βρίσκεται σε θερινή εφημερία.

Οι εκπαιδευτικοί δεν είναι υποχρεωμένοι υπηρεσιακά να βρίσκονται στο σχολείο κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου, πέραν της ημέρας εφημερίας.

Γι άλλη μια φορά γινόμαστε μάρτυρες των αυθαίρετων εντολών του  Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ σε μια προσπάθεια να καταστρατηγηθούν στοιχειώδη δικαιώματα, όπως αυτό της καλοκαιρινής άδειας, του οικογενειακού προγραμματισμού και ουσιαστικά των εργασιακών δικαιώματα των εκπαιδευτικών.

Ας μας εξηγήσει καλύτερα ο, κατά τα άλλα λαλίστατος, κ. Κόπτσης  γιατί δεν προετοιμάστηκε έγκαιρα η διανομή βιβλίων στα σχολεία, παρά να μετακυλύει την ευθύνη για την όποια καθυστέρηση στην παράδοση των σχολικών βιβλίων στους εκπαιδευτικούς.

Απαιτούμε εδώ και τώρα την ανάκληση των δύο αυτών απαράδεκτων εγκυκλίων και τη λήψη άμεσων μέτρων για την έγκαιρη παράδοση των σχολικών βιβλίων μέχρι 30/6  ή κατά τις ημέρες της θερινής εφημερίας των σχολείων.

Επισημαίνουμε ότι την ευθύνη για την όποια καθυστέρηση στην παράδοση των βιβλίων στις σχολικές μονάδες και στους μαθητές, την έχει αποκλειστικά το ΥΠΑΙΘ και όχι οι εκπαιδευτικοί, όπως υπονοούν οι δύο εγκύκλιοι. Είναι αυτονόητο ότι οι εκπαιδευτικοί θα παραλαμβάνουν τα διδακτικά βιβλία μόνο κατά τις ημέρες της θερινής υπηρεσίας που λειτουργούν όλες οι σχολικές μονάδες.

Το ΥΠΑΙΘ με διάφορες μεθοδεύσεις, όπως στο θέμα των ηλεκτρονικών εγγραφών και τη διανομή των βιβλίων, προσπαθεί να δημιουργήσει τετελεσμένα φυτεύοντας αμισθί εργάσιμες μέρες στους εκπαιδευτικούς στη διάρκεια των θερινών διακοπών.

Καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς, να απαντήσουν στα εν λόγω έγγραφα, παραπέμποντας το ΥΠΑΙΘ στον πίνακα των θερινών εφημεριών, που θα ετοιμάσει  το κάθε σχολείο.

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

Η Πρόεδρος                                  Ο Γραμματέας

Τραγάκη  Δήμητρα                        Αϊβαζίδης Βασίλης

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ερωτήσεις και απαντήσεις για το Γραπτό Διαγωνισμό ΑΣΕΠ

ΌΛΑ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΔΕΚΤΑ στο Πανελλήνιο Γραπτό Διαγωνισμό ΑΣΕΠ - Αιτήσεις Εδώ

Νέο σύστημα διορισμών Εκπαιδευτικών: Tο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ που μοριοδοτεί και στους 2 ΠΙΝΑΚΕΣ

Παν.Πατρών: Υποτροφίες σε Μεταπτυχιακά Ειδικής Αγωγής και Διαπολιτισμικής - Αιτήσεις μέσω alfavita.gr

ΑΣΕΠ: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ στην Ελλάδα online Lower - Proficiency για Ενήλικες σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ

Απαραίτητο τυπικό προσόν ECDL - Πιστοποίηση Υπολογιστών μόνο με 95 ευρώ

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

Επαναλειτουργούν σήμερα και οι βρεφονηπιακοί σταθμοί ΟΑΕΔ
Δήμος Χαλανδρίου: Ομόφωνη στήριξη στους 58 συμβασιούχους στους βρεφονηπιακούς σταθμούς
Ομόφωνη στήριξη του Δήμου Χαλανδρίου στον αγώνα μονιμοποίησης των συμβασιούχων της Προσχολικής Αγωγής
Δήμος Χαλανδρίου: Ομόφωνη στήριξη στους 58 συμβασιούχους στους βρεφονηπιακούς σταθμούς
Μητσοτάκης Πράγα
Ένταση μεταξύ Μητσοτάκη – Ερντογάν στην Πράγα: Τι απάντησε ο Έλληνας πρωθυπουργός
Ένταση σημειώθηκε μεταξύ Κυριάκου Μητσοτάκη και Ρετζέμπ Ταγίπ Ερντογάν κατά τη διάρκεια του δείπνου των ηγετών στην Πράγα - Τι απάντησε ο Έλληνας...
Ένταση μεταξύ Μητσοτάκη – Ερντογάν στην Πράγα: Τι απάντησε ο Έλληνας πρωθυπουργός
Τσιόδρας: Η ανθρωπότητα έκανε τεράστια λάθη στην αντιμετώπιση του κορονοϊού - Μακάρι να μάθουμε
«Δυστυχώς οι κοινωνίες άργησαν να αντιδράσουν, οι περισσότερες κυβερνήσεις άργησαν να αντιδράσουν και ο κόσμος έχασε σιγά - σιγά την εμπιστοσύνη του...
Τσιόδρας: Η ανθρωπότητα έκανε τεράστια λάθη στην αντιμετώπιση του κορονοϊού - Μακάρι να μάθουμε