Πιστοποίηση Αγγλικών LTE GOLEARN - ΑΣΕΠ
ανοικτά σχολεία αίθουσα
Ο αριθμός συνολικά των προσλήψεων των αναπληρωτών στις δύο Διευθύνσεις Β/θμιας Εκπ/σης Θεσσαλονίκης, καθώς και οι συνολικές προσλήψεις, όχι μόνο δεν αντιστοιχούν στις πραγματικές ανάγκες των σχολείων αλλά είναι πολύ λιγότερες από τις περσινές

Οι προσλήψεις αναπληρωτών που ανακοινώθηκαν στις δύο Διευθύνσεις Β/θμιας Εκπ/σης Θεσσαλονίκης όχι μόνο δεν καλύπτουν τις ανάγκες των σχολείων αλλά συνολικά είναι και λιγότερες από τις περσινές.

Σύμφωνα με στοιχεία που παραθέτουν οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Θεσσαλονίκης, οι προσλήψεις «είναι λιγότερες ακόμη και από τα κουτσουρεμένα κενά που κατατέθηκαν από τις Διοικήσεις εκπαίδευσης και τα δύο νόθα ΠΥΣΔΕ με βάση τα οποία γίνονται, χωρίς να τηρούνται ούτε στοιχειώδη κριτήρια διαφάνειας και αντικειμενικότητας και όλες οι φάσεις των τοποθετήσεων (λειτουργικά υπεράριθμοι, εκπαιδευτικοί σε διάθεση, αποσπασμένοι, νεοδιόριστοι, αναπληρωτές).

«Τα αριθμητικά στοιχεία των προσλήψεων αναπληρωτών διαψεύδουν την πλειοδοσία δηλώσεων της κυβέρνησης, της υπουργού παιδείας και των επιτελείων τους για ομαλή έναρξη της χρονιάς και έγκαιρη κάλυψη των κενών» τονίζουν οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Θεσσαλονίκης. 

Aκολουθεί η ανακοίνωση: 

Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Θεσσαλονίκης

Οι μειωμένες προσλήψεις αναπληρωτών που ανακοινώθηκαν δεν καλύπτουν τις ανάγκες σχολείων και μαθητών

Να καλυφθούν τώρα όλα τα κενά, να λειτουργήσουν με ασφάλεια τα σχολεία

να σταματήσουν να παραβιάζουν τα εργασιακά δικαιώματα των αναπληρωτών

Τα αριθμητικά στοιχεία των προσλήψεων αναπληρωτών διαψεύδουν την πλειοδοσία δηλώσεων της κυβέρνησης, της υπουργού παιδείας και των επιτελείων τους για ομαλή έναρξη της χρονιάς και έγκαιρη κάλυψη των κενών.

Ο αριθμός συνολικά των προσλήψεων των αναπληρωτών στις δύο Διευθύνσεις Β/θμιας Εκπ/σης Θεσσαλονίκης, καθώς και οι συνολικές προσλήψεις, όχι μόνο δεν αντιστοιχούν στις πραγματικές ανάγκες των σχολείων και στην απαίτηση των εκπαιδευτικών σωματείων για 15 μαθητές στην τάξη για να λειτουργήσουν με μέτρα προστασίας της υγείας των μαθητών και των εκπαιδευτικών, αλλά οι προσλήψεις είναι πολύ λιγότερες από τις περσινές.

Είναι λιγότερες ακόμη και από τα κουτσουρεμένα κενά που κατατέθηκαν από τις Διοικήσεις εκπαίδευσης και τα δύο νόθα ΠΥΣΔΕ με βάση τα οποία γίνονται, χωρίς να τηρούνται ούτε στοιχειώδη κριτήρια διαφάνειας και αντικειμενικότητας και όλες οι φάσεις των τοποθετήσεων (λειτουργικά υπεράριθμοι, εκπαιδευτικοί σε διάθεση, αποσπασμένοι, νεοδιόριστοι, αναπληρωτές).

Συγκριτικά στοιχεία πρόσληψης αναπληρωτών στις Διευθύνσεις Θεσσαλονίκης

 

Γενική παιδεία

 

Ειδική αγωγή

Τ.Ε. – Σ.Μ.Ε.Α.Ε.

