Thumbnail
Ανακοίνωση

 

ΑΠΕΡΓΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

  • ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 2 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 11 Π.Μ. ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ( ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΙΡΑΙΑ). Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΗΡΥΣΣΕΙ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 10 Π.Μ. ΕΩΣ 11 Π.Μ. ΚΑΙ Η ΑΔΕΔΥ 11 Π.Μ. ΕΩΣ 2 Μ.Μ.
  • ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΗΜΕΡΑ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 4 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΣΤΗ 1 Μ.Μ.. Η ΔΟΕ ΕΧΕΙ ΚΗΡΥΞΕΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΙΣ 3 ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΙΝΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ 3 ΠΡΩΤΕΣ ΤΟΥ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟΥ.

ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΑΛΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ

 

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ 2 ΟΚΤΩΒΡΗ. ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΤΙΣ 11 Π.Μ.

  • ΚΛΙΜΑΚΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΣΚΟΥΠΑ ΓΙΑ ΜΙΣΘΟΥΣ, ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΜΕ ΝΕΑ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΙΣ 2 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ (διευκολυντική στάση συλλόγου 10 π.μ. έως 11 π.μ. και της ΑΔΕΔΥ από τις 11 π.μ. έως 2μ.μ.)
  • 4 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΣΕ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΗΜΕΡΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΞΥΜΜΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΣΤΙΣ 13:00 ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ (3ωρη στάση εργασίας τις τελευταίες ώρες του πρωινού κύκλου και 3ωρη στάση εργασίας τις πρώτες του απογευματινού).
  • ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΕΛΜΕ ΣΤΙΣ 2 ΝΟΕΜΒΡΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.

Χαιρετίζουμε τους χιλιάδες απεργούς που συμμετείχαν στην απεργία της 24 Σεπτεμβρίου και τις απεργιακές συγκεντρώσεις σε όλες τις πόλεις της χώρας, κόντρα στο πολυνομοσχέδιο της κυβέρνησης, στην εργοδοτική τρομοκρατία και τη λυσσασμένη μάχη που έδωσε η συνδικαλιστική ηγεσία της ΓΣΕΕ προκειμένου να επικρατήσει σιγή νεκροταφείου.

Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, με το πολυνομοσχέδιο που έχει καταθέσει, έρχεται να υλοποιήσει το υπόλοιπο τμήμα από τις απαιτήσεις του ΣΕΒ, να ολοκληρώσει ό,τι δεν πρόλαβε να τελειώσει η προηγούμενη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Με το πολυνομοσχέδιο επιχειρείται να μετατραπούν μεγάλες γεωγραφικές περιοχές σε «οικονομικές ζώνες» φτηνής εργατικής δύναμης, να συμπιεστούν παραπέρα οι μισθοί, να καταργηθεί ό,τι απέμεινε από τις συλλογικές συμβάσεις, να ιδιωτικοποιηθεί η κοινωνική ασφάλιση, να περιοριστούν δραστικά οι συνδικαλιστικές ελευθέριες, να μπουν ισχυρά εμπόδια στο δικαίωμα της απεργίας. Αυτός είναι ο «επενδυτικός παράδεισος» για τον οποίο μας μιλάνε!

Η ανάπτυξη τους προϋποθέτει παραπέρα τσάκισμα εργατικών-λαϊκών δικαιωμάτων.

Αυτή την «κανονικότητα» τη ζούμε από την αρχή της χρονιάς και μέσα στα σχολεία. Παλιά και νέα προβλήματα είναι εδώ. Και στην εκπαίδευση, η νέα κυβέρνηση συνεχίζει από κει που άφησε τα μέτρα η προηγούμενη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Άλλωστε το 3ο μνημόνιο για την Παιδεία, τις κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ, την στρατηγική για ένα σχολείο «πιο ευαίσθητο στις απαιτήσεις της αγοράς» από κοινού τα ψήφισαν και τα υλοποιούν.

Συγκεκριμένα:

