Αναστάτωση σε εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς, ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς, προκαλεί το υπουργείο Παιδείας σύμφωνα με την ΕΛΜΕ Ιωαννίνων.
Σε σχετική ανακοίνωση, αναφέρει ότι «δυστυχώς τα σχολεία θα ανοίξουν χωρίς να έχουν γίνει νέες απολυμάνσεις στους χώρους, χωρίς σε πολλά σχολεία να έχουν καθαριστεί οι αύλειοι χώροι και φυσικά να έχουν απολυμανθεί και αυτοί», ενώ κατηγορεί το υπουργείο ότι για άλλη μια χρονιά «δεν λαμβάνει υπόψη τις προτάσεις της ομοσπονδίας μας και των εκπαιδευτικών γενικότερα, που ζητάμε τη μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, με ανώτατο όριο τους 15 μαθητές, εύρεση χώρων προκειμένου να λειτουργήσουν ως σχολικές αίθουσες, καθώς επίσης και αυξημένο αριθμό προσλήψεων αναπληρωτών σε μία φάση για την κάλυψη όλων των απαραίτητων εκπαιδευτικών αναγκών σε όλες τις ειδικότητες και όλες τις δομές».
Ακολουθεί η ανακοίνωση:
Ενόψει της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς το Υπουργείο Παιδείας προκαλεί από μόνο του αναστάτωση στον Εκπαιδευτικό κόσμο (μαθητές, γονείς και καθηγητές), αφού οι δηλώσεις οι οποίες έχουν γίνει από την Υπουργό, από την Υφυπουργό αλλά και τους υπεύθυνους για την αντιμετώπιση της κρίσης λόγω της πανδημίας, μόνο εφησυχαστικές δεν είναι.
Δυστυχώς τα σχολεία θα ανοίξουν χωρίς να έχουν γίνει νέες απολυμάνσεις στους χώρους, χωρίς σε πολλά σχολεία να έχουν καθαριστεί οι αύλειοι χώροι και φυσικά να έχουν απολυμανθεί και αυτοί.
Το Υπουργείο δεν λαμβάνει υπόψη τις προτάσεις της ομοσπονδίας μας και των εκπαιδευτικών γενικότερα, που ζητάμε τη μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, με ανώτατο όριο τους 15 μαθητές, εύρεση χώρων προκειμένου να λειτουργήσουν ως σχολικές αίθουσες, καθώς επίσης και αυξημένο αριθμό προσλήψεων αναπληρωτών σε μία φάση για την κάλυψη όλων των απαραίτητων εκπαιδευτικών αναγκών σε όλες τις ειδικότητες και όλες τις δομές.
Επίσης δεν λαμβάνει υπόψη την αύξηση χρηματοδότησης που ζητάμε για την εκπαίδευση, καθώς επίσης και προσλήψεις μόνιμου προσωπικού καθαριότητας στα σχολεία.
Τις τελευταίες μέρες γινόμαστε μάρτυρες πάρα πολλών κρουσμάτων, διασωληνώσεων ασθενών και δυστυχώς θανάτων συνανθρώπων μας. Σε αριθμούς που είναι πραγματικά τρομακτικοί και μόνο στο άκουσμά τους όταν η Κυβέρνηση πριν από λίγους μήνες μας έλεγε πως ο εμβολιασμός έχει ξεπεράσει κατά πολύ το 60% του πληθυσμού.
Και μέσα σε αυτήν την τρομακτική κορύφωση του αριθμού των κρουσμάτων και στα όρια σχεδόν της κατάρρευσης του συστήματος υγείας για άλλη μια φορά, το Υπουργείο ανακοινώνει το άνοιγμα των σχολείων χωρίς να έχει πάρει τα απαραίτητα μέτρα για την διαφύλαξη της υγείας των μαθητών μας αλλά και των εκπαιδευτικών ή να έχει διασφαλίσει με τις απαραίτητες ενέργειες, τον εμβολιασμό τόσο των ανεμβολίαστων συναδέλφων όσο και των μαθητών.
