Thumbnail
ΠΕΚ Κορινθίας

Γ ι α τ ί  ε μ ε ί ς  δ ε ν  α γ ω ν ι ζ ό μ α σ τ ε    γ ι α  ν α  ξ ε χ ω ρ ί σ ο υ μ ε,

σ υ ν ά δ ε λ φ έ  μ ο υ,   α π ό  τ ο ν  κ ό σ μ ο.

Ε μ ε ί ς  α γ ω ν ι ζ ό μ α σ τ ε  γ ι α  ν α  σ μ ί ξ ο υ μ ε  τ ο ν  κ ό σ μ ο.

Συναδέλφισσες , συνάδελφοι,

Στα δυο χρόνια που μεσολάβησαν από το προηγούμενο συνέδριο της Ο.Λ.Μ.Ε. , αποδείχτηκε περίτρανα ότι η απαλλαγή της χώρας από τα μνημόνια και η επιστροφή στην «κανονικότητα» δεν ήταν παρά ένα ακόμα  κακόγουστο επικοινωνιακό παραμύθι της Κυβέρνησης το οποίο υπηρετεί συστηματικά και απροκάλυπτα δύο στόχους: την κάλυψη της πλήρους αποτυχίας της κυβερνητικής πολιτικής και τη μόνιμη προσαρμογή μας σε μνημονιακές πολιτικές! 

Η κυβερνητική εκπαιδευτική πολιτική

Η εκπαιδευτική πολιτική έχει υπαγορευθεί από τους δανειστές σε δύο κείμενα – οδηγίες, το συμπληρωματικό μνημόνιο με τα 82 προαπαιτούμενα για την τρίτη αξιολόγηση (12/2017) και την έκθεση για το εκπαιδευτικό σύστημα που παρήγγειλε το υπουργείο Παιδείας στον ΟΟΣΑ (4/2018). Οι εφαρμογές των μνημονίων έχουν υπονομεύσει τη στοιχειώδη λειτουργία της εκπαίδευσης. Αναπτυξιακή διάσταση δεν υπάρχει. Οι αντιμεταρρυθμίσεις σέρνουν το χορό της συνεχούς και θεσμικής υποβάθμισης της εκπαίδευσης.

Η Κυβέρνηση  αναγόρευσε τον Ο.Ο.Σ.Α. – τον μέχρι χθες μέγα ιδεολογικό της  αντίπαλο – ως το διαμορφωτή της εκπαιδευτικής πολιτικής. Εισάγει το λαϊκισμό και στο σχολείο. Ποτέ στη μεταπολεμική περίοδο και  σε καμιά χώρα της Ευρώπης δεν υπήρχε η σημερινή μορφή του Απολυτηρίου του Λυκείου. Επικρατεί ο παραλογισμός: «για να αντιμετωπίσουμε τα φροντιστήρια, κάνουμε το Λύκειο φροντιστήριο». Έτσι ακρωτηριάζει θεσμικά το Λύκειο με την αποκοπή της Γ΄ τάξης.

Η οικονομική αφαίμαξη, η εργασιακή αβεβαιότητα, η επιστημονική υποβάθμιση,  οι αναθέσεις μαθημάτων με λογική κοπτικής ραπτικής,  το ξεθεμελίωμα των οργανικών θέσεων και η αδιοριστία είναι τα «δώρα» της Κυβέρνησης στους εκπαιδευτικούς. Οι περίφημοι διορισμοί των 20.000 εκπ/κών  ήταν ο συνεχής εμπαιγμός προς τους αναπληρωτές και αδιόριστους εκπαιδευτικούς. Κανένας διορισμός και στη γενική εκπαίδευση. Και συνεχίζεται ο εμπαιγμός. Θα νομοθετήσουν, λένε, διορισμούς για τις επόμενες χρονιές συνηθισμένοι ,προφανώς, από τις τόσες και τόσες μνημονιακές προνομοθετήσεις, μόνο που σ’ αυτή την περίπτωση η προνομοθέτηση είναι κενή περιεχομένου!

Οι αποφάσεις του Υπουργείου ήταν μονομερείς και  χωρίς διάλογο. Ό,τι άγγιξε (πρότυπα και πειραματικά σχολεία, υποστηρικτικές δομές, μουσικά σχολεία, αναθέσεις μαθημάτων…)είχε αντιεκπαιδευτικό περιεχόμενο. Έχει νομοθετήσει όλες τις επιταγές των δανειστών και του Ο.Ο.Σ.Α. και απλά δεν εφαρμόζει ένα μέρος τους, δημαγωγώντας απέναντι στους εκπαιδευτικούς ότι κάνει και αντίσταση! Έχει ετοιμάσει την επαναφορά της αυτοαξιολόγησης με εμπλοκή γονέων και τοπικής αυτοδιοίκησης.