  • Συνεχίζεται το καθεστώς της ανακύκλωσης της ανεργίας με την πρόσληψη αναπληρωτών αντί για μόνιμους διορισμούς. Συνεχίζουν να υπάρχουν σοβαρά κενά και ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς. Οι φετινές προσλήψεις αναπληρωτών (όπως και οι αντίστοιχες περσινές) αποδεικνύουν με τον πιο ηχηρό τρόπο πως οι συνάδελφοι στην πράξη δεν είναι αναπληρωτές αλλά καλύπτουν στοιχειώδεις ανάγκες για τη λειτουργεία των σχολείων, αναπληρώνουν τον ίδιο τους τον εαυτό. Η ίδια η ζωή επιβεβαιώνει περίτρανα το αίτημα των χιλιάδων αναπληρωτών που διατυπώθηκε στις μεγάλες απεργίες του περασμένου Γενάρη για μονιμοποίηση όλων όσοι δουλεύουν τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση. Τα σοβαρά προβλήματα στη διαβίωση (στέγαση, μετακίνηση, οικογένειες μοιρασμένες στα δύο κ.α.) επιβεβαιώνουν ότι πρέπει να μπει τώρα τέλος στο αίσχος της αναπλήρωσης και της αδιοριστίας. 
  • Συνεχίζεται η κοροϊδία με τη Δίχρονη Προσχολική Αγωγή χωρίς δαπάνη για το Δημόσιο,  κάτι το οποίο σημαίνει πως αφενός δεν υλοποιείται παντού αλλά και εκεί που υλοποιείται τα προβλήματα είναι εκρηκτικά. Προνήπια είτε στριμωγμένα σε κοντέινερ, σε υγρά υπόγεια, σε αίθουσες που δεν έχουν καμία σχέση με την ασφαλή παραμονή τους στο Νηπιαγωγείο, είτε αναγκάζονται να διανύουν από άκρη σε άκρη την πόλη για να βρουν μια θέση. Δεν μπορούμε να δεχτούμε εμβλωματικές λύσεις που τελικά στρέφονται ενάντια στα ίδια τα παιδιά και τη λειτουργία του Νηπιαγωγείου.
  • Δεν έχει αποδοθεί κανένα κονδύλι για ελέγχους των σχολικών κτηρίων παρόλο που η κατάσταση των κτηριακών υποδομών στη μεγάλη πλειοψηφία των σχολείων είναι σε οριακή κατάσταση όπως αποδείχτηκε και με τον πρόσφατο σεισμό της 19η Ιούλη στην Αθήνα. Μάλιστα τα στοιχεία είναι κάτι παραπάνω από ανησυχητικά. Τα κτίσματα της περιόδου 1959-1985 αποτελούν το 55% του συνολικού αριθμού των σχολείων της χώρας, από τα οποία στα περισσότερα δεν έχουν γίνει προσεισμικοί έλεγχοι εδώ και πολλά χρόνια. Ταυτόχρονα συνεχίζεται η υποχρηματοδότηση της εκπαίδευσης, με καθυστερήσεις στην καταβολή των δόσεων για τα λειτουργικά έξοδα με αποτέλεσμα η σχολική χρονιά να ξεκινά με, κυριολεκτικά, άδεια ταμεία ακόμα και για τις στοιχειώδεις ανάγκες!
  • Η κυβέρνηση της Ν.Δ. διατηρεί σε ισχύ το νόμου Γαβρόγλου για το Λύκειο. Ταυτόχρονα ετοιμάζει πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία, μέσα στο Νοέμβρη, με στόχο την παραπέρα θωράκιση του αντιεκπαιδευτικού νομοθετικού πλαισίου και με βασικές αιχμές την αυτονομία του σχολείου, τις αλλαγές στις δομές της εκπαίδευσης, το ρόλο του Διευθυντή και τις επιλογές στελεχών καθώς και πλευρές της αξιολόγησης που θα προσπαθήσει να προχωρήσει.
  • Στα πλαίσια της εμβάθυνσης των Ευρωατλαντικών σχεδιασμών και ιδιαίτερα εν όψη της υπογραφής της λεγόμενης «Συμφωνίας Αμοιβαίας Αμυντικής Συνεργασίας»  Ελλάδας – ΗΠΑ που αφορά την παραμονή και επέκταση των βάσεων (και όχι μόνο), η κυβέρνηση της  Ν.Δ., συνεχίζοντας στο δρόμο του ΣΥΡΙΖΑ, προχωρά σε συνέργειες της Πρεσβείας και του ΥΠ.ΕΞ. των ΗΠΑ και το Ελληνικό Υπουργείο Παιδείας (βλ. πρόγραμμα flex) με σκοπό τον εξωραϊσμό στη συνείδηση της νεολαίας του πολέμου, των ιμπεριαλιστικών επεμβάσεων, της σφαγής και του ξεριζωμού των λαών για τα κέρδη των λίγων.  Η προσπάθεια αυτή πρέπει να βρει τείχος από τον κόσμο της εκπαίδευσης.

Παλεύουμε με βάση τις δικές μας ανάγκες  για μόρφωση, δουλειά, ζωή με δικαιώματα!

