Εκπαιδευτικοί ζητούν λύση στα προβλήματα του σχολείου της Αρέθουσας
Το γυμνάσιο της Αρέθουσας υπολειτουργεί, καθώς υπηρετούν σ' αυτό μόνο τέσσερις εκπαιδευτικοί συμπεριλαμβανομένου και του Διευθυντή του Σχολείου με αποτέλεσμα να πραγματοποιούνται μόνο 64 από τις 96 ώρες διδασκαλίας.

Η Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης απευθύνεται προς την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας και ζητάει να λυθούν άμεσα τα προβλήματα που υπάρχουν στο Γυμνάσιο της Αρέθουσας Θεσσαλονίκης. Στο σχολείο της Αρέθουσας υπηρετούν μόνο τέσσερις εκπαιδευτικοί συμπεριλαμβανομένου και του Διευθυντή με αποτέλεσμα να πραγματοποιούνται μόνο 64 από τις 96 ώρες διδασκαλίας. 

Το Δ.Σ. συζήτησε την απόφαση του συλλόγου διδασκόντων του Γυμνασίου Αρέθουσας που απευθύνεται στη Διεύθυνση και προς το Υπουργείο Παιδείας. Με δραματικό τρόπο παρουσιάζει την κατάσταση με τα κενά που συνεχίζουν παρόλο που  φτάσαμε Χριστούγεννα. Καλύπτονται, όπως αναφέρουν οι συνάδελφοι,  μόνο οι 64 από τις  96, δηλαδή τα 2/3, από τις ώρες που πρέπει να διδάσκονται κάθε βδομάδα κι αυτό είναι αποτέλεσμα της αδιαφορίας του υπουργείου να καλύψει όλα τα κενά.

Τα κενά στα σχολεία όλης της χώρας είναι χιλιάδες και εκατοντάδες στα σχολεία της Δυτικής Θεσσαλονίκης. Αυτό άλλωστε αποτυπώνεται και στα στοιχεία με τα κενά γενικής παιδείας και ειδικής αγωγής που φτάνουν τις 2.984 ώρες στη Διεύθυνση Δυτικής Θεσσαλονίκης και για να καλυφθούν όλες ώρες πρέπει προσληφθούν 142 αναπληρωτές, χωρίς να υπολογίσουμε όσους χρειάζονται στις προσφυγικές δομές, την ενισχυτική διδασκαλία και στο προγράμματα των ΕΠΑΛ.

Η απαράδεκτη πρακτική όλων των κυβερνήσεων στις προσλήψεις αναπληρωτών σε δόσεις, καθώς και η πολιτική των περικοπών που εφαρμόζουν χωρίς να κάνουν διορισμούς, αφήνει ακάλυπτα τα σχολεία, χωρίς όλους τους εκπαιδευτικούς και όλα τα μαθήματα που πρέπει να διδάσκονται. Η κατάσταση αυτή είναι ιδιαίτερα τραγική στα πιο απομακρυσμένα σχολεία σε κάθε Διεύθυνση και νομό και τα αριθμητικά στοιχεία του Συλλόγου της Αρέθουσας μας το επιβεβαιώνουν.

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ θα προωθήσει το ψήφισμα του συλλόγου της Αρέθουσας στο Υπουργείο, απαιτώντας να λυθούν τα προβλήματα του Γυμνασίου της Αρέθουσας. Απευθύνεται στην ΟΛΜΕ για να πάρει θέση και να παρέμβει στο Υπουργείο Παιδείας για τη λύση των προβλημάτων του σχολείου. Οι διοικήσεις της Β/θμιας Εκπ/σης και της Περιφέρειας που γνωρίζουν την κατάσταση του σχολείου να πάρουν θέση και να προωθήσουν τη λύση των προβλημάτων του σχολείου. Στις παρεμβάσεις της ΕΛΜΕ θα τεθούν τα προβλήματα της Αρέθουσας, με την ιδιαιτερότητα που τα θέτει ο σύλλογος διδασκόντων.

Καλούμε το υπουργείο να προχωρήσει στην κάλυψη μέσα στις γιορτές όλων των κενών σε όλα τα σχολεία, σε όλες τις ειδικότητες και σε όλες τις δομές. Να σταματήσει τις προσλήψεις σε δόσεις για να καλυφθούν τα κενά όλων των σχολείων και ιδιαίτερα των απομακρυσμένων. 

