syllalitrio propylaia doe
ΔΟΕ: Οι εκπαιδευτικοί επιμένουμε· συνεχίζουμε να υπερασπιζόμαστε συλλογικά το δημόσιο Σχολείο, τους/τις μαθητές/τριές μας, την εργασία μας και την παιδαγωγική επιστήμη.

Τα νέα ενιαία κείμενα που θα χρειαστούν έως το τέλος της σχολικής χρονιάς, σχετικά με ό,τι ζητείται από τις πλατφόρμες του Υ.ΠΑΙ.Θ για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, ετοιμάζει η ΔΟΕ που συνεχίζει τον αγώνα ενάντια στην «αξιολόγηση/κατηγοριοποίηση/εμπορευματοποίηση».

Οπως ανακοίνωσε σήμερα η Διδασκαλική Ομοσπονδία, οι εκπαιδευτικοί εντείνουν τις συλλογικές προσπάθειες «για να κλείσουμε τη σχολική χρονιά με την πολιτική του Υ.ΠΑΙ.Θ. ηττημένη». Στο πλαίσιο αυτό, εντός του Ιουνίου και έως το τέλος της σχολικής χρονιάς, θα πρέπει να συνεδριάσουν οι Σύλλογοι Διδασκόντων για να αποφασίσουν τα κείμενα της τελικής «αποτίμησης». Και τα κείμενα αυτά θα σταλούν από την Ομοσπονδία, έγκαιρα.

Ταυτόχρονα η Δ.Ο.Ε. θα αποστείλει προς τους/τις συναδέλφους και τις Σχολικές Μονάδες, ερευνητικά ερωτηματολόγια και ερευνητικές καταγραφές με στόχο:

  • να τεκμηριωθούν συλλογικά τα αιτήματα του κλάδου και του εκπαιδευτικού κινήματος,

  • να καταδειχθεί η κατάσταση απορρύθμισης και διάλυσης του δημόσιου σχολείου εξαιτίας των εφαρμοζόμενων πολιτικών,

  • να αναδειχθεί ο προβληματισμός, οι σκέψεις και οι προτάσεις των εκπαιδευτικών της πράξης,

  • να κατατεθεί στην κοινωνία και τη δημόσια συζήτηση ο επιστημονικός εκπαιδευτικός και παιδαγωγικός λόγος.

Ολη η ανακοίνωση της ΔΟΕ

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Πλησιάζουμε προς το τέλος της σχολικής χρονιάς, μιας χρονιάς αγώνων για το Δημόσιο Σχολείο και τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών/τριών μας, μέσα σε ένα δυστοπικό περιβάλλον:

  • ασφυκτικών πιέσεων από το Υ.ΠΑΙ.Θ., με συνεχείς απειλές, εκφοβισμούς και παράτυπες οδηγίες,

  • διαρκούς υγειονομικής ανασφάλειας, λόγω της θλιβερής διαχείρισης της πανδημίας,

  • αυξημένου εργασιακού φόρτου, με απλήρωτες υπερωρίες και ανάθεση πολλαπλών, καθ’ υπέρβαση, καθηκόντων στους εκπαιδευτικούς,

  • εξοντωτικής ακρίβειας, με τους μισθούς μας καθηλωμένους,

  • μεγάλης κούρασης και υπερέντασης για τους μαθητές, μετά από δυόμιση περίπου χρόνια πανδημίας, εγκλεισμού και τηλεκπαίδευσης…

Κάτω από αυτές τις συνθήκες η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ., με δικαστικές προσφυγές, αλλεπάλληλες απειλητικές εγκυκλίους, διαρκείς παρατάσεις ημερομηνιών στην πλατφόρμα του Ι.Ε.Π. και διώξεις, προσπάθησε να περιορίσει τον συντριπτικό αριθμό Σχολικών Μονάδων και Συλλόγων Διδασκόντων, που έδωσαν και δίνουν τη μάχη ακύρωσης της αξιολόγησης με τα ενιαία κείμενα και τις ενιαίες δράσεις της Δ.Ο.Ε. Το Υ.ΠΑΙ.Θ., όμως, απέτυχε στον αντιεκπαιδευτικό του σχεδιασμό.

