Thumbnail
ΣΥΝΕΚ Λάρισας

Η παράταξη των ΣΥΝΕΚ σε όλα τα κείμενά της και τις τοποθετήσεις της σε οποιαδήποτε συνδικαλιστική αντιπαράθεση διακρινόταν για τον πολιτικό πολιτισμό και τη συνδικαλιστική αντιπαράθεση την έκανε και θα συνεχίσει να την κάνει με αρχές και επιχειρήματα. Αντίθετα με άλλους που χρόνια τώρα έχουν  εισάγει στην ΕΛΜΕ Λάρισας  το συνδικαλισμό της λάσπης, της στοχοποίησης,της προσωποποίησης, της συνδικαλιστικής και πολιτικής αντιπαράθεσης.

Είναι πράγματι ένα σημείο που οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι «υπερέχουν». Απέδειξαν όλα τα προηγούμενα χρόνια ότι είναι πρωταθλητές στη σπίλωση ανθρώπων, πολλές φορές χρησιμοποιώντας ανήθικες μεθόδους μακριά από τη συνδικαλιστική πρακτική. Με ένα περιτύλιγμα δήθεν υπεράσπισης των εργαζομένων προσπαθούν να δικαιολογήσουν κάθε πράξη τους. Δεν θα παίξουμε το «παιχνιδάκι τους» ,που είναι η τροφή τους, αλλά δεν πρόκειται να μείνουμε και απαθείς, όταν κάνουν το μαύρο - άσπρο, γράφουν ανακρίβειες, ψέματα και παραπληροφορούν τους συναδέλφους.

Ας απαντήσει  λοιπόν ,η παράταξη των Παρεμβάσεων-Συνεργαζόμενοι , όχι σε εμάς αλλά στους συναδέλφους στα παρακάτω ερωτήματα:

  • Ποιοί θέλουν  και χρησιμοποιούν το συνδικάτο ως όχημα και ιμάντα για τις πολιτικές επιδιώξεις των ΑΝΤΑΡΣΥΑ , ΛΑΕ;
  • Ποιοι θέλουν το συνδικάτο βιομηχανία παραγωγής ανακοινώσεων που σε καμιά περίπτωση δεν ανταποκρίνονται στη θέληση ή τη βούληση των συναδέλφων παρά σε μια μικρή συγκυριακή πλειοψηφία στο ΔΣ της ΕΛΜΕ;
  • Ποιοι ομιλούν εξ ονόματος της κοινωνίας χωρίς κανένα κοινωνικό έρεισμα σε αυτή ;
  • Ποιοι παρουσιάζουν τις πολιτικές, παραταξιακές τους απόψεις για τα προσφυγόπουλα ως θέσεις της ΟΛΜΕ;
  • Ποιοι θέλουν το συνδικάτο συνδικάτο των εντυπώσεων και δήθεν ακτιβίστικων πράξεων; Ποιοι στοχεύουν στην πλήρη απαξίωσή του για να δημιουργούν ελεγχόμενες Επιτροπές ;
  • Μέχρι πότε σε κάθε δράση του σωματείου θα βγάζουν «οικογενειακές» φωτογραφίες για να «μαθαίνουν» οι συνάδελφοι ποιοι είναι οι «σωτήρες» τους;
  • Ποιοι έχουν τόσο αλαζονική στάση ώστε να χρησιμοποιούν το σχολικό δίκτυο για να κοινοποιήσουν τη θέση τους; Από πότε τα σχολεία είναι στην υπηρεσία τους;
  • Ποιον εξυπηρετούν με τον εμπρηστικό, χυδαίο ,υβριστικό λόγο που γράφουν ή εκστομίζουν (π.χ.«ελικόπτερα, όλοι ίδιοι είναι, ξεφτίλες, που θα κρυφτείτε,θα σας ξηλώσουμε»,από πού αλήθεια; κ.α); Νομίζουν ότι έτσι εκπαιδεύουν και δημιουργούν προϋποθέσεις για προοδευτικές ,αριστερές συνειδήσεις ή δυναμώνουν λογικές της «πάνω πλατείας»;
  • Πιστεύει κάποιος ότι, όταν συμφωνεί η ΔΑΚΕ!!! σε ανακοινώσεις με το «επαναστατικό πλαίσιο» των Παρεμβάσεων –Συνεργαζόμενων, οι συνάδελφοι ριζοσπαστικοποιούνται προς προοδευτική κατεύθυνση ή κάνουν μαζί με τη ΔΑΚΕ φτηνή, επικίνδυνη και λαϊκίστικη αντιπολίτευση;
  • Είναι αλήθεια ή ψέμα ότι συνυπήρξε ,το 2012-13 στο ΔΣ της ΕΛΜΕ , ως Αντιπρόεδρος   νυν μέλος του ΔΣ  και στέλεχος των Παρεμβάσεων με Πρόεδρο από  την ΔΑΚΕ, Γραμματέα από την τότε ΠΑΣΠ ; τώρα γιατί αρνούνται κάθε συμμετοχή στο Προεδρείο; Μήπως τότε ΔΑΚΕ και ΠΑΣΠ ανήκαν στις επαναστατικές δυνάμεις ;
  • Πώς γίνεται στην τελευταία στάση εργασίας που αποφάσισε ομόφωνα το Δ.Σ. τα μόνα μέλη του Δ.Σ. που δήλωσαν απεργοί να ήταν τα μέλη των ΣΥΝΕΚ; Μόνο τα μέλη των ΣΥΝΕΚ είχαν μάθημα; Οι άλλοι 7 τι έκαναν;
  • Ποιοι αποφεύγουν να απαντήσουν σε συγκεκριμένα ερωτήματα που τους απευθύνθηκαν δημόσια για την ανέντιμη στάση τους στο θέμα του Μετώπου Ανατροπής ;
  • Τελικά, μπορούν να μας ξεκαθαρίσουν ποια από τις δύο ανακοινώσεις τους είναι αληθής; Εκείνη στην οποία αρνούνταν το περιστατικό στην Περιφερειακή Διεύθυνση ή η επόμενη που το χαρακτήριζε πολιτική πράξη;
  • Ποιοι είναι αυτοί που τρομοκρατούν τον κλάδο και επενδύουν στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει και στον υπερθεματισμό τους για να επιβεβαιώνουν την επαναστατικότητά τους;
  • Για ποιο λόγο προσπαθούν να μας πείσουν πως το 2016 είναι ίδιο με το 2013 των απολύσεων ,της διαθεσιμότητας στην ΤΕΕ, της τιμωρητικής αξιολόγησης, του πειθαρχικού δικαίου που είχε καταργήσει το τεκμήριο της αθωότητας, του κλίματος  τρομοκρατίας στα σχολεία,των μαθητοδικείων κλπ; Μήπως έτσι αθωώνουν όλους αυτούς που είχαν κάνει τη ζωή μας στα σχολεία κόλαση;
  • Ποια είναι η πρότασή τους πέρα από τη στείρα και μηδενιστική λογική τους για όλους και για όλα ;