Η επαγγελματική εκπαίδευση δέχεται  απανωτές υποβαθμίσεις: ενοποίηση τομέων, ενοποίηση ειδικοτήτων, κλείσιμο ολιγομελών τμημάτων, μείωση του αριθμού των εισακτέων των αποφοίτων των ΕΠΑ.Λ. με την ανωτατοποίηση πολλών ΤΕΙ. Στρατηγικός στόχος είναι – με βάση τις δεσμεύσεις του 3ου Μνημονίου – η στροφή των μαθητών από την Επαγγελματική εκπαίδευση προς την κατάρτιση.

Εμείς  γυρίζουμε την πλάτη σε όλες αυτές τις πολιτικές.

Βασική μας επιδίωξη είναι το κοινωνικό κράτος, η ανοιχτή κοινωνία, ο πολιτικός πλουραλισμός, η κοινωνική δικαιοσύνη, ο πολιτικός και  κοινωνικός διάλογος. Θεωρούμε ότι με εθνική συνεννόηση, με κοινωνική συναίνεση, με προοδευτική διακυβέρνηση και με τη διαμόρφωση ενός αναπτυξιακού μοντέλου, μπορούμε να οδηγηθούμε σε έξοδο από την κρίση και στην πρόοδο.

Όραμά μας η δημοκρατική ουμανιστική εκπαίδευση. Γι αυτό, θα αγωνιζόμαστε για συνεχή αναβάθμιση του περιεχομένου της εκπαίδευσης, με συστηματική προσπάθεια κατά της υποβάθμισης της γενικής παιδείας και για προτεραιότητα στην επαγγελματική εκπαίδευση.  Η εκπαίδευση με περιεχόμενο την κλασική παιδεία, τον πνευματικό πλούτο του σύγχρονου πολιτισμού μας, την άρτια και ολοκληρωμένη ανάπτυξη των επιστημών και με προοδευτικό παιδαγωγικό προσανατολισμό είναι η δημοκρατική μας απάντηση στην εργαλειακή γνώση και στην κατάρτιση των δυνάμεων της αγοράς.

Θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για

‣ Δημόσια Δωρεάν Παιδεία

‣ Την κατάργηση των Μνημονίων και των εφαρμοστικών μέτρων τους

‣ Τη γενναία χρηματοδότηση της Δημόσιας εκπαίδευσης

‣ Την Προοδευτική μεταρρύθμιση του σχολείου και του εκπαιδευτικού συστήματος

       ‣ Τη στήριξη του εκπαιδευτικού στο σύνθετο, σημαντικό έργο του

Το σχολείο είναι η ζωή μας

Εδώ αγωνιζόμαστε και διδάσκουμε. Βιώνουμε τα όνειρα κάθε γενιάς. Γευόμαστε το πιο όμορφο κομμάτι του κόσμου. Αγωνιζόμαστε για το Σχολείο του Πολιτισμού, της Δημοκρατίας, της Παιδείας. Διαπαιδαγωγούμε ενεργούς πολίτες, αγωνιστές της ζωής, δημιουργούς μιας προοδευτικής κοινωνίας. Γιατί, ιδιαίτερα σήμερα στην εποχή της βαθιάς κρίσης της χώρας μας, ο εκπαιδευτικός – παιδαγωγός οφείλει να εμπνέει και να ενθαρρύνει τους μαθητές και την κοινωνία.

Το εκπαιδευτικό κίνημα θα είναι δημιουργικό ή άθροισμα παρατάξεων;

Είναι σταθερή η κινηματική και μορφωτική κουλτούρα μας για το συνδικαλισμό. Καλλιεργούμε έναν συνδικαλισμό διεκδίκησης και δημιουργίας, θέσεων και προτάσεων, διαλόγου και αποφάσεων και όχι της ακινησίας, που βαλτώνει στις στείρες παραταξιακές αντιπαραθέσεις.

Ως παράταξη σύνθεσης και συναίνεσης επιδιώξαμε και πετύχαμε ομοφωνία στο Δ.Σ της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε  ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ στο παρακάτω πλαίσιο αιτημάτων το οποίο δεσμευόμαστε ότι θα καταθέσουμε και θα υποστηρίξουμε στο 19ο Συνέδριο της Ο.Λ.Μ.Ε.