Ειδική αγωγή

Παράλληλη

Σύνολο προσλήψεων

Γενική παιδεία

Ειδική αγωγή

 

2021

Α΄ φάση

2020

σύνολο

2021

Α΄ φάση

2020

σύνολο

2021

Α΄ φάση

2020

σύνολο

2021

Α΄ φάση

2020

σύνολο

ΔΔΕ Α΄ Θεσσαλονίκης

31

251

31

78

28

61

90

390

ΔΔΕ Β΄ Θεσσαλονίκης

145

356

22

58

48

88

215

502

Σύνολο Θεσσαλονίκης

176

607

53

136

76

149

305

892


 

  • Πέρσι οι συνολικές προσλήψεις των αναπληρωτών στις δύο ΔΔΕ Θεσσαλονίκης στη γενική παιδεία και στην ειδική αγωγή ήταν 892 (390 στην Α΄ΔΔΕ και 502 στη Β΄ΔΔΕ), ενώ τώρα προσλήφθηκαν μόνο 305 αναπληρωτές (90 στην Α΄ΔΔΕ και 215 στη Β΄ΔΔΕ). Ακόμη και αν υπολογίσουμε και τους 132 νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς (19 στην Α΄ΔΔΕ και 113 στη Β΄ΔΔΕ) που θα τοποθετηθούν στα σχολεία και στις δύο Διευθύνσεις, οι προσλήψεις είναι λιγότερες και από τις μισές που είναι αναγκαίες για να λειτουργήσουν τα σχολεία. Η κατάσταση με τα πραγματικά κενά στα σχολεία είναι ακόμη πιο δραματική, αφού τα κενά στα σχολεία φέτος είναι ακόμη πιο αυξημένα σε σχέση με πέρσι γιατί οι συνταξιοδοτήσεις στις δύο Διευθύνσεις έχουν ξεπεράσει τις 400. Στη ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης από 98 που ήταν το 2020 έφτασαν τις 233 το 2021.

  • Πέρσι οι συνολικές προσλήψεις των αναπληρωτών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ήταν 15.789, ενώ τώρα προσλήφθηκαν μόνο 5.514 ( 3.796 στη γενική παιδεία και 1716 στην ειδική αγωγή). Χιλιάδες είναι τα κενά σε όλες τις δομές εκπαίδευσης ακόμη και αν υπολογίσουμε και τους 5.400 εκπαιδευτικούς που διορίστηκαν στη δευτεροβάθμια γιατί κάτω από το βάρος των αντιεκπαιδευτικών μέτρων αυξήθηκαν κατακόρυφα τη χρονιά που μας πέρασε οι συνταξιοδοτήσεις εκπαιδευτικών και έφτασαν τις 3.700 στη δευτεροβάθμια.

  • Οι προσλήψεις στη γενική παιδεία και στις δύο ΔΔΕ Θεσσαλονίκης δεν θα καλύψουν ούτε τα κενά που παρουσιάζουν στις ιστοσελίδες των διευθύνσεων. Στη ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης οι 145 προσλήψεις αναπληρωτών πρέπει να καλύψουν 468 κενά γενικής παιδείας που δίνει η Διεύθυνση για τις τοποθετήσεις όλων των εκπαιδευτικών, ο αριθμός των οποίων δεν επαρκεί για να καλυφτούν όλα τα κενά. Το ίδιο και στη ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης οι 31 προσλήψεις αναπληρωτών δεν επαρκούν να καλύψουν τα 315 κενά γενικής παιδείας της Διεύθυνσης. Τα κενά αυτά, αποτέλεσμα εν κρυπτώ διαδικασιών των Διευθύνσεων και των νόθων ΠΥΣΔΕ, σε καμία περίπτωση δεν αποτυπώνουν τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων, αλλά την πολιτική των περικοπών και λιτότητας του υπουργείου. Τις επόμενες μέρες θα αρχίσουν να αυξάνονται, αφού εκκρεμεί η έγκριση εκατοντάδων «ολιγομελών» τμημάτων στις δύο ΔΔΕ Θεσσαλονίκης.

