Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας: Βιώσαμε το «θέατρο του παραλόγου»
Το «θέατρο του παραλόγου» καταγγέλλουν πως βίωσαν επί μία ώρα οι εκπαιδευτικοί των ΣΕΠΕ Αμαρουσίου και «Γ. Σεφέρης» κατά τη συνάντηση τους με τον Διευθυντή Εκπαίδευσης της Β΄ Αθήνας

Συνάντηση με τον διευθυντή πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας πραγματοποίησαν οι εκπαιδευτικοί των ΣΕΠΕ Αμαρουσίου και «Γ. Σεφέρης», την Τρίτη 30 Μαρτίου, στην έδρα της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας

Οι εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν πως αυτό που βιώσανε κατά τη συνάντηση ήταν το «θέατρο του παραλόγου» αφού σε κάποια θέματα που θέσανε δεν λάβανε καμία απάντηση ενώ σε άλλα, η απάντηση του Διευθυντή Εκπαίδευσης, ήταν ότι πρέπει να δείξουν κατανόηση, γιατί το υπουργείο Παιδείας αντιμετωπίζει μία πρωτόγνωρη κατάσταση, λόγω της πανδημίας.

Τα θέματα που έθεσαν στο τραπέζι οι εκπαιδευτικοί είχαν να κάνουν με την λειτουργία των ΠΥΣΠΕ χωρίς αιρετούς, τον εμβολιασμό των εκπαιδευτικών με τα εναπομείναντα εμβόλια καθώς και με τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας των σχολείων.

Επιπλέον, έθεσαν το θέμα των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων καθώς και το αίτημα τους για πιστοποιητικό καταλληλόλητας για τα σχολεία και νηπιαγωγεία της Β΄ Διεύθυνσης Π. Ε. Αθήνας.

Στην ερώτηση για το αν θα σταλούν οδηγίες για το δανεισμό στους μαθητές των τάμπλετ  που παρέλαβαν την τελευταία εβδομάδα τα σχολεία (5-6 το πολύ), η απάντηση που λάβαν ήταν ότι οι Διευθυντές και οι σύλλογοι διδασκόντων ξέρουν τις ανάγκες των μαθητών και εκείνοι πρέπει να θέσουν τα κριτήρια και να αποφασίσουν. 

Αξίζει να σημειωθεί, πως όπως καταγγέλλουν οι εκπαιδευτικοί, ο Διευθυντής Εκπαίδευσης, έπειτα από 6 μήνες που είχε να συναντήσει τους εκπροσώπους των σωματείων που έχουν ως μέλη τους 2.000 εκπαιδευτικούς είχε προγραμματίσει να αφιερώσει στην συνάντηση μόλις 15 λεπτά της ώρας, αφού ένα τέταρτο μετά είχε προγραμματίσει άλλο ραντεβού.

Οι εκπαιδευτικοί αναφέρουν χαρακτηριστικά: «Ο διευθυντής εκπαίδευσης ενδιαφερόταν τόσο για ν’ ακούσει να προβλήματα των εκπαιδευτικών από τους Προέδρους των πρωτοβάθμιων σωματείων της περιοχής, ώστε έπειτα από 6 μήνες ήθελε να μας αφιερώσει μόλις 15 λεπτά της ώρας. Αυτό είναι το ενδιαφέρον του διευθυντή εκπαίδευσης για τα προβλήματα και τις θέσεις των εκπαιδευτικών. Βέβαια από τον τρόπο που διοικεί τη Διεύθυνση Π. Ε. Β΄ Αθήνας δεν μπορούσαμε να περιμένουμε κάτι καλύτερο. Τα προβλήματα και τα σημάδια διάλυσης της Διεύθυνσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας είναι πασιφανή σε όλους εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς τον τελευταίο χρόνο».

Στη συνάντηση που έγινε με τον δ/ντή Π. Ε. Β΄ Αθήνας  Μπαμπαρούτση Χ. τέθηκαν από την πλευρά μας τα παρακάτω θέματα:

Για την λειτουργία του ΠΥΣΠΕ

Η λειτουργία του ΠΥΣΠΕ κατόπιν των παραιτήσεων των αιρετών μελών που προέκυψαν από τις ψευδοεκλογές. Ο διευθυντής εκπαίδευσης απάντησε ότι το ΠΥΣΠΕ συνεδριάζει με τα τρία διορισμένα μέλη (τον ίδιο και δύο μέλη διορισμένα, τα οποία διορίστηκαν κατόπιν αιτήσεως τους, όπως μας διευκρινίστηκε).

