Τηλεκπαίδευση, τηλεδιαγώνισμα και τηλεαξιολόγηση
Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών: Κανένα τηλε-διαγώνισμα, καμία τηλε-αξιολόγηση μαθητών - Κάτω η επίθεση της τηλε-«εκπαίδευσης»

«Ερχονται και τα τηλε-διαγωνίσματα».

Ετσι αναφέραμε σε πρόσφατη προκήρυξή μας. Μαζί με το νέο αντιλαϊκό και ταξικό νομοσχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (και κυρίως αυτήν), όπου, ανάμεσα στα άλλα, θεσμοθετείται συνολικά το τσίρκο της τηλε-«εκπαίδευσης» ως κανονική και πάγια εκπαιδευτική διαδικασία, το Υπουργείο, με αναλυτική του εγκύκλιο, περιγράφει διαδικασίες τηλε-αξιολόγησης των μαθητών και των μαθητριών για να ολοκληρώσει την εικονική κανονικότητα της τηλε-«εκπαίδευσης». Και να κλιμακώσει την επίθεσή του ενάντια στο μαθητικό πληθυσμό.

Αποκαλύπτονται για μια ακόμα φορά οι υπηρεσίες που πρόσφερε η συνδικαλιστική ηγεσία στο σύστημα, στην κυβέρνηση και στο Υπουργείο. Η από την πρώτη ως την τελευταία στιγμή υποταγή της στην εφαρμογή της τηλε-«εκπαίδευσης», χρησιμοποιήθηκε από την κυβέρνηση ώστε μέσα σε ένα πεντάμηνο να εμπεδώσει τυπικά τη διαδικασία αυτή. Η χρησιμοποίησή της ως απεργοσπαστικός μηχανισμό των μαθητικών καταλήψεων, οι τηλε-ψηφοφορίες, η θεσμοθέτησή της στο νέο νομοσχέδιο είναι μερικά μόνο από τα σημεία που χρησιμοποιήθηκε ενάντια στο κίνημα, στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Και έχουμε ακόμα δρόμο να διανύσουμε, για να φανεί πλήρως όλη η βεντάλια των συνεπειών σε όλες τις πτυχές της εκπαίδευσης.

Η εμπειρία της εφαρμογής της τηλε-«εκπαίδευσης» έχει αποκαλύψει τον ταξικό ρόλο της. Η τηλε-«εκπαίδευση» απογειώνει τις ταξικές ανισότητες και παράγει ένα τοπίο αποκλεισμών, ελέγχου και διάλυσης. Αυτός είναι και ο λόγος που η αποστροφή εκπαιδευτικών, μαθητών και γονιών μεγαλώνει μέρα με τη μέρα. Αυτός είναι και ο λόγος που, μέρα με τη μέρα, οι μαθητές ξεχαρβαλώνονται όλο και περισσότερο και η διαδικασία γίνεται ένα τραγικό ανέκδοτο.

Τα τηλε-διαγωνίσματα και η τηλε-αξιολόγηση μαθητών υπηρετούν τον αντιδραστικό στόχο της νομιμοποίησης της ως εκπαιδευτικής διαδικασίας, απογειώνουν τους ταξικούς φραγμούς και κλείνουν το μάτι σε μια λογική τηλε-αυταρχισμού και ηλεκτρονικού ελέγχου.

Είναι μια ακόμα εξευτελιστική διαδικασία για εκπαιδευτικούς και μαθητές.

  • Κανένας συνάδελφος να μην αποδεχτεί να προχωρήσει σε τηλε-αξιολόγηση μαθητών με οποιοδήποτε τρόπο.

  • Να υπερασπιστούμε τους μαθητές μας, να τους συμπαρασταθούμε στη δοκιμασία που περνάνε, να μη δεχτούμε να είμαστε ξανά ένα γρανάζι στην επίθεση τους συστήματος ενάντιά τους.

  • Στην όποια επαφή των εκπαιδευτικών με τους μαθητές σε περίοδο καραντίνας, δεν μπορεί να «προχωράει» καμία ύλη, δεν μπορεί να καταχωρούνται απουσίες.

  • ΔΕΝ ενημερώνουμε βιβλία ύλης, δεν καταχωρούμε κανένα φύλλο απουσιών – ούτε καν «όλοι παρόντες», - κανένας μαθητής δεν είναι ούτε παρών ούτε απών σε μία κίβδηλη διαδικασία.

  • ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΜΕΣΗ κατάργηση της τράπεζας θεμάτων –ΑΜΕΣΗ δραστική μείωση της ύλης.

Καλούμε τα σωματεία και όλα τα συλλογικά όργανα να στηρίξουν την παραπάνω κατεύθυνση. Για να ηττηθεί η επίθεση της τηλε-«εκπαίδευσης». Για να στηριχτεί η μαζική αποχή από κάθε διαδικασία (πλατφόρμες, πρόγραμμα, ύλη, απουσίες, τηλε-διαγωνίσματα, τηλε-αξιολόγηση) που κανονικοποιεί την τηλε-επαφή εκπαιδευτικών – μαθητών ως εκπαιδευτική διαδικασία.


 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσοχή: Σαρώνει η νέα ηλεκτρονική απάτη με το όνομα της BOOKING – Πώς «ψαρεύουν» τα θύματα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 4/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τασσου
Μήνυση της εκπαιδευτικού που απήχθη βίαια από αστυνομικούς στις 25 Ιουνίου στην Αθήνα
Κατήγγειλε ότι απήχθη βίαια στις 25/6/2025 από άνδρες με πολιτικά, οι οποίοι αργότερα αποκάλυψαν την ιδιότητά τους ως αστυνομικοί
Μήνυση της εκπαιδευτικού που απήχθη βίαια από αστυνομικούς στις 25 Ιουνίου στην Αθήνα
voultepsi-vouli.jpg
Αντιδράσεις για τις δηλώσεις Βούλτεψη για τη Γάζα – «Μετράει πτώματα παιδιών» για να υποβαθμίσει τις αντιδράσεις στη γενοκτονία
Αντιδράσεις προκαλούν οι δηλώσεις της Σοφίας Βούλτεψη για τη Γάζα – «Μετράει πτώματα παιδιών» για να υποβαθμίσει τις αντιδράσεις στη γενοκτονία
Αντιδράσεις για τις δηλώσεις Βούλτεψη για τη Γάζα – «Μετράει πτώματα παιδιών» για να υποβαθμίσει τις αντιδράσεις στη γενοκτονία
μολύβια
Αντιδράσεις για την πιθανή μείωση των ωρών διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών στην Α' Λυκείου
Επιστολή της Εταιρείας Ελλήνων Φιλολόγων προς την Υπουργό Παιδείας κα Σοφία Ζαχαράκη
Αντιδράσεις για την πιθανή μείωση των ωρών διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών στην Α' Λυκείου