  • Η κατάσταση με τις προσλήψεις στην ειδική αγωγή είναι πολύ χειρότερη γιατί από πέρσι έχει μπει στόχος η μείωση των κενών στην ειδική αγωγή, με πιο χαρακτηριστικό γεγονός την μείωση των Τμημάτων Ένταξης που έκανε το περσινό ΠΥΣΔΕ της ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης με πρωταγωνιστές τον αιρετό της ΔΑΚΕ και την ίδια τη Διεύθυνση. Καταψήφισαν την πρόταση που καταθέσαμε να δοθούν όλα τα κενά, όπως καθορίστηκαν από τα σχολεία και μείωσαν τα Τμήματα Ένταξης από 182 σε 124, ενώ αρνήθηκαν να ζητήσουν την κάλυψη όλων των διδακτικών ωρών για τους μαθητές της ειδικής αγωγής στα Τ.Ε. και την παράλληλη, με αποτέλεσμα την πρόσληψη λιγότερων αναπληρωτών. Φέτος με προφορική οδηγία του υπουργείου καλούνται οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να δηλώσουν τα κενά στην παράλληλη χωρίς ο αριθμός τους για κάθε σχολική μονάδα να ξεπερνάει τους 2 συναδέλφους! Στη ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης προσλήφθηκαν τώρα 70 αναπληρωτές ειδικής αγωγής (22 Τ.Ε. – Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και 48 παράλληλη) όταν πέρσι είχαν προληφθεί 146 (58 Τ.Ε. – Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και 88 παράλληλη). Στη ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης προσλήφθηκαν 59 ειδικής αγωγής (31 Τ.Ε. – Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και 28 παράλληλη), ενώ πέρσι 139 (78 Τ.Ε. – Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και 61 παράλληλη).

Να καλυφθούν όλες οι μορφωτικές ανάγκες των μαθητών με μαζικούς μόνιμους διορισμούς

Τα στοιχεία αποδεικνύουν την αναγκαιότητα να γίνουν μαζικοί μόνιμοι διορισμοί για να μπορέσουν να λειτουργήσουν τα σχολεία. Αποκαλύπτουν ότι οι 5.400 διορισμοί στους οποίους προχώρησε η κυβέρνηση ως αποτέλεσμα των αγώνων των αναπληρωτών, των ΕΛΜΕ και του κινήματος, δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες των σχολείων. Δεν αντιστοιχούν και ούτε θα καλύψουν τα χιλιάδες κενά σε εκπαιδευτικούς που δημιουργήθηκαν στα σχολεία λόγω της πολιτικής των περικοπών, της λιτότητας στην παιδεία και της έλλειψης διορισμών που ακολουθήθηκε από όλες τις κυβερνήσεις, ενώ φέτος τα κενά αυξάνονται και λόγω του μεγάλου αριθμού συνταξιοδοτήσεων (3.700). Οι διορισμοί δεν επαρκούν για να καλύψουν ούτε τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών που αυξήθηκαν κατακόρυφα λόγω της πολύμηνης διάρκειας της τηλεκπαίδευσης.

Να τηρηθούν κριτήρια διαφάνειας και αντικειμενικότητας στις τοποθετήσεις των αναπληρωτών

