Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΔΕΝ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΤΕΜΠΟΝΕΡΑ...
Τι να πρωτοπούμε γι αυτό το νομοσχέδιο που έφεραν μέσα στο σκοτάδι μιας ιατρικοκοινωνικής κρίσης ,που βάθυνε την τεράστια οικονομική που ζούμε, ξεχνώντας βέβαια την λαική παροιμία για όποιον νύχτα νομοθετεί;;
-Μας εξοργίζουν που αδιαφορούν πλήρως για την υγεία των παιδιών και των δασκάλων τους και αντί να μειώσουν τον ήδη μεγάλο αριθμό παιδιών ανά τάξη, που ούτως ή άλλως επιβάλεται για παιδαγωγικούς λόγους, όχι μόνο τον αυξάνουν αλλά καταργούν και τις τάξεις με λιγότερα απο 20 παιδιά οδηγώντας σε συγχωνεύσεις και τμήματα τέρατα.
-Μας εκπλήσσουν αρνητικά χωρίζοντας τους δασκάλους των παιδιών μας σε Εμπιστοσύνης και μη... δεν μας μαρτύρησαν βέβαια ποιο πανεπιστήμιο δίνει πτυχία εμπιστοσύνης.
-Μας τρομοκρατεί η χρήση της εύηχης στα αυτιά των καλοπροαίρετων λέξης :Αξιολόγηση που μαζί με την αυτοαξιολόγηση της εκπαιδευτικής μονάδας σε όλον τον κόσμο όπου εφαρμόστηκε οδήγησε στην εφιαλτική για την εκπαίδευση κατηγοριοποίηση των σχολείων ,δηλαδή στην κατηγοριοποίηση των μαθητών.
Άλλωστε το πως αντιλαμβάνονται την αξιολόγηση φαίνεται από το πως την χρησιμοποιούν στο σχολείο της καρδιάς τους:το Πρότυπο ,το σχολείο των αρίστων .Αξιολόγηση απο επιτροπές άμεσα εξαρτώμενες και διορισμένες απο τον υπουργό .Προφανώς ούτε οι ίδιοι δεν πιστεύουν στις κουταμάρες που λένε.
-Μας τρομάζουν με την αντιπαιδαγωγική ιδέα τους πως αν κάνουν το σχολείο ένα απέραντο εξεταστικό κέντρο θα έχουμε ένα καλύτερο σχολείο.Τρόπο να πετάξουν τα παιδιά απο το γενικό λύκειο ψάχνουν.Να σπουδάζουν λιγότεροι ,να έχουν επαγγελματικά δικαιώματα λιγότεροι ,να αμείβονται καλύτερα λιγότεροι ,να τρώνε περισσότερο αυτοί και οι παρατρεχάμενοι τους.
Για τα παιδιά της τάξης τους χωρίς περιορισμούς χωρίς βάσεις με μόνο κριτήριο τα φράγκα της οικογένειας, φτιάχνουν Ιδιωτικά πανεπιστήμια.
-Μας φοβίζουν με την εφιαλτική τους ιδέα να μπει ηλικιακό όριο στις εγγραφές των ΕΠΑΛ.Πελατεία για τα ιδιωτικά ΚΕΚ και ΙΕΚ δημιουργούν αδιαφορώντας πλήρως για την ανέχεια που αντιμετωπίζουν χιλιάδες οικογένειες.
-Δεν μας είναι άγνωστη η κυνικότητά τους να παραδέχονται ότι η πλειοψηφία των σχολείων δεν έχει καν την στοιχειώδη υλικοτεχνική υποδομή απαραίτητη όμως για τα σχολεία των Αρίστων.
