Σχολική αίθουσα
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα στο Νομό Λέσβου όπως με την συγχώνευση τμημάτων δημιουργείται τμήμα 26 μαθητών, στο οποίο υπάρχουν 4 παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες καθώς και μία μαθήτρια που υποστηρίζεται με παράλληλη στήριξη

Τη Δευτέρα 18 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε παράσταση διαμαρτυρίας από εκπαιδευτικούς και την ΕΛΜΕ Λέσβου στη ΔΔΕ Λέσβου για το ζήτημα των συγχωνεύσεων τμημάτων στην Α τάξη του ΓΕΛ Παμφίλων και της Α τάξης του Γυμνασίου της Αγίας Παρασκευής.

Κατά τη συνάντηση, οι εκπαιδευτικοί έφεραν ως παράδειγμα, ότι με τις επικείμενες συγχωνεύσεις δημιουργείται τμήμα σε σχολείο του Νομού το οποίο θα αποτελείται από 26 μαθητές, εκ των οποίων οι 4 έχουν γνωμάτευση για μαθησιακές δυσκολίες ενώ στο ίδιο τμήμα υπάρχει και μία μαθήτρια  που υποστηρίζεται με παράλληλη στήριξη, και όχι βέβαια σε όλα τα μαθήματα.

Η απάντηση που λάβανε οι εκπαιδευτικοί από τον προϊστάμενο ήτνα ότι αυτός, «δεν «παρανομεί» για κανέναν», ενώ όσον αφορά το παραπάνω τμήμα είπε πως για την περίπτωση της μαθήτριας της παράλληλης στήριξης, αφαιρείται από τον συνολικό αριθμό της τάξης με το αιτιολογικό ότι η μαθήτρια υποστηρίζεται από τους εκπαιδευτικούς της παράλληλης και πως δεν απασχολεί τον βασικό διδάσκοντα.

Οι εκπαιδευτικοί σχολιάζουν την απάντηση ως «κυνική προσθαφαίρεση» και αναρωτιούνται ποιοι είναι οι «δείκτες» και οι «άξονες» της «αξιολόγησης» των εκπαιδευτικών όσον αφορά στο κατά πόσο καταφέρνουν να θεωρούν ένα μαθητή με σοβαρά προβλήματα υγείας σαν «ξένο» σώμα.

Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Λέσβου

Συναδέλφισσες/συνάδελφοι!

Τη Δευτέρα 18-10-21 στις 14.30 έγινε παράσταση διαμαρτυρίας της πλειοψηφίας του ΔΣ της ΕΛΜΕ Λέσβου μαζί με τον σύλλογο των εκπαιδευτικών του Γενικού Λυκείου Παμφίλων στη ΔΔΕ Λέσβου για το ζήτημα των συγχωνεύσεων τμημάτων στην Α τάξη του ΓΕΛ Παμφίλων και της Α τάξης του Γυμνασίου της Αγίας Παρασκευής.

Ο κ. Προϊστάμενος μας είπε επί λέξη πως δεν «παρανομεί» για κανέναν. Μας μετέφερε την απόφαση του Υπουργείου και τους νόμους που επικαλούνται ο ίδιος και το Υπουργείο Παιδείας για την συγχώνευση των τμημάτων.

Με την συγχώνευση δημιουργείται ένα τμήμα 26 μαθητών στην Α’ Λυκείου μέσα στο οποίο υπάρχουν τέσσερις μαθητές με γνωμάτευση για μαθησιακές δυσκολίες και μία πολύ ιδιαίτερη -και δύσκολη διδακτικά- περίπτωση που υποστηρίζεται με παράλληλη στήριξη, όχι βέβαια σε όλα τα μαθήματα.

Για την περίπτωση της μαθήτριας της παράλληλης στήριξης μας είπε πως αφαιρείται από τον συνολικό αριθμό της τάξης με το αιτιολογικό ότι η μαθήτρια υποστηρίζεται από τους συναδέλφους της παράλληλης και πως δεν απασχολεί τον βασικό διδάσκοντα.

Δηλαδή τι μας λένε; Ότι μπαίνεις σε μια τάξη που έχει μια βαριά περίπτωση που υποστηρίζεται με παράλληλη και αυτό δεν πρέπει να απασχολεί τον διδάσκοντα, να κάνει πως δεν υπάρχει στο χώρο μια «αντικειμενική κατάσταση» που επηρεάζει τη διδασκαλία.

Αυτή η κυνική προσθαφαίρεση θα θέλαμε να μας εξηγήσει από ποια παιδαγωγική αντίληψη εμφορείται και αν δεν μπορεί, να ρωτήσει τους προϊστάμενούς του. Να μας πούνε τους «δείκτες» και τους «άξονες» της «αξιολόγησης» των συναδέλφων στο κατά πόσο καταφέρνουν να θεωρούν ένα μαθητή τους με σοβαρά προβλήματα υγείας σαν «ξένο» σώμα.

Όσον αφορά τον αριθμό των μαθητών που είναι 26, το επιχείρημα του ήταν πως υπάρχουν 19 τμήματα σε Λέσβο - Λήμνο που έχουν πάνω από 26 μαθητές. Χρησιμοποιούν κάτι σαν επιχείρημα για το οποίο πρέπει να ντρέπονται, που στοιβάζουν τόσους μαθητές στα τμήματα μέσω πανδημίας, αγνοώντας όλα τα μαθησιακά προβλήματα που έχει δημιουργήσει η δίχρονη εξ αποστάσεως «εκπαίδευση».

Εμείς τους απαντάμε πως δεν πρέπει να συγχωνευτούν τα τμήματα στα δύο σχολεία και να σπάσουν τα υπεράριθμα 19.

Αν πραγματικά πιστεύουν πως τους έχει περισσέψει έστω και το στοιχειώδες ενδιαφέρον γι' αυτό που λέμε εκπαίδευση, μόρφωση, παιδεία τώρα είναι η ώρα να μας το αποδείξουν.

Τα αυτονόητα τους είναι βολικό να βαφτίζονται «παράνομα» γιατί έτσι εξυπηρετούνται  οι αντιεκπαιδευτικές και αντιπαιδαγωγικές πολιτικές που στηρίζουν και προωθούν διαχρονικά.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΜΑΡΟΥΣΑΚΗΣ
Καιρός: Η πιο χειμωνιάτικη ημέρα θα είναι η Δευτέρα η οποία θα φέρει και χιόνια ακόμη και στις αθηναϊκές βουνοκορφές.
Πότε θα «ασπρίσει» η Πάρνηθα
Καιρός: Η πιο χειμωνιάτικη ημέρα θα είναι η Δευτέρα η οποία θα φέρει και χιόνια ακόμη και στις αθηναϊκές βουνοκορφές.
theodoropoulos
Είπαμε: Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει…(Όταν ο Θεοδωρόπουλος μιλάει για την ΕΔΕ στους εκπαιδευτικούς της Βέροιας)
Κατά τα άλλα, ο βαθύς γνώστης των πάντων και ανελέητος κριτής- όσων δεν συμπλέουν με την κυρίαρχη ιδεολογία- μπέρδεψε το όνομα της Αλέιδα Γκεβάρα με...
Είπαμε: Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει…(Όταν ο Θεοδωρόπουλος μιλάει για την ΕΔΕ στους εκπαιδευτικούς της Βέροιας)