Οι αναπληρωτές που προσλήφθηκαν καλούνται τη Δευτέρα 30/8 να δηλώσουν μέσω ΟΠΣΥΔ τις προτιμήσεις σε κενά που θα δηλώνονται από το Διευθυντή της ΔΔΕ στην οποία προσλήφθηκαν. H οδηγία του Υπουργείου Παιδείας είναι να μην εμφανιστούν όλα τα κενά που έχει η διεύθυνση, αλλά μόνο τόσα όσα και οι αναπληρωτές που προσλήφθηκαν. Με δεδομένο ότι πολλές Διευθύνσεις δεν έχουν ακόμη τελειώσει τις φάσεις των τοποθετήσεων και τα κενά που ήδη καταγράφουν, με ποια κριτήρια θα επιλέξουν από όλα αυτά τα κενά εκείνα που θα καταθέσουν στο υπουργείο, για να δοθούν στους αναπληρωτές; Ήδη το υπουργείο, οι Διευθύνσεις εκπαίδευσης και τα νόθα ΠΥΣΔΕ με το σύνολο των δοτών μελών τους έχουν καταγγελθεί από τις ΕΛΜΕ και την ΟΛΜΕ για καταπάτηση των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών στις τοποθετήσεις, καθώς ξεκίνησαν με τα σχολεία κλειστά και ολοκληρώνονται χωρίς τήρηση στοιχειωδών κανόνων διαφάνειας. Νέα ήθη και νέες πρακτικές, όλοι σε εντεταλμένη υπηρεσία νομιμοποίησης της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης και άμεση παραβίαση των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών Αρκεί επικοινωνιακά να πειστεί η κοινωνία ότι όλα βαίνουν καλώς και όλοι οι εκπαιδευτικοί είναι έτοιμοι στις θέσεις τους. Ας είναι αναστατωμένη όλη η εκπαιδευτική κοινότητα για την έλλειψη μέτρων ασφαλούς λειτουργίας των σχολείων. Οι τοποθετήσεις προχωρούν με μια σειρά προβλήματα, χωρίς να έχουν γίνει οι κατανομές μαθημάτων στα σχολεία, ενώ είναι γνωστό ότι δεν έχουν ολοκληρωθεί εγγραφές και μετεγγραφές, εκκρεμεί η έγκριση των λεγόμενων ολιγομελών, η επιλογή της β΄ ξένης γλώσσας, η μείωση των μαθητών στα τμήματα που φοιτούν μαθητές με ειδικά προβλήματα, κ.ά. Όλα συνεχίζουν να θυσιάζονται στο βωμό της “κανονικότητας” που η κυβέρνηση επιδιώκει να επιβάλλει μετά την παταγώδη αποτυχία της πολιτικής της για την πανδημία.

Απαιτούμε - διεκδικούμε

  • Να καλυφθούν όλα τα κενά με μαζικούς μόνιμους διορισμούς.

  • Όχι στις τοποθετήσεις των αναπληρωτών που σχεδιάζει το Υπουργείο μέσω ΟΠΣΥΔ με διαδικασίες εν κρυπτώ και χωρίς τήρηση κριτηρίων διαφάνειας. Να γίνει δημοσιοποίηση όλων των κενών από τις Διευθύνσεις, οι τοποθετήσεις σε σχολεία να γίνουν τοπικά σε κάθε Διεύθυνση.

  • Να πραγματοποιηθεί τώρα, πριν την έναρξη των μαθημάτων, η δεύτερη φάση προσλήψεων αναπληρωτών, καλύπτοντας ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΝΑ σε όλες τις δομές της εκπαίδευσης, ενιαία και όχι αποσπασματικά και σε αλλεπάλληλες φάσεις.

  • Υπουργείο, Διευθύνσεις και νόθα ΠΥΣΔΕ να σταματήσουν τώρα την καταπάτηση των εργασιακών δικαιωμάτων μας. Όλες οι τοποθετήσεις να πραγματοποιηθούν με βάση τις πάγιες θέσεις του κλάδου και με τήρηση κριτηρίων διαφάνειας και αντικειμενικότητας.

  • Να εγκριθούν τώρα όλα τα λεγόμενα ολιγομελή στα Σ.Μ.Ε.Α.Ε., στα ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ και να υπολογίζονται στον προσδιορισμό των κενών. Να εγκριθούν όλες οι αιτήσεις για λειτουργία Τμημάτων Ένταξης στα σχολεία που εκκρεμούν εδώ και χρόνια.

  • Να λειτουργήσουν με το ξεκίνημα των σχολείων όλες οι εκπαιδευτικές δομές με άμεσες προσλήψεις εκπαιδευτικών για πρόσφυγες (τάξεις υποδοχής, ΔΥΕΠ), για στήριξη των μαθητών (ενισχυτική, ΕΠΑΛ) και σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας.

