Ειδικά σχολεία: Στάση εργασίας και συγκέντρωση την Τρίτη
Ανεπάρκεια χώρων και αδυναμία λήψης μέτρων στο ΕΕΕΕΚ Αιγάλεω – Σε στάση εργασίας και συγκέντρωση διαμαρτυρίας προχωρούν τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ

Στάση εργασίας την Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου, από τις 12:00 έως τις 14:00, για τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ του ΕΕΕΕΚ Αιγάλεω κηρύσσει ο ΣΕΕΠΕΑ Αττικής και καλεί τους εκπαιδευτικούς να συμμετέχουν στην παράσταση διαμαρτυρίας στη ΔΔΕ Γ΄ Αθήνας.

Ο Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Αττικής (ΣΕΕΠΕΑ) διαμαρτύρεται για την έλλειψη αιθουσών διδασκαλίας στο ΕΕΕΕΚ Αιγάλεω, την αδυναμία λήψης μέτρων προφύλαξης, οι χώροι–γραφεία υποστήριξης του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού δεν επαρκούν, ενώ οι μαθητές καθημερινά ταλαιπωρούνται με μεγάλης διάρκειας διαδρομές κατά την μεταφορά από και προς το σχολείο.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του, το σχολείο καλύπτει τις ανάγκες των πυκνοκατοικημένων δήμων της δυτικής Αθήνας (Αιγάλεω, Περιστέρι, Ίλιον, Χαϊδάρι, Αγ. Βαρβάρα, κ.ά) αλλά και του όμορου δήμου της Αθήνας, όπου δεν λειτουργεί αντίστοιχου τύπου ΣΜΕΑΕ, με αποτέλεσμα την συγκέντρωση υπερβολικού αριθμού μαθητών, οι οποίοι φέτος έφτασαν τους 140.

Η ανακοίνωση

Αναλυτικά, η ανακοίνωση για τη στάση εργασίας των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ την Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου:

Αξιότιμοι κύριοι, Ο ΣΕΕΠΕΑ Αττικής, ως ο πρωτοβάθμιος συνδικαλιστικός φορέας που εκπροσωπεί τα μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΕΠ και ΕΒΠ) της Αττικής, μόνιμους και αναπληρωτές που στελεχώνουν τη Δημόσια Ειδική και Γενική Εκπαίδευση, καθώς και τα ΚΕΔΑΣΥ και τις ΕΔΥ της Περιφέρειας Αττικής, ενημερώθηκε από τους συναδέλφους μέλη του Συλλόγου, που εργάζονται στο ΕΕΕΕΚ Αιγάλεω για τις απαράδεκτες και χρονίζουσες συνθήκες λειτουργίας της σχολικής μονάδας.

 Συγκεκριμένα, επισημαίνεται ότι το ΕΕΕΕΚ Αιγάλεω είναι Σχολική Μονάδα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Γ΄ Αθήνας, για μαθητές που αντιμετωπίζουν σοβαρές δυσκολίες σχολικής προσαρμογής και αναπτυξιακά προβλήματα (αυτισμός, νοητική αναπηρία, νευρολογικά και κινητικά προβλήματα, ψυχοκοινωνικές δυσκολίες και προβλήματα και συμπεριφοράς, κά.).

Το σχολείο καλύπτει τις ανάγκες των πυκνοκατοικημένων δήμων της δυτικής Αθήνας (Αιγάλεω, Περιστέρι, Ίλιον, Χαϊδάρι, Αγ. Βαρβάρα, κ.ά) αλλά και του όμορου δήμου της Αθήνας, όπου δεν λειτουργεί αντίστοιχου τύπου ΣΜΕΑΕ, με αποτέλεσμα την συγκέντρωση υπερβολικού αριθμού μαθητών, οι οποίοι φέτος έφτασαν τους 140.

