Ανακοινώσεις 0

Κατάληψη για τρίτη συνεχόμενη μέρα στη ΔΔΕ Λάρισας για τη έγκριση λειτουργίας ολιγομελών τμημάτων στα ΕΠΑΛ

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Κατάληψη

Υπό κατάληψη τελούν και σήμερα τα γραφεία της διεύθυνσης β/βαθμιας εκπαίδευσης Λάρισας, από εκπαιδευτικούς και μαθητές των 6ου Εσπερινού ΕΠΑΛ Λάρισας και του ΕΠΑΛ Αγιάς που διεκδικούν την έγκριση λειτουργίας ολιγομελών τμημάτων στα σχολεία τους

Στο πλευρό των διαμαρτυρόμενων βρέθηκαν και σήμερα  μέλη του δ.σ. της ΕΛΜΕ Λάρισας, ενώ χθες στο 6ο ΕΠΑΛ πραγματοποιήθηκε συνέλευση όπου αποφασίστηκε  η  συνέχιση  και  της κατάληψης του  σχολείου.

Μαθητές και εκπαιδευτικοί αναμένεται να συναντηθούν σήμερα και με την περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης για να ζητήσουν και νέα παρέμβασή της στο υπουργείο.

 Όπως  επισήμανε  το  μέλος  του ΔΣ της ΕΛΜΕ  Λάρισας  Παπαδόπουλος  Δημήτρης  το  υπουργείο  οφείλει να  προχωρήσει  στην  έγκρισή  τους  γιατί,  στον  μεν  τμήμα  της Αγιάς,  οι  μαθητές  θα  αναγκαστούν  στην Γ΄ Λυκείου  να  μετακινηθούν  για  πολλά  χιλιόμετρα,  ενώ  στο  σχολείο  υπάρχουν  οι  απαραίτητες  υποδομές  και  το  εκπαιδευτικό  προσωπικό  όπως  και  στην  περίπτωση  του 6ΟΥ Εσπερινού,   όπου όμως  έχουμε  επιπρόσθετα  ζήτημα  ύπαρξης  του  σχολείου μιας  και  το  υπουργείο δεν  εγκρίνει  την Ά τάξη  και όχι  απλά  ένα  τμήμα  και  μάλιστα  με  17  μαθητές!! 

 

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του δρόμου

Πριν πεις «βολεμένος» εκπαιδευτικός, δοκίμασε αρχικά να ζήσεις σαν αναπληρωτής

Επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ: Πόσα ένσημα χρειάζονται για να μπείτε στο ταμείο

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

ανακοινώσεις