Του απαντήσαμε ότι αυτή η λειτουργία του ΠΥΣΠΕ δεν είναι νόμιμη και ότι οι αποφάσεις που παίρνονται  μπορούν να προσβληθούν νομικά. Επίσης επιφυλαχθήκαμε για την προσφυγή μας νομικά, ως σωματείο, σε σχέση με τη νομιμότητα της συγκρότησης και λειτουργίας του ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας.  

Εκείνος απάντησε ότι εξ όσων γνωρίζει το υπουργείο παιδείας προτίθεται να διορίσει στη θέση των παραιτημένων αιρετών μελών δοτά μέλη. Εδώ τονίσαμε ότι υπηρεσιακά συμβούλια χωρίς  αιρετά μέλη έχουν να λειτουργήσουν από τη χούντα!!! Επίσης του κάναμε γνωστό ότι η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ αντί να φροντίσει να εξετάσει και να εφαρμόσει τις προτάσεις του συνδικαλιστικού κινήματος και να ανοίξει τα σχολεία με ασφάλεια, αναλώθηκε σε αυτήν την τόσο δύσκολη χρονιά για όλους, να διεξάγει ψεδοεκλογές με ηλεκτρονική ψηφοφορία, και να βάζει τους εκπαιδευτικούς και το εκπαιδευτικό κίνημα απέναντί της.

Τονίσαμε τέλος ότι πουθενά στο δημόσιο τομέα δε διαπράχθηκαν τέτοια αίσχη, και σε όλα τα υπόλοιπα υπηρεσιακά συμβούλια στο δημόσιο δόθηκε παράταση της θητείας τους (πράγμα που ζητούσαμε κι εμείς ως εκπαιδευτική κοινότητα). Άρα τα προβλήματα δυσλειτουργίας στην εκπαίδευση είναι αποκλειστικά και μόνο ευθύνη της κυβέρνησης και των πολιτικών που εφαρμόζει αλλά και της υπουργού Παιδείας  και των ιδεοληψιών της.

Για τον εμβολιασμό των εκπαιδευτικών

Εμβολιασμός εκπαιδευτικών  με τα εναπομείναντα εμβόλια και παλινωδίες με την εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας. Διαμαρτυρηθήκαμε έντονα για τη σχεδόν ανύπαρκτη χρονική διορία, σχετικά με την ενημέρωση των εκπαιδευτικών από τους Διευθυντές των Δημοτικών Σχολείων και τις Προϊστάμενες των Νηπιαγωγείων, για να κάνουν την αίτηση για τη συμπερίληψή τους στους πίνακες του εμβολιασμού.

Η χρονική διορία που δόθηκε ήταν μόλις λίγες ώρες (13:30 έφτασε η εγκύκλιος επίσημα στα email των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων και μέχρι το βράδυ της ίδιας μέρας θα έπρεπε οι εκπαιδευτικοί να στείλουν τις αιτήσεις τους!!! Τονίσαμε ότι ούτε οι συνάδελφοι Διευθυντές άλλα και κανένας άλλος συνάδελφος δεν είναι υποχρεωμένοι να βρίσκονται νυχθημερόν μπροστά από έναν υπολογιστή για να πληροφορούνται τις εγκυκλίους του ΥΠΑΙΘ.

Ραντεβού εμβολιασμού: Ανοίγει τη Δευτέρα η πλατφόρμα

Στην απάντηση από τον διευθυντή εκπ/σης ότι το υπουργείο δεν ήθελε να χαθεί ούτε μία μέρα, εμείς ανταπαντήσαμε ότι δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε τέτοιες παλινωδίες από το υπουργείο Παιδείας και υπενθυμίσαμε το μπάχαλο με τον αγιασμό στην αρχή του σχολικού έτους (τότε η εγκύκλιος είχε έρθει στο email των σχολείων και νηπιαγωγείων 15:40, αφού είχαν κλείσει τα σχολεία δηλαδή!!!) και δεν είναι το μόνο παράδειγμα αυτό.