Δυστυχώς, σε όλο το προηγούμενο διάστημα η Κυβέρνηση και το Υπουργείο ήταν απέναντι στους εκπαιδευτικούς βομβαρδίζοντας καθημερινά τα κλειστά σχολεία με εγκυκλίους για διοικητικές διαδικασίες και μέτρα. Αντί το Υπουργείο να θέσει ως προτεραιότητα την διασφάλιση της υγείας των μαθητών, των γονέων και των εκπαιδευτικών, έβαζε ως προτεραιότητα τη διεξαγωγή των εξ αποστάσεως διαγωνισμάτων, την υποχρεωτική κατάθεση βαθμολογίας, την αξιολόγηση, την τράπεζα θεμάτων, την υποχρεωτική διεξαγωγή της ψηφοφορίας για τα υπηρεσιακά συμβούλια με ηλεκτρονική κάλπη, τον διορισμό χωρίς διαδικασίες των ημετέρων στελεχών εκπαίδευσης και άλλα πολλά που δείχνουν όχι μόνο κουλτούρα αυταρχισμού και αυθαιρεσίας αλλά και άγνοια της τρέχουσας “ζώσας” εκπαιδευτικής πραγματικότητας.
Έρχεται λοιπόν η ώρα για το άνοιγμα των σχολείων και το Υπουργείο παιδείας μας προβάλλει τώρα ως καινοτόμα λύση τα rapid-test και self-test.
Kαι ενώ η φοβερή πανδημία που ενάμισι χρόνο μαστίζει την ανθρωπότητα, κορυφώνεται, όπως οι ειδικοί λένε, στην χώρα μας, και αυτό αποτυπώνεται στην ανεξέλεγκτη πια διασπορά του ιού με τη μορφή της μετάλλαξης δέλτα, στους καθημερινούς μαζικούς θανάτους και στην για άλλη μια φορά κατάρρευση των νοσοκομείων, η κυβέρνηση επιχειρεί να μετατρέψει την πανδημία στην μεγάλη της ευκαιρία για ένα τεράστιο πείραμα κοινωνικής πειθάρχησης.
Οι μαθητές, οι γονείς, η κοινωνία συνολικά αλλά κυρίως οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί επιθυμούν και χρειάζονται την επιστροφή στο ζωντανό σχολείο.
Στο σχολείο των σχέσεων, των αλληλεπιδράσεων, της δημιουργίας.
Ζητούμε όμως -και δικαίως- το άνοιγμα των σχολείων να γίνει με όρους που θα εξασφαλίζουν την υγεία και την ασφάλεια όλων των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία και θα παρέχουν στο μέτρο του δυνατού εγγυήσεις, ότι αυτό το άνοιγμα δεν θα οδηγήσει σε ένα εκ νέου κλείσιμο που δεν θα αντέξει το εκπαιδευτικό μας σύστημα.
Συνδέλφισσες συνάδελφοι ακόμα και τώρα απαιτούμε από το Υπουργείο Αναγκαία μέτρα:
- Να πάρει τώρα μέτρα το ΥΠΑΙΘ ώστε τα σχολεία να μείνουν ανοικτά! Με 15 μαθητές κατ’ ανώτατο στο τμήμα, επιπλέον μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, μονιμοποίηση του προσωπικού στην καθαριότητα, εξοπλισμό των σχολείων με υγειονομικά μέσα, αύξηση των κονδυλίων για την κάλυψη των έκτακτων αναγκών στην εκπαίδευση.
- Τα τεστ να διεξάγονται με ευθύνη του κράτους, είτε ενισχύοντας τις πρωτοβάθμιες δομές υγείας με προσωπικό, είτε αποστέλλοντας νοσηλευτές και γιατρούς στα σχολεία.
- Να εμβολιαστούν όλο οι εκπαιδευτικοί.
- Την στήριξη του Δημόσιου Συστήματος Υγείας! Να ικανοποιηθούν όλα τα αιτήματα των γιατρών για ΜΕΘ, προσλήψεις – διορισμούς προσωπικού, εξοπλισμό των δημόσιων νοσοκομείων!
Τα σχολεία να ανοίξουν με μέτρα προστασίας. Όχι άλλος εμπαιγμός.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη