Εκπαιδευτικοί: Θέλουν να «δώσουμε» ονόματα για απουσίες στα ΕΠΑΛ
Η Ε΄ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης καταγγέλλει το γεγονός ότι ασκούνται πιέσεις ώστε να «δώσουν» τα ονόματα των μη παρακολουθούντων μαθητών στα ΕΠΑΛ, ώστε να τους καταχωρηθούν απουσίες και να χάσουν τη σχολική χρονιά

Σε μία ακόμα σοβαρή καταγγελία προχωράει η Ε΄ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης μέσω της οποίας ζητάει από την εκπαιδευτική κοινότητα να μην υποκύψει στις πιέσεις και να υπερασπιστεί τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών, αλλά και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.

Σύμφωνα με την καταγγελία των εκπαιδευτικών υπάρχουν προφορικές οδηγίες «εκ των διοικήσεων» και ασκούνται πιέσεις ώστε να «δώσουν» τα ονόματα των μη παρακολουθούντων μαθητών στα ΕΠΑΛ. Σύμφωνα με τους εκπαιδευτικούς η ενέργεια αυτή έχει ως αρχικό στόχο την καταχώρηση τηλε-απουσιών, την απόρριψη των μαθητών από τη σχολική χρονιά και σε συνέχεια την εξασφάλιση προσωπικού για την κάλυψη των κενών που εξακολουθούν να υπάρχουν στα σχολεία.

Η ανακοίνωση της Ε΄ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Με προφορικές οδηγίες της διοίκησης και παρά τη υπουργική απόφαση (25/01/2021 Αρ. Πρωτ. : 8290/ΓΔ4) «ο χαρακτηρισμός της φοίτησης των μαθητών/τριών θα εξετασθεί κατά το τέλος του Β΄ Τετραμήνου» ασκούνται πιέσεις στους συλλόγους των ΕΠΑΛ να συμπληρώσουν και να αποστείλουν τα ονόματα των μη παρακολουθούντων μαθητών που ουσιαστικά σημαίνει να καταχωρήσουν τις απουσίες της τηλεκπαίδευσης και να προβούν σε απόρριψη μαθητών λόγω ανεπαρκούς φοίτησης.

Η προσπάθεια της διοίκησης να εξασφαλίσει προσωπικό για την κάλυψη των κενών που εξακολουθούν να υπάρχουν στα σχολεία με τον τρόπο αυτό, προκαλώντας αναστάτωση σε σχολεία και συναδέλφους, και παράνομη είναι και αποδεικνύει το μέγεθος της αναλγησίας της διοίκησης απέναντι στους μαθητές σε συνθήκες μη κανονικότητας.

Καλούμε τους συναδέλφους να απορρίψουν τις προφορικές αυτές οδηγίες και να υπερασπιστούν τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών, αλλά και τα  εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Κανείς μαθητής να μην απορριφθεί και ο χαρακτηρισμός της φοίτησης να γίνει στο τέλος του Β΄ Τετραμήνου.

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

Self tests: Κρούσματα σε 359 μαθητές και 254 εκπαιδευτικούς

Λύκεια - Λινού: Μοριακά τεστ στους μαθητές που βγήκαν αρνητικοί

Ευτράπελες ιστορίες από το μάθημα με webex

ΑΣΕΠ: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΕΩΣ C2 με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listening (Ούτε προφορικά - ούτε έκθεση!) - ΓΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ, ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ του Παν.Αιγαίου ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ για ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ 97% ΕΠΙΤΥΧΙΑ

σχετικά άρθρα

Γονείς: Φτάνει με τη συνεχή εναλλαγή «άνοιξε – κλείσε» των σχολείων
Γονείς: Φτάνει με τη συνεχή εναλλαγή «άνοιξε – κλείσε» των σχολείων
"...άνοιξαν τα λύκεια με τη διεξαγωγή των self tests, μεταφέροντας για μια ακόμα φορά την ευθύνη στους γονείς, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς"...
Γονείς: Φτάνει με τη συνεχή εναλλαγή «άνοιξε – κλείσε» των σχολείων
Εκτοξεύονται τα κενά τη νέα σχολική χρονιά μετά τις 8.000 παραιτήσεις
Εκτοξεύονται τα κενά τη νέα σχολική χρονιά μετά τις παραιτήσεις εκπαιδευτικών
Η φετινή αύξηση των παραιτήσεων εκπαιδευτικών απογειώνει τα εκπαιδευτικά κενά στα σχολεία - Σταγόνα στον ωκεανό οι μόνιμοι διορισμοί
Εκτοξεύονται τα κενά τη νέα σχολική χρονιά μετά τις 8.000 παραιτήσεις
Τροχαίο στη Γαύδο: «Η κοπέλα έμεινε αβοήθητη τουλάχιστον 5 ώρες»
Τροχαίο στη Γαύδο: «Η κοπέλα έμεινε αβοήθητη τουλάχιστον 5 ώρες»
«Για περίπου 5 ώρες δεν φάνηκε καμία βοήθεια» σημειώνει κάτοικος της Γαύδου για το τροχαίο που στοίχισε τη ζωή σε φοιτήτρια του Πολυτεχνείου Κρήτης -...
Τροχαίο στη Γαύδο: «Η κοπέλα έμεινε αβοήθητη τουλάχιστον 5 ώρες»