Thumbnail

Διαμαρτυρόμαστε έντονα για τον υπολογισμό των κενών­πλεονασμάτων των ΠΕ04 στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση από τα παρακάτω ΠΥΣΔΕ, που θα έχει ως αποτέλεσμα την πραγματοποίηση μεταθέσεων σε οργανικά πλεονασματικές περιοχές για κάποιες ειδικότητες, με την ταυτόχρονη μόνιμη​μείωση του αριθμού των κενών “όμορων” ειδικοτήτων. 

Η φετινή εγκύκλιος 98235/E2 15/06/2016 υπολογισμού κενών­πλεονασμάτων αναφέρει για την κατάρτιση των πινάκων ότι καταγράφεται σε αυτούς “ ο αριθμός ανά κλάδο και ειδικότητα των προβλεπόμενων ωρών διδασκαλίας ...με βάση τις πρώτες αναθέσεις μαθημάτων.​” Στη συνέχεια διαιρώντας τις ώρες αυτές σε κάθε περιοχή σχολείων με το μέσο ωράριο (20 ώρες) και υπολογίζοντας το άθροισμα των ομάδων σχολείων προκύπτει ο αριθμός των καθηγητών ανά ειδικότητα που απαιτείται στην περιοχή του ΠΥΣΔΕ, ο οποίος αφαιρείται από τον αριθμό των καθηγητών που υπηρετούν οργανικά στην περιοχή του ΠΥΣΔΕ. Έτσι προκύπτουν τα κενά (­) και τα πλεονάσματα (+). 

Δείτε την Διαμαρτυρία για τις εκτιμήσεις κενών και πλεονασμάτων σε 9 ΠΥΣΔΕ αναλυτικά σε μορφή pdf

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foroi
«Από το 2026… αυξήσεις με ένα κλικ»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή δείχνει τις αλλαγές στη φορολογία μισθών και ενοικίων
Δείτε πόσα θα πάρετε: Έρχεται η εφαρμογή που δείχνει τις αυξήσεις στους μισθούς σας
«Από το 2026… αυξήσεις με ένα κλικ»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή δείχνει τις αλλαγές στη φορολογία μισθών και ενοικίων
απθ
ΑΠΘ: Αντιδράσεις πανεπιστημιακών για την ίδρυση ξενόγλωσσων προγραμμάτων προπτυχιακών σπουδών με δίδακτρα
ΔΗΠΑΚ ΑΠΘ: «Όχι» στα ξενόγλωσσα προγράμματα με δίδακτρα
ΑΠΘ: Αντιδράσεις πανεπιστημιακών για την ίδρυση ξενόγλωσσων προγραμμάτων προπτυχιακών σπουδών με δίδακτρα
νηπιαγωγείο
Νηπιαγωγοί ζητούν άμεση κάλυψη κενών στη Γενική και Ειδική αγωγή- Προβλήματα στην Παράλληλη Στήριξη
Η Ομάδα Κινητοποίησης Νηπιαγωγών καταγγέλλει τα κενά σε νηπιαγωγεία και ζητά πλήρη κάλυψη στην ειδική και γενική αγωγή, καθώς και στα προγράμματα...
Νηπιαγωγοί ζητούν άμεση κάλυψη κενών στη Γενική και Ειδική αγωγή- Προβλήματα στην Παράλληλη Στήριξη
Εκπαιδευτικός με απογοήτευση
ΠΑΣΑΝ: «Απαράδεκτη κατάσταση - Άστεγοι εκπαιδευτικοί σε τουριστικά νησιά»
Όταν οι εκπαιδευτικοί αναγκάζονται να μένουν στα αυτοκίνητά τους – Επιστολή-καμπανάκι από τον ΠΑΣΑΝ
ΠΑΣΑΝ: «Απαράδεκτη κατάσταση - Άστεγοι εκπαιδευτικοί σε τουριστικά νησιά»