Thumbnail
Η ΟΛΜΕ σχετικά με τις μεταθέσεις στα Πειραματικά Σχολεία

Με βάση την εγκύκλιο των μεταθέσεων εκπαιδευτικών ΔΕ του σχ. έτους 2018-2019 της  2-11-2018 (αρ. πρωτ. 186398/Ε2), στην οποία οριζόταν ότι οι καθηγητές που υπηρετούν με θητεία στα Πειραματικά και Πρότυπα Σχολεία πρέπει να υποβάλλουν υποχρεωτικά αίτηση για οριστική τοποθέτηση στο ΠΥΣΔΕ που ανήκει το σχολείο που υπηρετούν, χθες, 21-11-2018 στάλθηκε έγγραφο, ύστερα από σχετικά ερωτήματα, από τη Γενική Διεύθυνση  Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με αρ. πρωτοκόλλου 200011/Ε2 με το οποίο ορίζεται και πάλι η υποχρέωση για υποβολή αίτησης για οριστική τοποθέτηση στο ΠΥΣΔΕ που ανήκει το πειραματικό ή το πρότυπο σχολείο που υπηρετούν.

Η ΟΛΜΕ, πέραν του ότι θεωρεί απαράδεκτο να στέλνεται έγγραφο μία ημέρα πριν τη λήξη της προθεσμίας υποβολής της αίτησης, διαφωνεί κάθετα με την απόδοση του δικαιώματος υποβολής της σχετικής αίτησης σε όλους ανεξαίρετα τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν με θητεία στα Πειραματικά και Πρότυπα σχολεία με βάση τον νόμο 3966/2011.

Οι εκπαιδευτικοί αυτοί είναι τριών κατηγοριών: α) καθηγητές που είχαν οργανική θέση σε αυτά τα σχολεία μέχρι το 2012 με βάση αποφάσεις του ΚΥΣΔΕ, β) καθηγητές που ήταν αποσπασμένοι στα σχολεία αυτά κατά το σχολικό έτος 2012-2013 και αξιολογήθηκαν με βάση τον παραπάνω νόμο,  γ) καθηγητές που πήραν πενταετή θητεία το καλοκαίρι του 2013 με αξιολόγηση, σύμφωνα με τον ίδιο νόμο. Καθώς οι περισσότεροι καθηγητές των κατηγοριών β και γ πήραν την πενταετή θητεία στα πειραματικά και πρότυπα σχολεία προερχόμενοι από άλλο ΠΥΣΔΕ από αυτό του πειραματικού-προτύπου σχολείου, η ΟΛΜΕ έχει εκφράσει την αντίθεσή της και στο παρελθόν να αποκτήσουν οι προερχόμενοι από άλλο ΠΥΣΔΕ εκπαιδευτικοί δικαίωμα οριστικής τοποθέτησης στο ΠΥΣΔΕ που ανήκει το πειραματικό ή πρότυπο σχολείο. Σε εποχή ικανοποίησης πολύ μικρού αριθμού αιτήσεων μετάθεσης των εκπαιδευτικών, αυτό θα αποτελούσε “μετάθεση από το παράθυρο” και ως εκ τούτου κατάφωρη αδικία.

Η ΟΛΜΕ θεωρεί ότι μόνο οι καθηγητές που είχαν οργανική θέση στα σχολεία αυτά πριν το 2012 πρέπει να την πάρουν πίσω. Κάθε άλλη μεθόδευση θεωρείται απαράδεκτη.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ChatGpt για όλους: Παρέχεται σε 100.000 υποψήφιους πανελλαδικά ως 20/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

η γλώσσα των παιδιών
Η δύναμη του λόγου μας: οι λέξεις που χτίζουν κόσμους μέσα στα παιδιά
«Η γλώσσα δεν είναι απλώς ένα μέσο επικοινωνίας. Είναι το θεμέλιο της σκέψης και της αυτοαντίληψης. Ο Lev Vygotsky (1978) τόνισε πως η εσωτερική...
Η δύναμη του λόγου μας: οι λέξεις που χτίζουν κόσμους μέσα στα παιδιά
δίκη
Η δικαιοσύνη στα χέρια των μαθητών: Υποδειγματικές δίκες στα Χανιά
Μαθητές στα Χανιά «έντυσαν» τις σχολικές αίθουσες με αέρα δικαστικού μεγάρου, δικάζοντας… συμμαθητές τους. Και στο τέλος, καταχειροκροτήθηκαν.
Η δικαιοσύνη στα χέρια των μαθητών: Υποδειγματικές δίκες στα Χανιά
Copenhagen
5 μαθήματα ευτυχίας από την Κοπεγχάγη, την πόλη που «διδάσκει» ποιότητα ζωής
Πώς η Κοπεγχάγη –η πόλη που αναδείχθηκε η πιο ευτυχισμένη στον κόσμο για το 2025– διδάσκει βιωσιμότητα, ισορροπία και μια πιο συνειδητή...
5 μαθήματα ευτυχίας από την Κοπεγχάγη, την πόλη που «διδάσκει» ποιότητα ζωής