Οι εκπαιδευτικοί επιμένουμε· συνεχίζουμε να υπερασπιζόμαστε συλλογικά το δημόσιο Σχολείο, τους/τις μαθητές/τριές μας, την εργασία μας και την παιδαγωγική επιστήμη.

Εντείνουμε τις συλλογικές μας προσπάθειες για να κλείσουμε τη σχολική χρονιά με την πολιτική του Υ.ΠΑΙ.Θ. ηττημένη.

Το επόμενο διάστημα η Δ.Ο.Ε. θα στείλει όλα τα απαραίτητα κείμενα που θα χρειαστούν έως το τέλος της σχολικής χρονιάς, σχετικά με ό,τι ζητείται από τις πλατφόρμες του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Πιο συγκεκριμένα:

1. Έως το τέλος Μαΐου θα πρέπει να αναρτηθούν τα κείμενα της επόμενης φάσης, τα οποία θα σταλούν έγκαιρα από τη Δ.Ο.Ε. Τα ενιαία κείμενα αυτά, θα αναρτηθούν από τους/τις συντονιστές/στριες των ομάδων.

2. Εντός του Ιουνίου και έως το τέλος της σχολικής χρονιάς, θα πρέπει να συνεδριάσουν οι Σύλλογοι Διδασκόντων για να αποφασίσουν τα κείμενα της τελικής «αποτίμησης». Και τα κείμενα αυτά θα σταλούν από την Ομοσπονδία, έγκαιρα.

Ταυτόχρονα η Δ.Ο.Ε. θα αποστείλει προς τους/τις συναδέλφους και τις Σχολικές Μονάδες, ερευνητικά ερωτηματολόγια και ερευνητικές καταγραφές με στόχο:

  • να τεκμηριωθούν συλλογικά τα αιτήματα του κλάδου και του εκπαιδευτικού κινήματος,

  • να καταδειχθεί η κατάσταση απορρύθμισης και διάλυσης του δημόσιου σχολείου εξαιτίας των εφαρμοζόμενων πολιτικών,

  • να αναδειχθεί ο προβληματισμός, οι σκέψεις και οι προτάσεις των εκπαιδευτικών της πράξης,

  • να κατατεθεί στην κοινωνία και τη δημόσια συζήτηση ο επιστημονικός εκπαιδευτικός και παιδαγωγικός λόγος.

«Ερευνούμε – Καταγράφουμε – Αποκαλύπτουμε. Υπερασπιζόμαστε το Δημόσιο Σχολείο, ενάντια στην αξιολόγηση/κατηγοριοποίηση/εμπορευματοποίηση».

Σε αυτή την προσπάθεια καλούμε όλες και όλους τους/τις συναδέλφους να καταθέσουν τη σκέψη και τον χρόνο τους, ώστε να αποτυπωθούν με τον μαζικότερο δυνατό τρόπο τα αιτήματα και οι απόψεις μας. Επίσης, καλούμε σε αντίστοιχη μαζική συμμετοχή στις καταγραφές από τις Σχολικές Μονάδες.

Τα ερωτηματολόγια, μαζί με τις Εκδηλώσεις που έχουν πραγματοποιηθεί, καθώς και η ηλεκτρονική έκδοση των πρακτικών των διαδικτυακών ημερίδων, αποτελούν μια συντεταγμένη προσπάθεια εκπαιδευτικής, παιδαγωγικής και κοινωνικής παρέμβασης, που τεκμηριώνει θέσεις και αιτήματα του κλάδου, εξοπλίζει το εκπαιδευτικό κίνημα, καταδεικνύει την εφαρμοζόμενη αντιεκπαιδευτική πολιτική.