Επίσης του επισημάναμε ότι πολλές φορές μαθαίνουμε τις εγκυκλίους από τα εκπαιδευτικά site πρώτα και μετά επισήμως από τη Διεύθυνση Π. Ε. Β΄ Αθήνας, πρακτική του υπουργείου που δεν τιμά ούτε  το ίδιο ούτε τους υπαλλήλους της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας. Η απάντηση που μας δόθηκε σε όλα τα παραπάνω είναι ότι πρέπει να δείξουμε κατανόηση, γιατί του ΥΠΑΙΘ αντιμετωπίζει μία πρωτόγνωρη κατάσταση, λόγω της πανδημίας.

Για τον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας

Αντιτείναμε λοιπόν ότι σε αυτήν την πρωτόγνωρη κατάσταση που αντιμετωπίζει η χώρα, το ΥΠΑΙΘ και όλοι μας η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας για το μόνο που νοιάστηκε ήταν και είναι οι ψευδοεκλογές με ηλεκτρονική ψηφοφορία, η αξιολόγηση (σε κλειστά σχολεία) και ο εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας, επίσης σε σχολεία που δε λειτουργούν!!! Αναρωτιόμαστε: αν όλα τα παραπάνω δεν είναι ένα άσχημο αστείο από το ΥΠΑΙΘ τότε ζούμε έναν εφιάλτη χωρίς τέλος.!!!

Στην ερώτηση μας, γιατί υπάρχει τέτοια πρεμούρα από τη Διεύθυνση Π. Ε. Β΄ Αθήνας ώστε να στείλει  email με τη σύσταση να έχουν εγκριθεί οι εσωτερικοί κανονισμοί όλων των σχολείων και των νηπιαγωγείων ως τις 24/4/2021 (την ημέρα που κλείνουν τα σχολεία και νηπιαγωγεία για τις πασχαλινές διακοπές), η απάντηση ήταν ότι αυτή η ημερομηνία είναι ενδεικτική (γιατί υπήρχαν ερωτήσεις για μια τελική ημερομηνία για το θέμα από νηπιαγωγεία κυρίως) και δεν είναι ουδόλως δεσμευτική και ακόμα ότι το υπουργείο Παιδείας και η Διεύθυνση Π. Ε. Β΄Αθήνας επιθυμούν να υπάρχει ένας εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας στα δημοτικά σχολεία και τα νηπιαγωγεία ως το τέλος του σχολικού έτους για να εφαρμοστεί από την επόμενη σχολική χρονιά!!! Τότε γιατί στάλθηκε το email ήταν και πάλι η ερώτησή μας, χωρίς να λάβουμε καμιά η απάντηση.

Θέατρο του παραλόγου επί μία ώρα, αυτό βιώσαμε κατά τη συνάντηση με τον Δ/ντή Π. Ε. Β΄ Αθήνας. Κάναμε σαφές από την πλευρά μας ότι τα Δημοτικά Σχολεία και τα Νηπιαγωγεία πάντα λειτουργούσαν και πάντα θα λειτουργούν με ένα πλαίσιο κανόνων, δικαιωμάτων και υποχρεώσεων αποφασισμένα από τους συλλόγους διδασκόντων(το κυρίαρχο όργανο της εκάστοτε σχολικής μονάδας) και έτσι θα συνεχίζει να γίνεται. Οπότε να ξέρουν όλοι καλά ότι δεν είμαστε διατεθειμένοι  να συναποφασίσουμε τη λειτουργία της εκάστοτε σχολικής μονάδας  με κανέναν που δεν έχει ιδέα από τη λειτουργία του κάθε Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου (σχολικά συμβούλια, συλλόγους γονέων, Δήμο κ.λπ.).

