Καταγγελία για αήθη και ρατσιστική επίθεση σε εκπαιδευτικό
Με αφορμή ερώτημα γονέων για την απουσία εικόνας σε σχολική τάξη

Την απαράδεκτη παρέμβαση στο περιεχόμενο διδασκαλίας, το οποίο επιχειρεί να επιβάλει στη λειτουργία του σχολείου και του εκπαιδευτικού έργου «εθνικιστικές, ρατσιστικές, σκοταδιστικές, μισάνθρωπες, φασίζουσες αντιλήψεις» καταγγέλλει ο σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ανατολικής Αττικής «Κώστας Σωτηρίου». 

Σύμφωνα με το σύλλογο, γονείς του 1ου δημοτικού σχολείου του Λαυρίου επιδόθηκαν σε μια αήθη διαδικτυακή ρατσιστική επίθεση προς μια αναπληρώτρια εκπαιδευτικό του σχολείου με αφορμή ένα «ερώτημα γονέων για την απουσία εικόνας σε σχολική τάξη σε συνδυασμό με επιμέρους αναφορά στο Διάταγμα των Μεδιολάνων -Ανεξιθρησκείας του 313 μ.Χ. (κομμάτι από τη διδακτέα ύλη της Ιστορίας της Ε΄ τάξης) που αναρτήθηκε στην ιστορική γραμμή (αναγκαίο εργαλείο διδασκαλίας-σύνοψη της ιστορικής περιόδου κάθε τάξης) και της διαθεματικής προσέγγισης διδασκαλίας της αναπληρώτριας δασκάλας.

«Να βάλουν μια Ελληνίδα δασκάλα που είναι άνεργη»

Ο σύλλογος εκθέτει μάλιστα κάποια από τα σχετικά σχόλια: «φυτεμένο μίασμα»…. «να την αλλάξουν σχολείο να πάει εκεί που πρέπει να διδάξει…», «να βάλουν μια Ελληνίδα δασκάλα που είναι άνεργη και περιμένει τον διορισμό της...πρέπει όλοι να επέμβουν», «πρέπει να τιμωρηθεί παραδειγματικά και μάλιστα πολύ αυστηρά…», «θα γίνει επιθεώρηση στην τάξη την Πέμπτη….«Βρε δεν πάει από κει που ήρθε!!! »…. «να απομακρυνθεί από το σχολείο…».

«Όλη αυτή η παρέμβαση -επίθεση διαταράσσει το παιδαγωγικό κλίμα και την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου και στρέφεται ενάντια στα ίδια τα παιδιά και τη μόρφωσή τους. Οι παρεμβάσεις τέτοιου τύπου μόνο αρνητικές επιπτώσεις έχουν σε όλη τη σχολική μονάδα» τονίζουν οι εκπαιδευτικοί και προειδοποιούν ότι «δεν πρόκειται να αποδεχθούμε κανενός είδους προσβλητική,  συκοφαντική επίθεση προς συνάδελφο/ισσα και ιδιαίτερα αναπληρωτή/τρια που υπηρετεί το ελληνικό δημόσιο σχολείο σε μια επισφαλή θέση εργασίας, με βασικό κίνητρο την αγάπη για τη δουλειά και τα παιδιά, τις περισσότερες φορές μακριά από την οικογένεια και  τον τόπο μόνιμης κατοικίας

Η ανακοίνωση του συλλόγου

Δε θα επιτρέψουμε την αήθη , ρατσιστική  επίθεση σε εκπαιδευτικό

Στην ήδη επιβαρυμένη φετινή σχολική πραγματικότητα εκπαιδευτικών& μαθητών στην τάξη λόγω covid 19  έρχονται να προστεθούν και  παρεμβάσεις στο παιδαγωγικό έργο, επιθέσεις στο πρόσωπο εκπαιδευτικών, απαξιωτικοί, ρατσιστικοί χαρακτηρισμοί, αήθεις προσβολές και ανυπόστατες καταγγελίες σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Με αφορμή ερώτημα γονέων για την απουσία εικόνας σε σχολική τάξη σε συνδυασμό με επιμέρους αναφορά στο Διάταγμα των Μεδιολάνων -Ανεξιθρησκείας του 313 μ.Χ. (κομμάτι από τη διδακτέα ύλη της Ιστορίας της Ε΄ τάξης) που αναρτήθηκε στην ιστορική γραμμή (αναγκαίο εργαλείο διδασκαλίας-σύνοψη της ιστορικής περιόδου κάθε τάξης) και της διαθεματικής προσέγγισης διδασκαλίας αναπληρώτριας συναδέλφου στο 1ο Δ.Σ. Λαυρίου