Σε μια εποχή που οι δυνατότητες της επιστήμης και της τεχνολογίας είναι κυριολεκτικά ασύλληπτες, δεν μπορούμε να δεχτούμε να κάνουμε μάθημα σε ακατάλληλες αίθουσες, να μην έχουν όλοι οι μαθητές τον εκπαιδευτικό, τη μόρφωση και την εκπαιδευτική δομή που δικαιούνται, να υπάρχουν συνάδελφοι που κάνουν μάθημα μέχρι τα 67 τους χρόνια και την ίδια στιγμή χιλιάδες νέοι εκπαιδευτικοί στις ουρές της ανεργίας και της αναπλήρωσης. Δεν αποδεχόμαστε τη λογική του μικρότερου κακού, της μοιρολατρίας και του συμβιβασμού. Δυναμώνουμε την πάλη για τη διεκδίκηση των σύγχρονων αναγκών που αντικειμενικά υπάρχουν όλες οι προϋποθέσεις να ικανοποιηθούν.

Παλεύουμε για:

  • Μόνιμη και σταθερή δουλειά με δικαιώματα, μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών (περισσότεροι από 33.000) που δουλεύουν στην εκπαίδευση τα τελευταία χρόνια. Κατάργηση του ν. 4589/19 και όλων των  νόμων που απαξιώνουν τα πτυχία και καλλιεργούν την ανθρωποφαγία. Το πτυχίο μοναδική προϋπόθεση για τη δουλειά. Εξίσωση δικαιωμάτων μόνιμων και αναπληρωτών. Μέτρα στήριξης των αναπληρωτών (στέγαση, σίτιση, δωρεάν μεταφορά).
  • Χρηματοδότηση των σχολείων, σύγχρονες υποδομές με κρατική ευθύνη. Αντισεισμική, αντιπυρική, αντιπλημμυρική θωράκιση.
  • Ουσιαστική εφαρμογή της Δίχρονης Π.Α. με εξασφάλιση των αναγκαίων κτηριακών αναγκών και των αντικειμενικά αυξημένων αναγκαίων μόνιμων διορισμών Νηπιαγωγών και βοηθητικού προσωπικού.
  • Στήριξη της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Όλα τα παιδιά στις δομές που έχουν ανάγκης, ένας δάσκαλος παράλληλης στήριξης για κάθε ένα παιδί. Να στελεχωθούν άμεσα όλα τα τμήματα ένταξης.
  • Αποκλειστικά Δημόσια και Δωρεάν Εκπαίδευση, με κατάργηση κάθε επιχειρηματικής δράσης. Επανίδρυση σχολείων που καταργήθηκαν ή συγχωνεύθηκαν. Αναλογία 1/15 για την Π.Α. και τις Α’ – Β’ Δημοτικού για κατευθύνσεις και εργαστήρια.  1/20 για τις υπόλοιπες τάξεις. Ολοήμερο σχολείο με όλα το απαραίτητο προσωπικό και τις απαραίτητες υποδομές για σίτιση και ξεκουραση. Άμεση έναρξη της Ενισχυτικής Διδασκαλίας και της Π.Δ.Σ.
  • Κάθε ειδικότητα να διδάσκει το επιστημονικό της αντικείμενο. Επαναφορά των ωρών ειδικοτήτων που έχουν περικοπεί. Σύσταση οργανικών θέσεων για όλες τις ειδικότητες με βάση τις σύγχρονες ανάγκες. Να καταργηθεί άμεσα η Γ΄ ανάθεση.
  • Ουσιαστική στήριξη της δουλείας του εκπαιδευτικού στην τάξη. Πάλη ενάντια στην αντιδραστική μια αξιολόγηση που δεν έχει καμία σχέση με την στήριξη και αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου αλλά αποτελεί ένα ακόμα μέσο για την προώθηση της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής. Aπεργία – αποχή από την αξιολόγηση και συγκεκριμένα από τις προβλέψεις του ν.4547/18 (αξιολόγηση στελεχών, προγραμματισμός και αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδων) όπως εξειδικεύεται με την υπουργική απόφαση 1816/ΓΔ4/11-01-2019.
  • Ανάκτηση όλων των μισθολογικών απωλειών των τελευταίων ετών. Επαναφορά 13ου και 14ου μισθού. Αποκατάσταση των κύριων και επικουρικών συντάξεων. Κατάργηση όλων των αντιασφαλιστικών νόμων. Πλήρης κρατική εγγύηση όλων των συντάξεων και των παροχών. Καμία σκέψη για ιδιωτικοποίηση της επικουρικής σύνταξης.
  • Καμία εμπλοκή της χώρας μας στους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς. Αποδέσμευση από ΝΑΤΟ και ΕΕ. Πλήρη και ομαλή ένταξη των προσφυγόπουλων στα σχολεία χωρίς αποκλεισμούς. Διδασκαλία της μητρικής τους γλώσσας με δημιουργία κατάλληλων υποδομών. Καμία εμπλοκή των ΜΚΟ. Ελεύθερη μετακίνηση προς τους τόπους προορισμού. Άμεση επανένωση οικογενειών.