Το Ψήφισμα του συλλόγου του Γυμνασίου Αρέθουσας είναι το παρακάτω

 «Εύρυθμη λειτουργία Γυμνασίου Αρέθουσας»

Η Αρέθουσα, οικισμός του Δήμου Βόλβης, βρίσκεται 82 χλμ. ανατολικά της Θεσσαλονίκης, εκτός του οδικού άξονα της Εγνατίας οδού σε ένα αρκετά σημαντικό τμήμα. Το Γυμνάσιο του χωριού, το μοναδικό της περιοχής, εξυπηρετεί μαθητές/τριες και από τα γειτονικά χωριά, όπως η Λίμνη, το Φιλαδέλφιο, τα Στεφανινά, η Ανοιξιά κ.α. Κατά το σχολικό έτος 2020-21 στο Γυμνάσιο Αρέθουσας λειτουργούν τρεις τάξεις και φοιτούν σ' αυτό συνολικά 36 παιδιά.

Τόσο η απόσταση από την πρωτεύουσα του νομού όσο και η δύσκολη πρόσβαση κυρίως κατά τους χειμερινούς μήνες, λόγω υψομέτρου (374μ), καθιστούν το σχολείο τελευταίο στις προτιμήσεις των εκπαιδευτικών που ανήκουν οργανικά ή με απόσπαση στη Δ.Δ.Ε. Δυτ. Θεσ/νίκης αλλά και των αναπληρωτών.

Απόρροια των παραπάνω κατά το τρέχον σχολικό έτος το σχολείο υπολειτουργεί, καθώς υπηρετούν σ' αυτό μόνο τέσσερις εκπαιδευτικοί συμπεριλαμβανομένου και του Δ/ντή του Σχολείου με αποτέλεσμα να πραγματοποιούνται μόνο 64 από τις 96 ώρες διδασκαλίας. Αντίστοιχα προβλήματα υπήρχαν και κατά τα δύο προηγούμενα σχολικά έτη όπου συμπληρώθηκε μέρος του σχολικού Προγράμματος, τον μήνα Δεκέμβριο.

Ως εκ τούτου οι μαθητές/τριες μας, οι οποίοι/ες ούτως ή άλλως έχουν λιγότερες ευκαιρίες πρόσβασης σε εξωσχολικές δραστηριότητες και δράσεις, στερούνται του δικαιώματος τους να παρακολουθήσουν τα μαθήματα της Φυσικής Αγωγής, των Ξένων Γλωσσών, της Πληροφορικής, της Τεχνολογίας, της Μουσικής, των Καλλιτεχνικών, της Οικιακής Οικονομίας, αντικείμενα απαραίτητα για την ολόπλευρη ανάπτυξη των εφήβων. Επίσης, εκκρεμεί η λειτουργία του Τμήματος Ένταξης λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής.

Με αποκλειστικό στόχο την εκπλήρωση του εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού ρόλου του Σχολείου και το καλό των παιδιών, η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Γυμνασίου Αρέθουσας αιτούνται:

  1. Την τοποθέτηση στο Σχολείο μας εκπαιδευτικών των παρακάτω ειδικοτήτων, για τη συμπλήρωση του ωρολογίου προγράμματος: Φυσικής Αγωγής, Αγγλικής και Γερμανικής Γλώσσας, Πληροφορικής, Τεχνολογίας, Καλλιτεχνικών, Οικιακής Οικονομίας και Μουσικής.
  2. Την τοποθέτηση εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής.
  3. Την επαναφορά των 7 μορίων λόγω δυσμενών συνθηκών.

Για το Γυμνάσιο Αρέθουσας

Ο Δ/ντης                                                     

ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πλανήτης Γη
«Ένας καλύτερος κόσμος αν...»
Σε ολόκληρη την ανθρώπινη ιστορία κανένα πολιτικό σύστημα, ούτε καμία κοινωνική μεταρρύθμιση ή επανάσταση δεν κατάφεραν να δημιουργήσουν σταθερές...
«Ένας καλύτερος κόσμος αν...»
ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019: Αναμορφωμένοι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών
Μαθητές με αναπηρίες: Μέχρι πότε θα υλοποιηθούν τα Προγράμματα Πρώιμης Παρέμβασης
Τι προβλέπει το σχέδιο της Εθνικής Στρατηγικής για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία 2024-2030 «Μια Ελλάδα με Όλους για Όλους» για τα παιδιά...
Μαθητές με αναπηρίες: Μέχρι πότε θα υλοποιηθούν τα Προγράμματα Πρώιμης Παρέμβασης