Thumbnail
Την Τετάρτη, 13-3-2019, εκπρόσωποι της Γ΄ΕΛΜΕ-Θ μαζί με τις άλλες ΕΛΜΕ-Θ προχώρησαν σε παραστάσεις διαμαρτυρίας στα ΠΥΣΔΕ Ανατολικής και Δυτικής Θεσσαλονίκης, σχετικά με τον υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων, ενόψει των μεταθέσεων για το σχολικό έτος 2019.

Καταγγείλαμε στα μέλη των ΠΥΣΔΕ  την εγκύκλιο του υπουργείου, με την οποία ,σε προθεσμίες σχεδόν ανύπαρκτες , ζητούσε  από τα ΠΥΣΔΕ να   διεκπεραιώσουν τη σοβαρή διαδικασία του προσδιορισμού κενών –πλεονασμάτων, επιδιώκοντας να ελαχιστοποιήσει τα κενά και τις μεταθέσεις.

Ζητήσαμε από τους αιρετούς και τα μέλη των  ΠΥΣΔΕ να  μη νομιμοποιήσουν τη διαδικασία, να την καταγγείλουν, να απέχουν από τη σύνταξη των πινάκων και να μην τους υπογράψουν. Να επιδιώξουν να δοθεί χρόνος και δυνατότητα στους συλλόγους διδασκόντων να συνεδριάσουν και να τοποθετηθούν με βάση τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων. Ο υπολογισμός των κενών πλεονασμάτων να γίνει σύμφωνα με την πραγματικότητα, τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.

Στο ΠΥΣΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης οι αιρετοί εκπρόσωποι κατήγγειλαν την εγκύκλιο και δεσμεύτηκαν  να καταψηφίσουν τους πίνακες και να ζητήσουν αναβολή. Στη συνεδρίαση που ακολούθησε η πρόταση για αναβολή μειοψήφησε και το ΠΥΣΔΕ προχώρησε στην επικύρωση των πινάκων και την αποστολή τους  στην Περιφερειακή διεύθυνση.

Το ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης αποφάσισε κατά πλειοψηφία ( 3-2) με την ψήφο των δύο αιρετών και ενός από τα διορισμένα μέλη του, την αναβολή συζήτησης του θέματος, ώστε να δοθεί η  δυνατότητα στους συλλόγους διδασκόντων να συνεδριάσουν και να τοποθετηθούν για τα κενά και πλεονάσματα με βάση τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων. Η απόφασή  όμως αυτή ακυρώθηκε από το διευθυντή εκπαίδευσης, ο οποίος ,με πρωτοφανή αντιδημοκρατικό τρόπο, προχώρησε στην αποστολή στην Περιφερειακή διεύθυνση (καταχώρηση στο πληροφοριακό σύστημα) των κενών και πλεονασμάτων με δική του ευθύνη και αντίθετα με την απόφαση  του ΠΥΣΔΕ! Στην  επόμενη συνεδρίαση και ενώ ο ίδιος απέστειλε τους πίνακες, ζήτησε από το ΠΥΣΔΕ  την επικύρωσή τους .Το ένα αιρετό μέλος αρνήθηκε να νομιμοποιήσει αυτή τη διαδικασία και αποχώρησε από τη συνεδρίαση.

Υπουργείο και διοίκηση μας εμπαίζουν. Προχώρησαν  σε μια προσχηματική διαδικασία :

  • χωρίς την ενημέρωση και τη σύμφωνη γνώμη των συλλόγων.
  • στο πλαίσιο μιας σειράς αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων που ήδη έχουν προωθήσει οι μνημονιακές κυβερνήσεις, με τις οποίες κατασκεύασαν «πλεονάσματα» (αύξηση ωραρίου, κατάργηση του 3ωρου των υπεύθυνων εργαστηρίων, μη έγκριση των λεγόμενων ολιγομελών τμημάτων, στοίβαγμα μαθητών στα τμήματα, χωρίς μείωση του αριθμού των μαθητών όταν υπάρχουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, μείωση των τμημάτων  στις πρώτες τάξεις Γυμνασίων-ΓΕΛ-ΕΠΑΛ, αρνητικές προϋποθέσεις λειτουργίας τμημάτων ξένων γλωσσών, χαρακτηρισμός μη παρακολουθούντων στα ΕΠΑΛ, ηλεκτρονικές εγγραφές, κ.ά.)
  • με βάση την πρόβλεψη - εκτίμηση για την επόμενη χρονιά και όχι με την αποτύπωση της υπάρχουσας πραγματικότητας
  •  χωρίς τον υπολογισμό των κενών από τις συνταξιοδοτήσεις
  • χωρίς να περιλαμβάνει τα νέα δεδομένα με βάση το Νέο Λύκειο που φέρνει προς ψήφιση η κυβέρνηση
  • χωρίς να δοθούν οργανικές θέσεις για τα τμήματα ένταξης και με βάση τις υπάρχουσες, ελάχιστες οργανικές θέσεις στα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ και Σ.Μ.Ε.Α.Ε

Με  διαδικασίες fast track  ,ακόμα και με αντιδημοκρατικές πρακτικές εφαρμόζουν το δημοσιονομικό κόφτη στην εκπαίδευση προκειμένου να  ελαχιστοποιήσουν τα κενά και τις μεταθέσεις και να αυξήσουν τη δεξαμενή των «πλεοναζόντων» .

Απαιτούμε :ο υπολογισμός των κενών πλεονασμάτων να γίνει σύμφωνα με την πραγματικότητα, τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών, τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και τα αιτήματα του κλάδου.

  • 20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις κατευθύνσεις και 10 μαθητές ανά καθηγητή στα εργαστήρια!
  • Καμιά συγχώνευση- κατάργηση σχολείων και τμημάτων.
  • Να μην ισχύσουν τα ασφυκτικά όρια  για τη συγκρότηση τμημάτων τομέων και ειδικοτήτων ΕΠΑΛ, Ο.Π. στα ΓΕΛ,  τμημάτων ξένων γλωσσών,  τμημάτων με μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες/ΕΑΕ.
  • Να μην ισχύσει η διάταξη του χαρακτηρισμού φοίτησης «μη παρακολουθούντων» στα ΕΠΑΛ.
  • Επαναφορά του διδακτικού ωραρίου που ίσχυε έως το 2013.

Όχι στην κινητικότητα και τις υποχρεωτικές μετακινήσεις. Οργανικές θέσεις για όλους

Άμεσα ζητάμε την ανάρτηση όλων των πινάκων οργανικών κενών και πλεονασμάτων Α΄, Β΄, Γ στις ιστοσελίδες των ΔΔΕ

Ειδικότερα, για την Ειδική Αγωγή, απαιτούμε:

  • Τον επανυπολογισμό κενών πλεονασμάτων με βάση τις πραγματικές ανάγκες των σχολικών μονάδων και όλων των τμημάτων που λειτουργούν την τρέχουσα σχολική χρονιά και των υπολογισμό των Τμημάτων Ένταξης στα οργανικά κενά.
  • Την λειτουργία όλων των ιδρυμένων Τμημάτων Ένταξης και την ίδρυση νέων που να καλύπτουν το σύνολο των πραγματικών αναγκών.

Μόνο με τους αγώνες μας και την συσπείρωση στα σωματεία μας μπορούμε ανατρέψουμε τα αντιεκπαιδευτικά μέτρα και να επιβάλουμε  τη διαφάνεια στη Διοίκηση.

Για το Δ.Σ.

Διαβάστε επίσης στο alfavita.gr

Μοριοδοτούμενο εξ αποστάσεως σεμινάριο του Παν.Πελοποννήσου: Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης

Σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών: Λάβε 4 μόρια με ECDL εξ αποστάσεως

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 22 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 22/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ιερωνυμος πιερρακακης
Ιερώνυμος προς Πιερρακάκη: «Η συνεργασία είναι το καλύτερο φάρμακο για να αντιμετωπίζει τα προβλήματα»
Πιερρακάκης: Είναι απαραίτητη η συνεργασία μεταξύ μας, πάντοτε με σεβασμό στους διακριτούς ρόλους Πολιτείας – Εκκλησίας, πάντοτε, όμως, και με πνεύμα...
Ιερώνυμος προς Πιερρακάκη: «Η συνεργασία είναι το καλύτερο φάρμακο για να αντιμετωπίζει τα προβλήματα»
pierrakakis
Οι πανεπιστημιακοί αποδομούν τις εξαγγελίες του υπουργού Παιδείας στη Σύνοδο Πρυτάνεων
Oι πανεπιστημιακοί περιγράφουν τη στάση της κυβέρνησης προς τα ΑΕΙ: «Στην πράξη τα υποβαθμίζει, περιορίζοντας την ενίσχυση που υποχρεούται να παρέχει...
Οι πανεπιστημιακοί αποδομούν τις εξαγγελίες του υπουργού Παιδείας στη Σύνοδο Πρυτάνεων