Φωτεινή Μπακαδήμα
Ερώτηση κατέθεσε η βουλευτής Β΄ Πειραιά και Γραμματέας της ΚΟ του ΜέΡΑ25, Φωτεινή Μπακαδήμα αναφορικά με τους μαθητές της β Πειραιά και τα προβλήματα που υπάρχουν στην τηλεκπαίδευση

Σε συνέχεια της από 19/11/2020 ερώτησής μου με θέμα «Αδυναμία τηλεκπαίδευσης μαθητών λόγω ανυπαρξίας σύνδεσης στο internet» (Α.Π.1916) και με δεδομένο πως τα σχολεία έχουν διακόψει τη λειτουργία τους μέχρι και τις 7 Ιανουαρίου 2021, σύμφωνα με τις πρόσφατες κυβερνητικές ανακοινώσεις, τα μαθήματα, αναγκαστικά, θα συνεχίσουν γίνονται εξ αποστάσεως, με τα παιδιά, καθημερινά, για 3 ώρες περίπου, να προσπαθούν να επικοινωνούν με τους δασκάλους τους μέσω κάποιας ηλεκτρονικής συσκευής.

Αναλυτικά το κείμενο της ερώτησης:

Ενώ, λοιπόν, το Υπουργείο Παιδείας κάνει λόγο για “μεμονωμένα” προβλήματα στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης, αρκετά παιδιά στο Κερατσίνι, το Πέραμα, τη Δραπετσώνα δεν μπορούν να παρακολουθήσουν τα μαθήματά τους γιατί κάποια δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα σύνδεσης στο ίντερνετ και άλλα δεν έχουν υπολογιστή ή τάμπλετ, με αποτέλεσμα να παίρνουν και απουσίες.

Μετά τα παιδιά στον Κορυδαλλό που πήραν πρωτοβουλία να διαθέσουν χρήματα που συγκέντρωσαν από δράσεις τους για την αγορά τάμπλετ για παιδιά οικογενειών με αποδεδειγμένη οικονομική αδυναμία, ο Δήμος Κερατσινίου μερίμνησε και δόθηκαν σε σχολεία ενώ αντίστοιχα μερίμνησαν και πολλοί Σύλλογοι Γονέων & Κηδεμόνων.

Παράλληλα, ενημερωνόμαστε πως τουλάχιστον στο Κερατσίνι δεν έχει φτάσει από το Υπουργείο Παιδείας, μέχρι στιγμής, καμία ηλεκτρονική συσκευή για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που αντιμετωπίζουν σχετικό πρόβλημα.

Κατόπιν των παραπάνω και με δεδομένο ότι η τηλεκπαίδευση θα συνεχιστεί τουλάχιστον, μέχρι και τις γιορτές και το δικαίωμα στη μάθηση και την ίση μεταχείριση αφορά όλους της μαθητές, 

                                                      Ερωτώνται οι κκ Υπουργοί:

  1. Είναι ενήμεροι για τα προβλήματα που υπάρχουν στις οικογένειες τις Β Πειραιά;
  2. Υπάρχει πρόβλεψη να δοθεί κάποιο επιπλέον κονδύλι για την προμήθεια ταμπλετ σε παιδιά οικογενειών με αποδεδειγμένη οικονομική αδυναμία;
  3. Υπάρχει πρόβλεψη παροχής σύνδεσης στο ίντερνετ σε οικογένειες με αποδεδειγμένη οικονομική αδυναμία για όσο διάστημα λειτουργεί η μέθοδος της τηλεκπαίδευσης;
  4. Ποια άμεσα μέτρα θα ληφθούν ώστε οι μαθητές που δεν μπορούν να παρακολουθήσουν διαδικτυακά τα μαθήματα να μην παίρνουν απουσίες, καθώς η αδυναμία αυτή δεν οφείλεται σε δική τους υπαιτιότητα;
  5. Πώς θα αναπληρωθούν τα μαθήματα για όσους μαθητές δεν μπόρεσαν να παρακολουθήσουν τα μαθήματά τους λόγω έλλειψης εξοπλισμού ή σύνδεσης στο ίντερνετ;
  6. Ποια άμεσα μέτρα θα λάβουν ώστε να παύσει αυτός ο αποκλεισμός των μαθητών, εν μέσω πανδημίας;

 

Η ερωτώσα βουλευτής

Φωτεινή Μπακαδήμα

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

παιδί
Γιατί βιάζονται να μεγαλώσουν;
«Την ίδια στιγμή, οι γονείς είτε αποφεύγουν να μιλήσουν ανοιχτά για το θέμα της σεξουαλικότητας είτε αδυνατούν να παρέχουν σωστή ενημέρωση και...
Γιατί βιάζονται να μεγαλώσουν;
polixrwma stilo
Εκπαιδευτικοί Λάρισας: Σοβαρές καταγγελίες για αυταρχική διοίκηση στο 7ο ΕΠΑΛ
«Όταν οι συλλογικές Διαδικασίες δεν γίνονται σεβαστές, τα αποτελέσματα είναι τραγικά», καταγγέλλουν οι εκπαιδευτικοί
Εκπαιδευτικοί Λάρισας: Σοβαρές καταγγελίες για αυταρχική διοίκηση στο 7ο ΕΠΑΛ