  • Πλήρη εργασιακά, ασφαλιστικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα για τους αναπληρωτές - Εξίσωση με αυτά των μονίμων. Να καταργηθεί το απαράδεκτο καθεστώς των τρίμηνων συμβάσεων και των προσλήψεων αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου.

  • Μέτρα στήριξης της διαβίωσης των συναδέλφων που τοποθετούνται μακριά από το τόπο διαμονής τους.

  • Να παρθούν όλα τα μέτρα για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων. 15 παιδιά στις αίθουσες – Προσλήψεις προσωπικού στην καθαριότητα των σχολείων – Δωρεάν τεστ με την ευθύνη του ΕΟΔΥ σε όλα τα σχολεία για μαθητές και εκπαιδευτικούς – Καθολική δυνατότητα εμβολιασμού! Όχι στην υποχρεωτικότητα!

Στηρίζουμε τις κινητοποιήσεις των ΕΛΜΕ την Τρίτη 31/8/2021 στην Περιφερειακή Διεύθυνση και την Παρασκευή 3/9 στη Διεύθυνση Δυτικής Θεσσαλονίκης. Καλούμε την ΟΛΜΕ να καλέσει Γενικές Συνελεύσεις ΕΛΜΕ και Γ.Σ. προέδρων για την οργάνωση των αγώνων μας ενάντια στην αντιεκπαιδευτική επέλαση της κυβέρνησης, για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου, των εργασιακών μας δικαιωμάτων και την προώθηση των αιτημάτων του κλάδου.

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εμβόλιο κορονοϊού: Τρίτη δόση τρεις μήνες μετά την ολοκλήρωση του εμβολιασμού

Τσανακλίδου: Ένα τηλεσκουπίδι μπήκε λέει με μπράβους σε παράσταση και τη διέκοψε

ΑΣΕΠ - ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ: Οι Προκηρύξεις για 4.416 νέες προσλήψεις - Που κάνετε αίτηση

ΜΟΝΟ 111 ΕΥΡΩ το Online εύκολο μοριοδιωτούμενο Lower - Proficiency που παίρνεις σε 2 ημέρες! - ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ μόνο σε Reading - Listening

Αυτά είναι τα 9μηνα σεμινάρια που Μοριοδοτούν Εκπαιδευτικούς και ξεκινούν το ΝΟΕΜΒΡΙΟ με μόνο 25 ευρώ τον μήνα

ECDL | Πιστοποίηση Υπολογιστών ΜΟΝΟ 95 ΕΥΡΩ για  ΑΣΕΠ , ΔΙΩΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

σχετικά άρθρα

Μάριος Θεμιστοκλέους
Εμβόλιο κορονοϊού: Τρίτη δόση τρεις μήνες μετά την ολοκλήρωση του εμβολιασμού
Τρίτη δόση εμβολίου κατά του κορονοϊού τρεις μήνες μετά την ολοκλήρωση του εμβολιασμού για τους 18 και άνω
Εμβόλιο κορονοϊού: Τρίτη δόση τρεις μήνες μετά την ολοκλήρωση του εμβολιασμού
Συμβούλιο της Επικρατείας - ΣΤΕ
ΣτΕ: Συνταγματικό το νέο εργασιακό καθεστώτος εργασίας των ιδιωτικών εκπαιδευτικών
Η Ολομέλεια του ΣτΕ έκρινε συνταγματική την αναμόρφωση του εργασιακού καθεστώτος των ιδιωτικών εκπαιδευτικών, που έγινε με τον νόμο 4713/2020 - Είχε...
ΣτΕ: Συνταγματικό το νέο εργασιακό καθεστώτος εργασίας των ιδιωτικών εκπαιδευτικών
¨κατάργηση¨ του Πανεπιστημιακού ασύλου
Μεθοδεύουν «επιχειρηματικά» Πανεπιστήμια, φοιτητικά δάνεια και δίδακτρα
Ο σχεδιασμός είναι ένα Πανεπιστήμιο που θα βγάζει μόνο του το ψωμί του από φοιτητές που θα χρεώνονται φοιτητικά δάνεια και δίδακτρα
Μεθοδεύουν «επιχειρηματικά» Πανεπιστήμια, φοιτητικά δάνεια και δίδακτρα