Για τα Πρότυπα σχολεία και νηπιαγωγεία

Πρότυπα σχολεία και νηπιαγωγεία: Τονίσαμε στον διευθυντή εκπαίδευσης ότι δεν θα επιτρέψουμε να προταθεί από εκείνον κανένα σχολείο και νηπιαγωγείο για να λειτουργήσει ως πρότυπο εφόσον ο σύλλογος διδασκόντων του σχολείου και νηπιαγωγείου δεν έχει θετική εισήγηση. Μια τέτοια ενέργεια από μέρους του θα θεωρηθεί αιτία πολέμου. Ο διευθυντής εκπαίδευσης δεν δεσμεύτηκε σε αυτό, γιατί όπως μας  πληροφόρησε έχει αυτό το δικαίωμα (να προτείνει δηλαδή κάποιο σχολείο ή νηπιαγωγείο χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του συλλόγου διδασκόντων)!!! Καταλάβαμε ότι η θέση του είναι δύσκολη, γιατί όπως μας είπε ο ίδιος 1 μόνο σχολείο σε όλη τη Β΄ διεύθυνση έχει δεχτεί να γίνει πρότυπο.

nipia-paixnidi-paidia.jpeg

Δεν καταλαβαίνει επίσης, όπως μας είπε, γιατί είμαστε αντίθετοι σε αυτό το σχέδιο και όταν του εξηγήσαμε ότι οι συνάδελφοι καλούνται να  αποφασίσουν για ένα σχολείο ή νηπιαγωγείο που δε θα δουλεύουν πια εκείνοι σε αυτό, γιατί θα χάσουν την οργανική τους θέση κατά πάσα πιθανότητα (θα βάλουν δηλαδή τα χέρια τους και θα βγάλουν τα μάτια τους!!!). Ο διευθυντής  παραδέχτηκε ότι έτσι είναι θα χάσουν την οργανική τους θέση οι συνάδελφοι, αλλά θα πάνε στο κοντινότερο σχολείο ή νηπιαγωγείο που θα βρεθεί άλλη κενή οργανική θέση!!!!, όπως μας είπε.

Για τα tablet και laptop

Ρωτήσαμε τον διευθυντή εκπαίδευσης αν θα σταλούν κάποιες οδηγίες για το δανεισμό στους μαθητές των τάμπλετ  που παρέλαβαν την τελευταία εβδομάδα τα σχολεία (5-6 το πολύ). Η απάντηση του ήταν ότι οι Διευθυντές και οι σύλλογοι διδασκόντων ξέρουν τις ανάγκες των μαθητών και εκείνοι πρέπει να θέσουν τα κριτήρια και να αποφασίσουν.  Βλέπετε συνάδελφοι όπου τους συμφέρει  μπορούμε να αποφασίσουμε εμείς,  για να διώξουν έτσι  από τα χέρια τους την καυτή πατάτα και να βάλουν εμάς να βγάλουμε το φίδι από την τρύπα και να καλύψουμε τη δική τους ανικανότητα (έναν χρόνο τώρα τάζουν τάμπλετ στους μαθητές και τελικά έστειλαν 5-6 σε κάθε σχολείο!!). Όπου όμως ενδιαφέρονται να επιβάλλουν την πολιτική τους όλα αυτά τα δημοκρατικά περί του συλλόγου διδασκόντων πάνε περίπατο και έρχονται τα εντέλλεσθε.

Για το πιστοποιητικό καταλληλόλητας των κτηρίων

Πιστοποιητικό καταλληλόλητας για τα σχολεία και νηπιαγωγεία της Β΄ Διεύθυνσης Π. Ε. Αθήνας. Ζητήσαμε  από τον διευθυντή εκπαίδευσης να μεριμνήσει ώστε σε συνεργασία με τους Δήμους να ελεγχθούν τα κτήρια των Δημοτικών σχολείων και Νηπιαγωγείων για την καταλληλόλητά τους σε   περίπτωση σεισμού ( αναφέραμε και το τι έγινε στην Ελασσόνα  με το Δημοτικό σχολείο  στον πρόσφατο σεισμό).

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kardiageiakes-pathiseis-kardia_252863_128338.jpg
Κίνδυνος ξαφνικού θανάτου για τους πάσχοντες από μυοκαρδιοπάθειες
Στην Ελλάδα, η θνησιμότητα από καρδιαγγειακά νοσήματα παραμένει υψηλή, με τους άνδρες να καταγράφουν 485 θανάτους ανά 100.000 πληθυσμού και τις...
Κίνδυνος ξαφνικού θανάτου για τους πάσχοντες από μυοκαρδιοπάθειες