Επιπλέον, στο συγκρότημα Ειδικών Σχολείων στην Ορυζομύλων και Ιασίου συστεγάζονται άλλες 3 ΣΜΕΑΕ Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: το ΕΔΣ για παιδιά στο φάσμα του αυτισμού, το ΕΔΣ για παιδιά με κινητικά προβλήματα και το Ειδικό Νηπιαγωγείο για παιδιά στο φάσμα του αυτισμού. Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι η έλλειψη αιθουσών διδασκαλίας και συνακόλουθα το στοίβαγμα 2-3 τμημάτων σε αίθουσες 20-25 τ.μ.

Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι στο ΕΕΕΕΚ Αιγάλεω λειτουργούν 11 αίθουσες εργαστηρίων και διδασκαλίας για 28 τμήματα. Ακόμη οι χώροι–γραφεία υποστήριξης του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού δεν επαρκούν, αφού λειτουργούν στην ουσία 4 χώροι για 5 ειδικότητες και 12 μέλη του προσωπικού.

Επίσης, λόγω της μεγάλης διασποράς σε τόπους κατοικίας οι μαθητές καθημερινά ταλαιπωρούνται με μεγάλης διάρκειας διαδρομές κατά την μεταφορά από και προς το σχολείο.

Κάποιοι δεν αντέχουν με αποτέλεσμα να δημιουργούνται επεισόδια επικίνδυνα για τους ίδιους και τους άλλους μαθητές.

Τα προβλήματα στο ξεκίνημα της φετινής σχολικής χρονιάς έχουν ενταθεί, με τον αυξημένο αριθμό μαθητών, την αδυναμία λήψης μέτρων προφύλαξης από την διάδοση του κορονοϊού, τα παραμένοντα κενά σε εκπαιδευτικό, Ειδικό Εκπαιδευτικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό, καθώς και την ανάγκη εξατομικευμένης υποστήριξης σε μαθητές με ιδιαίτερες δυσκολίες όσον αφορά την ασφάλεια, την μετακίνηση και την αυτοφροντίδα τους.

 Όλα τα παραπάνω δημιουργούν μια κατάσταση που δεν ευνοεί την εκπαίδευση, υποστήριξη και ασφαλή παραμονή των μαθητών και η οποία δεν είναι δυνατό να συνεχιστεί για όλη τη σχολικά χρονιά. Οι αρμόδιοι φορείς επιβάλλεται να επιληφθούν για την άμεση επίλυση του κτιριακού προβλήματος του ΕΕΕΕΚ Αιγάλεω.

 Υπενθυμίζουμε ότι από το 2007 έχει ιδρυθεί το ΕΕΕΕΚ Περιστερίου (ΦΕΚ 1856 Β τευχ.-13/9/2007) ακριβώς για να αντιμετωπίσει τα προβλήματα αυτά, όμως παρά την ύπαρξη κτιρίων και τις σχετικές μελέτες της ΚΤΥΠ δεν έχει υλοποιηθεί η λειτουργία του. Ακόμη, για τους ίδιους λόγους έχει ιδρυθεί και ΕΕΕΕΚ στον Δήμο Αθήνας, αλλά και εκεί φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα στην έναρξη λειτουργίας του.

Η λειτουργία των παραπάνω δομών, με το ξεπέρασμα των γραφειοκρατικών και άλλων αγκυλώσεων, αποτελεί πλέον επιτακτική ανάγκη, ώστε να αποσυμφορηθεί και ομαλοποιηθεί η λειτουργία του ΕΕΕΕΚ Αιγάλεω, με στόχο την αποκατάσταση ανθρώπινων συνθηκών για μαθητές και προσωπικό.