  • Πλήρη αποκατάσταση μισθών στις προ μνημονίων αμοιβές. Ακώλυτη  μισθολογική εξέλιξη.
  • Να μας δώσουν πίσω την κλεμμένη προϋπηρεσία μας του 2016 – 2017.
  • Να καταβληθούν ΑΜΕΣΑ τα επιδόματα Χριστουγέννων, Πάσχα και αδείας για το χρονικό διάστημα 2013-2018  σύμφωνα και με τις δικαστικές αποφάσεις
  • Εκτός από τη βαθμολογική, ζητάμε  και τη μισθολογική αναγνώριση της εργασίας μας στον ιδιωτικό τομέα. 
  • Μαζικοί, μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών ΤΩΡΑ για κάλυψη όλων των αναγκών της δημόσιας εκπαίδευσης.
  • Όχι στο προσοντολόγιο. Μαζικοί διορισμοί με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία.
  • Εξίσωση δικαιωμάτων αναπληρωτών και μόνιμων εκπαιδευτικών.
  • Λειτουργία των Γενικών Λυκείων ως βαθμίδα γενικής εκπαίδευσης κι όχι μετατροπή τους σε κέντρο προετοιμασίας για τις εξετάσεις εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.                                 
  • Καμία μείωση μαθημάτων, ωρών διδασκαλίας και οργανικών θέσεων στο «Νέο Λύκειο»
  • Επαναφορά του διδακτικού ωραρίου στα ισχύοντα επίπεδα του 2013. Μείωση ωρών για υπεύθυνους εργαστηρίων. Μείωση μαθητών ανά τμήμα (20 σε Γυμνάσια, ΕΠΑΛ, ΓΕΛ, 15 σε Ο.Π., 10 ανά καθηγητή στα εργαστήρια).
  • Πρόσθετη & Ενισχυτική διδασκαλία, Παράλληλη Στήριξη & Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό, από την αρχή της σχολικής χρονιάς και σ' όλα τα σχολεία.
  • Όχι στις καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων
  • Ανατροπή των Υ.Α. για συγκρότηση τμημάτων, τομέων & ειδικοτήτων ΕΠΑ.Λ., Ο.Π. στα ΓΕ.Λ., για συγκρότηση ξενόγλωσσων τμημάτων & τμημάτων παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες / ΕΑΕ.
  • Άμεση απόσυρση της απαράδεκτης εγκυκλίου που αφαιρεί πλέον και από τους μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης το δικαίωμα ελεύθερης επιλογής Β’ Ξένης Γλώσσας και  κανονική λειτουργία όλων των ξενόγλωσσων τμημάτων σύμφωνα με τις ανάγκες και τις δηλώσεις των μαθητών, χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
  • Επιμόρφωση εκπαιδευτικών & δημοκρατία στο σχολείο αντί της αξιολόγησης– χειραγώγησης, της κατηγοριοποίησης σχολείων και εκπαιδευτικών.
  • Άμεση απόσυρση όλου του υφιστάμενου Νομικού Πλαισίου για την αξιολόγηση  των Δημοσίων Υπαλλήλων.  ΝΑΙ στην απεργία – αποχή από την αξιολόγηση και για τους εκπαιδευτικούς.
  • Να καλύπτονται νομικά όλοι οι εκπαιδευτικοί που ορίζονται συνοδοί σε περιπάτους, εκδρομές και εξωσχολικές δραστηριότητες.
  • Κατάργηση του Νόμου Κατρούγκαλου (Ν. 4387/16) για το ασφαλιστικό, που μειώνει τις συντάξεις. Πλήρη σύνταξη στους εκπ/κους στα 60, µε 30 χρόνια υπηρεσίας. Καμιά μείωση κύριων, επικουρικών συντάξεων και εφάπαξ. Καμία αύξηση ασφαλιστικών εισφορών σε εργαζόμενους.
  • Να υπολογίζονται τα Τμήματα Ένταξης στον υπολογισμό των Οργανικών κενών από το ΥΠ.Π.Ε.Θ.

                           Αποδείξαμε ότι θέλουμε και μπορούμε, γιατί:

  • Επιδιώκουμε πάντα να λειτουργούμε ενωτικά και συνθετικά πέρα από τακτικές μικροπολιτικής, κομματικής, ή παραταξιακής περιχαράκωσης.
  • Δεν  ταυτιζόμαστε με το στείρο αρνητισμό, τη συνθηματολογία  την κενολογία και  την ανέξοδη επαναστατική ρητορεία.
  • Δείξαμε,  με τη στάση μας στην Ε.Λ.Μ.Ε. , τις ανακοινώσεις μας,  την παρουσία μας στους απεργιακούς  αγώνες της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. - Ο.Λ.Μ.Ε. και την παρουσία των αιρετών μας στο Π.Υ.Σ.Δ.Ε., ότι εμείς « σκυφτοί, δειλοί,  μοιραίοι κι άβουλοι δεν  υπήρξαμε  ποτέ! »
  • Χρόνια τώρα μιλάμε με τα έργα μας.

                                                             

                                                                Ζητάμε

Τη μαζική συμμετοχή σας στις εκλογές για την ανάδειξη αντιπροσώπων για το 19ο Συνέδριο της Ο.Λ.Μ.Ε. , γιατί  αυτό θα συμβάλλει στην ισχυροποίηση του σωματείου μας.