Αυτονόητα, η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. που θέλει να νομιμοποιήσει στην κοινή συνείδηση ότι οι ευθύνες για την εκπαιδευτική πραγματικότητα ανήκουν στη σφαίρα της ατομικής ευθύνης του εκπαιδευτικού και του Σχολείου, αντιστρατεύεται τις δράσεις της Δ.Ο.Ε. στην προσπάθειά της να αποκρύψει τις τεράστιες ευθύνες της πολιτείας και της πολιτικής που εφαρμόζει.

Ας σταματήσουμε ενιαία και αποφασιστικά την προπαγάνδα και την αντιδημοκρατική προσπάθειά της.

Στις διαδικτυακές εκδηλώσεις της Δ.Ο.Ε. έχουν συμμετάσχει 30 Πανεπιστημιακοί Δάσκαλοι από την Ελλάδα και τη διεθνή επιστημονική κοινότητα, έχουν συνεισφέρει στα στρογγυλά τραπέζια και στην οργάνωση των δράσεων, περισσότεροι/ες από 50 συνάδελφοι, έχουν τεθεί παραπάνω από 400 ερωτήματα, σχόλια και τοποθετήσεις, ενώ οι εκδηλώσεις έχουν ξεπεράσει τις 52.000 παρακολουθήσεις. Αυτή ήταν η συντεταγμένη και συλλογική απάντησή μας στον αυταρχικό μονόλογο του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Ο αγώνας μας είναι αγώνας κοινωνικής ισότητας, ανάδειξης των εκπαιδευτικών - κοινωνικών αναγκών, αγώνας παιδαγωγικής ελευθερίας.

Συνεχίζεται ενιαία, συλλογικά, αποφασιστικά.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

tsakiroglou.jpg
Η γενοκτονική πολιτική του Ισραήλ και η υποκρισία της Δύσης
«Τα μέλη της Χαμάς εξομοιώθηκαν με τους ναζί, η 7η Οκτωβρίου παρουσιάστηκε σαν Ολοκαύτωμα, ενώ ο πρέσβης του Ισραήλ στον ΟΗΕ εμφανίστηκε δημόσια με...
Η γενοκτονική πολιτική του Ισραήλ και η υποκρισία της Δύσης
sxoleia d
Απίστευτο: Ο Γιωργάκης συμπληρώνει σχεδόν... 2,5 μήνες εκτός σχολείου! - Τι απαντά ο Διευθυντής Π.Ε. Ανατ. Αττικής
Η αδιανόητη περίπτωση του μικρού Γιώργου που ευτελίζει κάθε έννοια κρατικής πρόνοιας: Εκαναν και ...«συστάσεις ως προς την υποχρεωτικότητα της...
Απίστευτο: Ο Γιωργάκης συμπληρώνει σχεδόν... 2,5 μήνες εκτός σχολείου! - Τι απαντά ο Διευθυντής Π.Ε. Ανατ. Αττικής
EKPA
Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια: Η Σύγκλητος του ΕΚΠΑ ζητά αναστολή απόσπασής της από τα πτυχία για ένα έτος
Και τονίζει ότι η ΠΔΕ πρέπει να παρέχεται εντός της διάρκειας του πρώτου κύκλου σπουδών  και με την παροχή της δυνατότητας συμμετοχής όλων των...
Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια: Η Σύγκλητος του ΕΚΠΑ ζητά αναστολή απόσπασής της από τα πτυχία για ένα έτος
katalipsi
Τι απαντά η ΔΔΕ Αν.Θεσσαλονίκης για την εισαγγελική παρέμβαση στην κατάληψη του ...περασμένου Φεβρουαρίου
Η Εισαγγελία Θεσσαλονίκης, ζήτησε από τη διεύθυνση του 2ου Γυμνασίου Καλαμαριάς τα ονόματα των μαθητών, οι οποίοι ήταν μέλη του 15μελούς κατά τη...
Τι απαντά η ΔΔΕ Αν.Θεσσαλονίκης για την εισαγγελική παρέμβαση στην κατάληψη του ...περασμένου Φεβρουαρίου