  • Εκκίνησε μια ατελείωτη συζήτηση στην οποία διαπομπεύεται ένα σχολείο, η εκπαιδευτικός, το ωρολόγιο πρόγραμμα , ο τρόπος διδασκαλίας, παιδαγωγικοί μέθοδοι κλπ
  • Αναπτύχθηκε διαδικτυακός διάλογος εικασιών, παρερμηνεύσεων, υβρεολόγιου , ρατσιστικών σχολίων

Ενδεικτικά παραθέτουμε κάποια από τα σχόλια: «φυτεμένο μίασμα»…. «να την αλλάξουν σχολείο να πάει εκεί που πρέπει να διδάξει…», «να βάλουν μια Ελληνίδα δασκάλα που είναι άνεργη και περιμένει τον διορισμό της...πρέπει όλοι να επέμβουν», «πρέπει να τιμωρηθεί παραδειγματικά και μάλιστα πολύ αυστηρά…», «θα γίνει επιθεώρηση στην τάξη την Πέμπτη….«Βρε δεν πάει από κει που ήρθε!!! »…. «να απομακρυνθεί από το σχολείο…» κλπ

Διαπιστώνουμε ότι: Βρισκόμαστε αντιμέτωποι με μια ρατσιστικής επίθεση απέναντι σε συνάδελφο εκπαιδευτικό και ΔΕΝ πρόκειται να το επιτρέψουμε!

Καταγγέλλουμε:

Την απαράδεκτη παρέμβαση στο περιεχόμενο διδασκαλίας που έρχεται σε αντίθεση με το υφιστάμενο Αναλυτικό πρόγραμμα και  το Σύνταγμα  και επιχειρεί να επιβάλει  στη λειτουργία του σχολείου και του εκπαιδευτικού έργου εθνικιστικές, ρατσιστικές,  σκοταδιστικές, μισάνθρωπες,  φασίζουσες αντιλήψεις.  Φαίνεται ότι κίνητρα  γονέων και άλλων συμπολιτών υποκρύπτουν άλλες σκοπιμότητες, προσωπικές, ιδεολογικές ή  πολιτικές τις οποίες ανεύθυνα επιχειρούν να μεταφέρουν στο χώρο του σχολείου.

Επισημαίνουμε ότι :Όλη αυτή η παρέμβαση -επίθεση διαταράσσει το παιδαγωγικό κλίμα και την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου και στρέφεται ενάντια στα ίδια τα παιδιά και τη μόρφωσή τους. Οι παρεμβάσεις τέτοιου τύπου μόνο αρνητικές επιπτώσεις έχουν σε όλη τη σχολική μονάδα.

Επειδή έχουμε γίνει παραλήπτες κι άλλων αηθών διαδικτυακών επιθέσεων-προσβολών εκπαιδευτικού προσωπικού  σε σχολεία της περιοχής του Λαυρίου

Διαμηνύουμε προς κάθε κατεύθυνση ότι

  • δεν πρόκειται να αποδεχθούμε κανενός είδους προσβλητική,  συκοφαντική επίθεση προς συνάδελφο/ισσα και ιδιαίτερα αναπληρωτή/τρια που υπηρετεί το ελληνικό δημόσιο σχολείο σε μια επισφαλή θέση εργασίας, με βασικό κίνητρο την αγάπη για τη δουλειά και τα παιδιά, τις περισσότερες φορές μακριά από την οικογένεια και  τον τόπο μόνιμης κατοικίας
     
  • αν δεν αποσυρθούν και δε σταματήσουν αυτού του είδους παρεμβάσεις-επιθέσεις ο Σύλλογος Π.Ε. «Κ. Σωτηρίου» θα στηρίξει με όλα τα μέσα και νομικά  για την υπεράσπιση της  συνάδελφου
     
  • Όποιοι εμπλέκονται σε τέτοιες παράνομες ενέργειες θα βρεθούν υπόλογοι

Καλούμε:

  • τη ΔΟΕ να αναδείξει το ζήτημα και να στηρίξει από κοινού με το Σύλλογο «Κ. Σωτηρίου» και   νομικά αν χρειαστεί, κάθε ενέργεια υπεράσπισης του σχολείου, των εκπαιδευτικών και των μαθητών
  • τη Δ/νση Π.Ε.   και τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου  να παρέμβουν και να στηρίξουν το σχολείο και τους εκπαιδευτικούς

Χαιρετίζουμε:

το Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων του σχολείου που με δημόσια ανακοίνωσή του εκφράζει την αμέριστη στήριξη στο σχολείο και τους εκπαιδευτικούς.