 

Ας πουν  ξεκάθαρα ,η παράταξη των  Παρεμβάσεων-Συνεργαζόμενοι ,στον κλάδο και στην κοινωνία αυτά που λένε «εντός των τειχών» στα Δ.Σ. και στις Γ.Σ. γιατί ούτε ανεξάρτητοι είναι , ούτε από παρθενογένεση πολιτική προήλθαν.

Επειδή η πόλη μας είναι μικρή και όλοι γνωριζόμαστε, λέμε στους συναδέλφους ότι είσαι αυτό που κάνεις και όχι αυτό που δηλώνεις.

Συνάδελφοι,

οι άνθρωποι ζουν σε κοινωνίες και φτιάχνουν τις ανάλογες συμμαχίες. Ας προσπαθήσουμε να βρούμε αυτά που μας ενώνουν και όχι αυτά που μας χωρίζουν. Εμείς θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε ο κλάδος ενωμένος να παλέψει με όραμα την Παιδεία που ονειρευόμαστε. Όχι για να επιβεβαιωθούν κομματικές γραμμές αλλά οι ανάγκες μας. Με αιτήματα και στόχους που να συσπειρώνουν σε ένα κοινό μέτωπο με τους μαθητές και τους γονείς για την ανάκτηση του κοινωνικού ρόλου της εκπαίδευσης και του κύρους των εκπαιδευτικών. Μακριά από συντεχνιακές λογικές που μας χωρίζουν και δε βρίσκουν κανένα έρεισμα στην κοινωνία.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ρούτερ
«Wi-Fi»: Τι σημαίνει - Ο μύθος, η τεχνική του ονομασία και η αλήθεια
Οι περισσότεροι άνθρωποι βασίζονται στο Wi-Fi κάθε μέρα, για τη δουλειά μας, την πρόσβαση στις ειδήσεις, την περιήγηση στα social media, ωστόσο είναι...
«Wi-Fi»: Τι σημαίνει - Ο μύθος, η τεχνική του ονομασία και η αλήθεια