Ούτε λεπτό αναμονής, ούτε μια ώρα χαμένη. Καλούμε σε συντονισμένο – μαζικό – ενωτικό – ταξικό αγώνα. Κλιμακώνουμε την πάλη μας!

  • Συμμετέχουμε στην απεργιακή κινητοποίηση ενάντια στο πολυνομοσχέδιο – σκούπα της κυβέρνησης στις 2 Οκτώβρη. Κάτω τα χέρια από συμβάσεις – μισθούς – δικαιώματα. Κάτω τα χέρια από τα συνδικάτα.
  • Όλοι στην Πανελλαδική ημέρα κινητοποίησης στο Υπουργείο Παιδείας την Παρασκευή 4 Οκτώβρη στη 1μ.μ. και σε όλη τη χώρα για όλα τα μεγάλα προβλήματα των σχολείων (Διορισμοί, Υποδομές, Εργασιακά, Προσχολική, Ολιγομελή κ.α.).
  • Συμμετέχουμε στην σύσκεψη ομοσπονδιών – σωματείων της Αττικής στις 30/9 στο θέατρο Διάνα.
  • Συμμετέχουμε στην πανελλαδική σύσκεψη Συλλόγων, ΕΛΜΕ και Επιτροπών Αγώνα Αναπληρωτών το Σάββατο 2 Νοέμβρη στην Αθήνα με σκοπό την ανάπτυξη της κοινής δράσης και την παραπέρα κλιμάκωση της πάλης μας.
  • Απευθύνουμε κάλεσμα προς όλους τους Συλλόγους και τις ΕΛΜΕ για υπογραφή του κειμένου που έχει καταθέσει ο Σύλλογος  Π.Ε. Αν. Αττικής «Ο Σωκράτης», Ο Σύλλογός μας και άλλα σωματεία υπέρ της απεργίας – αποχής από την αξιολόγηση.
  • Συμμετέχουμε στην πρωτοβουλία της ΕΕΔΥΕ για την συλλογή υπογραφών ενάντια στην «Συμφωνία Αμοιβαίας Αμυντικής Συνεργασίας» Ελλάδας – ΗΠΑ.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

EGKEFALOS
Αυτό το ζιζανιοκτόνο προκαλεί μόνιμη βλάβη στον εγκέφαλο ακόμη και μετά από σύντομη επαφή
Τα ευρήματα της ομάδας βασίζονται σε προηγούμενη έρευνα του Arizona State University που καταδεικνύει μια σχέση μεταξύ της έκθεσης στη γλυφοσάτη και...
Αυτό το ζιζανιοκτόνο προκαλεί μόνιμη βλάβη στον εγκέφαλο ακόμη και μετά από σύντομη επαφή
κεπ
Είστε απόφοιτος λυκείου; Διορίζεστε σε ΚΕΠ με Μητρώο ΑΣΕΠ αυτή την εβδομάδα

Όλες οι πληροφορίες συγκλίνουν στο ότι στο τέλος αυτής της εβδομάδας θα έχει βγει μεγάλη προκήρυξη "Μαμούθ" του ΑΣΕΠ για τις...

Είστε απόφοιτος λυκείου; Διορίζεστε σε ΚΕΠ με Μητρώο ΑΣΕΠ αυτή την εβδομάδα
Παλιά Μιτζελα
Παλιά Μιτζέλα: H απίστευτη ιστορία του εξαφανισμένου χωριού της Μαγνησίας
Το τοπωνύμιο είναι βλάχικο, προέρχεται από το Μουντζέλα, που σημαίνει μικρό δασωμένο βουνό. Μια από τις παλιότερες γραπτές μαρτυρίες του ονόματος...
Παλιά Μιτζέλα: H απίστευτη ιστορία του εξαφανισμένου χωριού της Μαγνησίας
ψευδαίσθηση
Οπτική ψευδαίσθηση: Μόνο το 3% των ανθρώπων θα βρει το ξωτικό σε 8 δευτερόλεπτα
Στην παρακάτω εικόνα βλέπετε ένα χιονισμένο χωριό που έχει στολιστεί για τα Χριστούγεννα. Κάπου βρίσκεται ένα ξωτικό. Μπορείτε να το εντοπίσετε σε...
Οπτική ψευδαίσθηση: Μόνο το 3% των ανθρώπων θα βρει το ξωτικό σε 8 δευτερόλεπτα