Να μας στηρίξετε με την ψήφο σας,  για να αγωνιστούμε πιο δυνατά  για την επίτευξη των κοινών μας στόχων, γιατί

           Δύναμή μας  είναι η θέλησή μας να συνδημιουργούμε

                                                                 μαζί με  όλους τους εκπαιδευτικούς το μέλλον μας.      

          Γιατί ο κοινωνικός αγώνας είναι Νόημα ζωής!!

 

                                          Γιατί μόνο όλοι μαζί μπορούμε!!

         Ψηφίζουμε – στηρίζουμε:

Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών Κορινθίας

 

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ  ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ             

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ  ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ 19ου ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ Ο.Λ.Μ.Ε.

 

ΒΑΛΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ του Γεωργίου                                          ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΥΓΟΛΑΤΙΟΥ                              

ΔΑΝΕΣΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ του Αθανασίου                                                                                4ο ΓΕΛ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 

ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΣ  ΙΩΑΝΝΗΣ του Ηλία                                                     3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ

ΔΡΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ του Γεωργίου                                                                    2ο ΕΠΑΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ                        

ΖΑΡΑΦΕΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ  του Δημητρίου                                                                1ο ΕΠΑΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ                                         

ΖΗΣΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ  του Νικολάου                                                                             ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΙΚΙΩΝ                        

ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΡΙΣΤΕΑ του Βασιλείου                                            ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΑΓΓ. ΓΥΜΝΑΣΙΟ                           

ΚΑΝΕΛΛΟΥ ΣΟΦΙΑ  του Κωνσταντίνου                                                                     ΓΕΛ  ΧΙΛΙΟΜΟΔΙΟΥ                                         

ΚΑΤΣΑΟΥΝΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ  του Γεωργίου                                                    ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΥΓΟΛΑΤΙΟΥ                            

ΛΕΚΚΑΣ ΗΛΙΑΣ  του Γεωργίου                                                                                         2ο ΓΕΛ ΚΟΡΙΝΘΟΥ                                

ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ  του Ιωάννη                                                                 3ο ΓΕΛ ΚΟΡΙΝΘΟΥ                                         

ΠΑΠΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του Κωνσταντίνου                                           ΓΕΛ ΒΡΑΧΑΤΙΟΥ                                  

ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ του Νικολάου                                                     ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΙΚΙΩΝ                         

ΠΟΡΦΥΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ  του Αλεξάνδρου                                                       2ο ΓΕΛ ΚΟΡΙΝΘΟΥ                               

ΣΟΦΙΑΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ  του Κωνσταντίνου                                                          ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΟΦΙΚΟΥ                       

ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ  του Γεωργίου                                           ΓΥΜΝΑΣΙΟ- Λ.Τ. ΛΕΧΑΙΟΥ               

ΤΡΙΠΙΚΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ  του Αλεξάνδρου                                                                     3ο ΓΕΛ ΚΟΡΙΝΘΟΥ                                  

ΤΣΑΤΣΑΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΊΝΟΣ του Ιωάννη                                                       ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΡΑΧΑΤΙΟΥ  

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mathites tsanta
Τι ισχύει ως προς τις εγγραφές – μετεγγραφές μαθητών όταν την επιμέλεια έχει ένας εκ των δυο γονέων
«Κατά την άσκηση της γονικής μέριμνας οι γονείς καταβάλλουν προσπάθεια για την εξεύρεση κοινά αποδεκτών λύσεων. Αν διαφωνούν, αποφασίζει το...
Τι ισχύει ως προς τις εγγραφές – μετεγγραφές μαθητών όταν την επιμέλεια έχει ένας εκ των δυο γονέων
πανεπ κρητης
Τμήμα Επιστήμης και Μηχανικής Υλικών: Νέο Όνομα και Νέο Όραμα για Τμήμα του Πανεπιστημίου Κρήτης
Το Τμήμα ανανεώνει πλήρως και εκσυγχρονίζει το προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών
Τμήμα Επιστήμης και Μηχανικής Υλικών: Νέο Όνομα και Νέο Όραμα για Τμήμα του Πανεπιστημίου Κρήτης
Φοιτητές στο Χάρβαρντ
Χάρβαντ: Μαζική κατάληψη από φοιτητές - Το ηχηρό μήνυμα ενάντια στον πόλεμο στη Γάζα (Video)
Οι φοιτητές του Χάρβαρντ αγωνίζονται ενάντια στον πόλεμο του Ισραήλ κατά της Παλαιστίνης
Χάρβαντ: Μαζική κατάληψη από φοιτητές - Το ηχηρό μήνυμα ενάντια στον πόλεμο στη Γάζα (Video)