-Μας αηδιάζουν με την κορο’ι’δία ότι δήθεν τα πανεπιστήμια θα επιλέγουν τον αριθμό των επιτυχόντων .Αφού τα υποχρηματοδοτούν τα υποχρεώνουν ουσιαστικά να ζητήσουν δραματική περικοπή των εισακτέων.Χιλιάδες παιδιά θα βρεθούν έτσι μπροστά στο δίλημα: τίποτα ή τα ακριβοπληρωμένα ιδιωτικά;;
Η επίθεση στην εκπαίδευση και την γνώση δεν είναι καινούρια εντάθηκε όμως με την έκθεση του ΟΟΣΑ (Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης) το 2011 που απαιτούσε εδώ και τώρα ένα σχολείο οχι της γνώσης αλλά της δεξιότητας ,φτηνό ευέλικτο με δασκάλους ανασφαλείς υποταγμένους που διδάσκουν 2 και 3 αντικείμενα γυρνώντας απο σχολείο σε σχολείο, σχολείο προσαρμοσμένο πλήρως όχι στις κοινωνικές ανάγκες αλλά στις ανάγκες της περιβόητης ‘’Αγοράς’’. Είναι μια κεντρική επιλογή της Ευρωπαικής Ενωσης για εργαζόμενους χωρίς εργασιακά δικαιώματα, εργαζόμενους αναλώσιμους χωρίς γνώση χωρίς άποψη ανθρώπους υποταγμένους ανθρώπους που μοιρολατρικά αποδέχονται ότι οι λίγοι οι ‘Αριστοι’’ είναι λογικό να ορίζουν τις ζωές τους.Μιά έκθεση που την εφάρμοσαν σαν ευαγγέλιο όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις άλλες με μεγαλύτερη ένταση και άλλες όχι,χωρίς όμως καμμία να αρνηθεί στην ουσία τις καταστροφικές αλλαγές που αυτή επέβαλε..
Δεν είχαμε καμιά αμφιβολία ότι αδιαφορούν πλήρως για το δημόσιο σχολείο γιατί διαφορετικά θα μείωναν τους μαθητές θα έχτιζαν νέα σύγχρονα κτίρια θα αναβάθμιζαν τις υποδομές θα ενίσχυαν τις υποδομές θα δημιουργούσαν αξιόλογες βιβλιοθήκες,αίθουσες προβολών ,χώρους άθλησης θα διόριζαν μόνιμους εκπαιδευτικούς που ο καθένας θα δίδασκε αυτό το για οποίο σπούδασε και όχι σε Β και Γ αναθέσεις ό,τι περισσεύει . Μα το κυριότερο αντι να μας γυρίσουν στις δεκαετίες του 40 και 50 με τις διαγωγές και τους τέντυ μπόυδες θα άλλαζαν τα πορογράμματα σπουδών θα γέμιζαν νέους εκπαιδευτικούς τα σχολεία , για να μπολιαστούν με την εμπειρία των παλιών να μυρίσει χαρά και ενθουσιασμό το κουρασμένο σχολείο.
Φαίνεται πως ο Μητσοτάκης ξέχασε πως και ο πατέρας του την στιγμή που νόμιζε πως είναι πολιτικά παντοδύναμος γκρεμίστηκε από μαθητές,φοιτητές εκπαιδευτικούς και γονείς.Αφορμή ένα αντίστοιχο νομοσχέδιο και η δολοφονία του Νίκου Τεμπονέρα .
Υ.Γ Στην κοινωνία που αραματίζονται και διαφημίζουν οι ζωές των ανθρώπων είναι θέαμα,όλοι φαντάζονται ότι είμαστε ηθοποιοί σε κακοπαιγμένα ριάλιτι...έτσι λοιπόν φαντάστηκαν ότι θα δεχθούμε να γίνουν τα παιδιά μας κομπάρσοι σε αυτό που ονόμασαν αναμετάδοση μέσα απο την τάξη.Ελπίζουμε οτι κανείς εκπαιδευτικός δεν θα παρανομήσει και θα αρνηθεί την απολύτως παράνομη αυτήν διαδικασία.Πιστεύουμε ότι κανείς γονέας δεν θα αποδεχθεί το παιδί του παίξει σε αυτό το παιχνίδι.Οι τάξεις είναι μικρόκοσμοι με τα μυστικά τις ιδιαιτερότητες τους την μαγεία και τις δυσκολίες τους σίγουρα όμως εκεί τα παιδιά μας αισθάνονται προστατευμένα ,ας μην τις εκθέσουμε στους επίδοξους ματάκηδες .Και για τους ‘ευαίσθητους΄΄ που ενδιαφέρονται για την γνώση των παιδιών μας ας είχε υποχρεώσει η κυβέρνηση κάθε κανάλι από το να εκπέμπει τηλεσκουπίδια να υποχρεώνεται κάποιες ώρες την ημέρα να εκπέμπει πρόγραμμα τηλε-εκπαίδευσης που το υπουργείο εύκολα μπορούσε να παράγει.Μήνες πριν όλοι ήξεραν τι θα επακολουθήσει όμως αδιαφόρησαν.
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 14 Μαίου ΣΤΙΣ 7
ΜΟΝΟΣ ΧΑΜΕΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΟΘΗΚΕ...
ΚΙΝΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΠΑΤΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη