Thumbnail
Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας αναφορικά με το τρόπο εισαγωγής στα τμήματα Μουσικών Σπουδών

Με το ΦΕΚ 504/20-2-2019  αλλάζει ο τρόπος εισαγωγής στα τμήματα Μουσικών Σπουδών των Πανεπιστημίων  Ιονίου , Μακεδονίας και Ιωαννίνων για το ακαδημαϊκό έτος  2019-2020.

Η αλλαγή αυτή με ημερομηνία 20/2/2019 προκαλεί μεγάλη αναστάτωση τόσο σε μαθητές  της Γ΄ τάξης Γενικών Λυκείων όσο και στους μαθητές των Μουσικών Σχολείων. Οι μαθητές έχουν ξεκινήσει την προετοιμασία τους με τα μέχρι τώρα γνωστά εξεταζόμενα αντικείμενα.

Τρεις μήνες  πριν τις εξετάσεις αλλάζει ,όχι μόνο ο τρόπος εισαγωγής αλλά και τα εξεταζόμενα αντικείμενα, Πολλά από αυτά δεν διδάσκονται στα Γενικά Σχολεία και διδάσκονται μόνο στα Μουσικά (βυζαντινή – Μουσική τεχνολογία) αλλά και εκεί  το μάθημα της Μουσικής τεχνολογίας είναι  μάθημα επιλογής  και όχι υποχρεωτικό.  Το χειρότερο απ’ όλα αφορά την ύλη των εξεταζομένων μαθημάτων , η οποία ακόμα και σήμερα 27/2 δεν έχει ανακοινωθεί!!!.

Η ύλη των εξεταζόμενων πανελλαδικά μαθημάτων δημοσιοποιείται με ΦΕΚ κάθε Σεπτέμβρη. ΄Έτσι οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί  οργανώνουν την προετοιμασία τους.

Σε αυτό το σημείο  οι μαθητές Γενικών και Μουσικών Σχολείων, που επιδιώκουν την εισαγωγή τους στα συγκεκριμένα τμήματα  δεν έχουν  ούτε κατά τον τύπο ούτε κατά την ουσία τις ίσες ευκαιρίες με τους άλλους μαθητές. Ακόμα όμως και στα Μουσικά Σχολεία παρουσιάζεται ανισοτιμία , αφού κάποιοι μαθητές , εφόσον δεν το γνώριζαν ,δεν επέλεξαν το μάθημα επιλογής, το οποίο ΤΩΡΑ εξετάζεται  για την εισαγωγή.

Αξιοπερίεργο είναι το γεγονός  ότι, ενώ ήταν γνωστό από τον Αύγουστο, πώς το Υπουργείο  θα προχωρούσε σε αλλαγή στον τρόπο εισαγωγής  στα τμήματα Μουσικών Σπουδών, καθυστέρησε και καθυστερεί εξαιρετικά  να δημοσιοποιήσει τόσο τις αλλαγές  όσο και την ύλη των εξεταζομένων μαθημάτων.

Σε καμιά περίπτωση δεν μπορούμε να δεχτούμε την αναστάτωση που έχει προκαλέσει η αλλαγή αυτή. Όσο και αν ο Υπουργός διακηρύττει ότι ενδιαφέρεται για τα Μουσικά Σχολεία, οι πολιτικές τους επιλογές το αντίθετο δείχνουν.

Ζητάμε:

  • Την μη εφαρμογή της συγκεκριμένης απόφασης, γιατί δημιουργεί συνθήκες ανισοτιμίας απέναντι στους μαθητές μας.
  • Την ενίσχυση των Μουσικών Σχολείων με μόνιμο προσωπικό, με δημόσια και δωρεάν εγχειρίδια στα εξεταζόμενα αντικείμενα και  συγκεκριμένη ύλη για όλους τους υποψηφίους.
  • Να παρθούν άμεσα μέτρα στήριξης της προετοιμασίας των μαθητών στα εξεταζόμενα αντικείμενα, αποκλειστικά δωρεάν στο δημόσιο σχολείο, με πρόσληψη εκπαιδευτικών

Καλούμε την ΟΛΜΕ να πάρει θέση άμεσα  και να υπερασπιστεί τις ίσες ευκαιρίες όλων των μαθητών και όλων των τύπων σχολείων.

Διαβάστε επίσης στο alfavita.gr

Σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών: Λάβε 4 μόρια με ECDL εξ αποστάσεως

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 5/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

diagonismos asep 2025
2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: 5 Μαϊου ανεβαίνουν τα νέα τεστ CAT
Ανεβαίνουν αύριο 5 Μαϊου τα νέα τεστ CAT για τον 2ο Πανελλήνιο Γραπτό Διαγωνισμό ΑΣΕΠ με των οποίων τη μορφή θα εξεταστείτε στην ενότητα των...
2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: 5 Μαϊου ανεβαίνουν τα νέα τεστ CAT
Καρδιά
Νέα μελέτη αμφισβητεί τη σχέση υψηλής χοληστερίνης και καρδιοπαθειών
Μια πρόσφατη μελέτη ανατρέπει την παραδοσιακή άποψη ότι η υψηλή χοληστερίνη LDL αποτελεί πάντα παράγοντα κινδύνου για καρδιοπάθειες.
Νέα μελέτη αμφισβητεί τη σχέση υψηλής χοληστερίνης και καρδιοπαθειών