ΥΓ : ενημερώνουμε αυτούς που διασπείρουν ψεύδη και συκοφαντίες και επιδίδονται σε ανθρωποφαγικές επιθέσεις ενώ δεν έχουν καμιά πραγματική γνώση για την πραγματικότητα του σχολείου ότι :

  1.  ο/η κάθε συνάδελφος με την επιστημονική του κατάρτιση, την Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκειας της σπουδής του   στο Πανεπιστήμιο βάσει του αναλυτικού προγράμματος  (βλ.ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΕΝΙΑΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (Δ.Ε.Π.Π.Σ.)
    και ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ (Α.Π.Σ.)ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
    του  Παιδαγωγικού Ινστιτούτου έχει την απόλυτη ευθύνη στην καθημερινή λειτουργία της τάξης του  για την εφαρμογή παιδαγωγικών μέτρων που κρίνει αναγκαία.

Συμπληρωματικά αναφέρουμε ότι : στους γενικούς στόχους της διδακτικής της ιστορίας της Ε΄ τάξης  συγκεκριμένα αναφέρεται  «Να σέβονται τις παραδόσεις, τις πεποιθήσεις κτλ. των άλλων και να αποδέχονται το δικαίωμα της ανεξιθρησκίας».

  1. δεν υπάρχει καμιά νομοθεσία που επιβάλλει τις εικόνες στις τάξεις.
  2.  η ελληνική ιθαγένεια αποτελεί προϋπόθεση για την πρόσληψη αναπληρωτή εκπαιδευτικού στο ελληνικό σχολείο.
  3. O  επιθεωρητισμός στον οποίο κάποιοι ομνύουν έχει καταργηθεί από τη δεκαετία του ΄80 .

 

logo alfavita

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις έγκυρα και έγκαιρα από το alfavita.gr

Πριν τις γιορτές πιθανόν θα ανοίξουν τα σχολεία: Νέες δηλώσεις Κεραμεώς

Tο περιζήτητο σεμινάριο ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ του Παν.Αιγαίου για μόρια - Γιατί εκτοξεύτηκε η ζήτησή του

Μητσοτάκης: Πρώτα θα ανοίξουν τα δημοτικά

Αυτό είναι το κορυφαίο σεμινάριο για διορισμούς στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ και μοριοδότηση στον ΑΣΕΠ

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Η/Υ για τον ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Πανελλήνιες 2021: Μόνο οι μαθητές υποβάλλουν το Νοέμβριο αίτηση συμμετοχής

 


 

σχετικά άρθρα

Κορονοϊός-Κατερίνη: Θρήνος για το χαμό του συζύγου της 29χρονης που πέθανε λίγο μετά τον τοκετό
Κορονοϊός-Κατερίνη: Θρήνος για το χαμό του συζύγου της 29χρονης που πέθανε λίγο μετά τον τοκετό
Ο 38χρονος «έφυγε» νικημένος από τον κορονοϊό ένα χρόνο μετά το χαμό της 29χρονης συζύγου του, αφήνοντας πίσω ένα κοριτσάκι ενός έτους
Κορονοϊός-Κατερίνη: Θρήνος για το χαμό του συζύγου της 29χρονης που πέθανε λίγο μετά τον τοκετό
Κορονοϊός-Χαρδαλιάς: Οι 18 περιοχές με τα περισσότερα κρούσματα
Κορονοϊός-Χαρδαλιάς: Οι 18 περιοχές με τα περισσότερα κρούσματα
Οι περιοχές που ανησυχούν περισσότερο τις υγειονομικές αρχές, λόγω κορονοϊού - Ποιες βρίσκονται στο «κόκκινο» σύμφωνα με το Νίκο Χαρδαλιά
Κορονοϊός-Χαρδαλιάς: Οι 18 περιοχές με τα περισσότερα κρούσματα
Άνοιγμα σχολείων: 4+1 σχέδια για την αντιμετώπιση της πανδημίας στα σχολεία;
Άνοιγμα σχολείων: 4+1 σχέδια για την αντιμετώπιση της πανδημίας στα σχολεία;
Άρχισε η συζήτηση για την ημερομηνία επαναλειτουργίας των σχολείων… Και αναρωτιόμαστε εύλογα. Άραγε με ποιον τρόπο;
Άνοιγμα σχολείων: 4+1 σχέδια για την αντιμετώπιση της πανδημίας στα σχολεία;