Ο Σύλλογός μας έχει επανειλημμένα ενημερώσει εγγράφως την ΠΔΕ Αττικής για την τραγική κατάσταση του συγκροτήματος των ΣΜΕΑΕ επί των οδών Ορυζομύλων και Ιασίου ζητώντας να ληφθούν άμεσα μέτρα για την αντιμετώπιση των χρόνιων προβλημάτων λειτουργίας (επιστολές προς την ΠΔΕ Αττικής με Αρ. Πρωτ. 688/20-11-2019 και Αρ. Πρωτ.: 760/25-10-2020) καθώς και με επίσημες ανακοινώσεις στα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, ενδεικτικά: https://www.seepeaa.gr/Anakoinoseis/Ypomnimata/YPOMNIMA__GIA_TIN_KATASTASI_TON_ DOMON__EIDIKIS_EKPAIDEYSIS Ο ΣΕΕΠΕΑ Αττικής συμπαρίσταται στο δίκαιο αγώνα των εργαζομένων του ΕΕΕΕΚ Αιγάλεω που διεκδικούν ανθρώπινες συνθήκες για τους/τις μαθητές/-τριές τους και τους/τις ίδιους/ες και διαμαρτύρεται εντόνως για την απαράδεκτη κτιριακή κατάσταση και τη μη λειτουργιά των ΕΕΕΕΚ Περιστερίου και Αθήνας.

Απαιτούμε, επιτέλους, την ενεργοποίηση

· της ΔΔΕ Γ Αθήνας, που πρέπει να αναλάβει τον συντονισμό των ενεργειών και να απαιτήσει την παραχώρηση κτιρίου από τον Δήμο Περιστερίου

 · του Δήμου Αιγάλεω, που δεν είναι δυνατό να υποστηρίζει τη συσσώρευση ειδικών δομών υπό την μορφή «γκέτο» στα όρια του

· του Δήμου Περιστερίου, που πρέπει να αναλάβει κάποια στιγμή τις ευθύνες του απέναντι στους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες οι οποίοι σε μεγάλη αναλογία είναι δημότες του

· του Δήμου Αθήνας, που πρέπει άμεσα να επιλύσει το κτιριακό πρόβλημα και να μην «αναθέτει» τους μαθητές δημότες του στους όμορους δήμους

· αλλά και των άλλων δήμων που εξυπηρετούνται από το σχολείο μας, καθώς και

· του ΥΠΑΙΘ που έχει την υποχρέωση να παρέχει ασφαλείς και ποιοτικές εκπαιδευτικές και υποστηρικτικές υπηρεσίες στους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρία, σε κατάλληλα κτίρια

· όπως και κάθε αρμόδιου φορέα για την επίλυση των παραπάνω προβλημάτων.

 Για τους παραπάνω λόγους, ο ΣΕΕΠΕΑ Αττικής κηρύσσει για την Τρίτη 21-9-2021, δίωρη διευκολυντική στάση εργασίας 12:00-14:00 , για το ΕΕΠ και ΕΒΠ του ΕΕΕΕΚ Αιγάλεω και καλεί όλους τους συναδέλφους σε αγωνιστική συσπείρωση και μαζική συμμετοχή στην παράσταση διαμαρτυρίας στην ΔΔΕ Γ΄ Αθήνας, την Τρίτη 21-9 12:00-14:00.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kardiageiakes-pathiseis-kardia_252863_128338.jpg
Κίνδυνος ξαφνικού θανάτου για τους πάσχοντες από μυοκαρδιοπάθειες
Στην Ελλάδα, η θνησιμότητα από καρδιαγγειακά νοσήματα παραμένει υψηλή, με τους άνδρες να καταγράφουν 485 θανάτους ανά 100.000 πληθυσμού και τις...
Κίνδυνος ξαφνικού θανάτου για τους πάσχοντες από μυοκαρδιοπάθειες
anergia.jpg
Ποιος είναι ο πιο ανταγωνιστικός κλάδος απασχόλησης στην Ελλάδα
Οι προσδοκίες απασχόλησης για το πρώτο τρίμηνο του 2025 παραμένουν θετικές, με το ποσοστό να διατηρείται στο 12%, αν και μειωμένο σε σχέση με το...
Ποιος είναι ο πιο ανταγωνιστικός κλάδος απασχόλησης στην Ελλάδα