ΔΕΛΤΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Νο 45
του αιρετού Γιώργου Χρόνη
εκλεγμένου με το ψηφοδέλτιο της
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ-
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ
ΘΕΜΑΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ, ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ, ΘΕΜΑΤΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ, ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΠΥΣΠΕ Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ,
ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2016 ΘΕΜΑΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ
H εφαρμογή των μνημονίων τέχνας κατεργάζεται και έτσι στο υπουργείο αντί να κάνουν προσλήψεις για να καλύψουν τα κενά των νηπιαγωγών προχωρούν σε ρυθμίσεις ώστε να κλείσουν νηπιαγωγεία. Διαβάστε:
1. α) Η παρ. 5 του άρθρου 3 του ν. 1566/1985 (Α΄167), όπως έχει αντικατασταθεί με την παρ.18 του άρθρου 45 του ν.4264/2014 (Α΄118), αντικαθίσταται ως εξής:
«5. Τα νηπιαγωγεία, ανάλογα με τον αριθμό των οργανικών θέσεων των νηπιαγωγών, είναι μονοθεσία ή πολυθέσια. Η οργανικότητα των νηπιαγωγείων προσδιορίζεται με βάση την αντιστοιχία νηπιαγωγού προς αριθμό νηπίων και η οποία δεν μπορεί να υπερβαίνει τον ένα (1) νηπιαγωγό για κάθε είκοσι πέντε (25) νήπια και όχι λιγότερο από: α) δέκα τέσσερα (14) νήπια και β) πέντε (5) νήπια σε σχολικές μονάδες απομακρυσμένων, δυσπρόσιτων καιπαραμεθόριων περιοχών ή περιοχών με δυσκολίες πρόσβασης ή περιοχών για τις οποίες απαιτείται μεταφορά/μετακίνηση νηπίων σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις νόμων και κανονιστικών πράξεων. Την ευθύνη για την τήρηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα έχει ο οικείος Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων καθορίζεται ο αριθμός των μαθητών που αντιστοιχεί σε κάθε νηπιαγωγό. Τα νηπιαγωγεία τα οποία λειτουργούν μέσα στα παιδικά κέντρα μπορεί να είναι μονοθέσια ή πολυθέσια, ανάλογα με τον αριθμό των νηπίων που φοιτούν και με βάση την αντιστοιχία μιας θέσης νηπιαγωγού προς είκοσι πέντε (25) νήπια».
β) Η ισχύς της παραγράφου αυτής άρχεται από το σχολικό έτος 2016-2017.
Η παραπάνω τροποποίηση όπως ήταν φυσικό προκάλεσε μεγάλη αναστάτωση στην εκπαιδευτική κοινότητα. Το υπουργείο προχώρησε σε ένα δελτίο τύπου όπου δεσμεύεται ότι δε θα κλείσει κανένα νηπιαγωγείο και αναφέρεται στο όριο 12 νηπίων ανά τμήμα και όχι 14 νηπίων όπως υπάρχει στη σχετική τροπολογία. Παραθέτουμε την απάντηση του συντονιστικού των νηπιαγωγών προς ενημέρωση των συναδελφισσών.
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Σε κατάσταση πανικού το Υπουργείο, μετά το κύμα διαμαρτυριών και αντιδράσεων σε πανελλαδικό επίπεδο για την διάταξη για τα Νηπιαγωγεία του Άρθρου 35 παρ.1 του κατατεθέντος νομοσχεδίου «Ρυθμίσεις για την έρευνα και άλλες διατάξεις» , προσπαθεί να διαβεβαιώσει την κοινωνία ότι κανένα Νηπιαγωγείο δεν θα κλείσει.
Με αλχημείες και γελοία τεχνάσματα προσπαθεί να παραπλανήσει τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και την κοινωνία ολόκληρη, διαβεβαιώνοντάς τους ότι με μαγικό τρόπο θα εφαρμόσει τις μνημονιακές πολιτικές , αφού το σχέδιό του «θα συμβάλλει τα μέγιστα στην εξοικονόμηση δαπανών» (όπως αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση), αλλά δεν θα κλείσει Νηπιαγωγεία! Είναι αναπόφευκτο να δημιουργούνται εύλογα ερωτήματα.
Για ποιο λόγο το Υπουργείο καταθέτει νομοθετική ρύθμιση με την οποία διπλασιάζει τον ελάχιστο αριθμό παιδιών για τη λειτουργία Νηπιαγωγείων στα αστικά κέντρα;
Για ποιο λόγο χρησιμοποιεί επιλεκτικά κάποια στοιχεία και αποκρύπτει άλλα;
Η απάντηση είναι προφανής. Ο στόχος του Υπουργείου είναι ο αποπροσανατολισμός της κοινής γνώμης και η δημιουργία σύγχυσης και παραπλάνησης για θέματα που σχετίζονται με το Νηπιαγωγείο, έτσι ώστε να επικαλύπτονται οι αντιπαιδαγωγικές ρυθμίσεις που νομοθετούνται και να ελαχιστοποιούνται οι αντιδράσεις. Στην περίπτωση του Νηπιαγωγείου η τακτική αυτή έχει πολλές πιθανότητες επιτυχίας , γιατί πραγματικά ο χώρος παρουσιάζει πολλές ιδιοτυπίες (μονοθέσια τμήματα, απουσία καταμερισμού εργασίας κλπ.) οι οποίες δεν είναι γνωστές ούτε και στην υπόλοιπη εκπαιδευτική κοινότητα.
Το Συντονιστικό Νηπιαγωγών με συνέπεια και υπευθυνότητα παραθέτει στοιχεία τα οποία εσκεμμένα το Υπουργείο δεν δημοσιοποίησε.
Στην επικράτεια για τη σχολική χρονιά που διανύουμε 1144 Νηπιαγωγεία –συμπεριλαμβανομένων των 254 δυσπρόσιτων ενώ δεν συμπεριλαμβάνονται τα Νηπιαγωγεία της ειδικής αγωγής- έχουν 14 ή λιγότερα παιδιά και σύμφωνα με το νέο νόμο βρίσκονται υπό καθεστώς κατάργησης ή συγχώνευσης. Τα Νηπιαγωγεία αυτά είναι οργανικά ή λειτουργικά μονοθέσια και με την ψήφιση του σχεδίου νόμου, στην πλειονότητά τους, θα σβήσουν από το σχολικό χάρτη.
Η επιλεκτική αναφορά του Υπουργείου σε αριθμό (87) Νηπιαγωγείων αστικών κέντρων δυναμικότητας έως 12 παιδιών, έγινε και αυτή για λόγους παραπλάνησης της κοινωνίας . Αν το Υπουργείο ήθελε να δώσει τα πραγματικά στοιχεία για τον αριθμό των Νηπιαγωγείων αστικών κέντρων τα οποία κινδυνεύουν να καταργηθούν, θα έπρεπε να δώσει στοιχεία (σύμφωνα με το άρθρο 35 παρ 1 της διάταξης για τα Νηπιαγωγεία) για τον αριθμό των Νηπιαγωγείων πανελλαδικά δυναμικότητας έως 14 και όχι έως 12 παιδιών που έδωσε[1].Εκτός αυτού, η απουσία αναφοράς στο αρχικό σχέδιο νόμου των νηπίων δεύτερης ηλικίας (προνήπια) και η ετεροχρονισμένη διευκρίνιση στην ανακοίνωση του Υπουργείου, μετά από τις έντονες αντιδράσεις σε πανελλαδικό επίπεδο, αποδεικνύει ότι οι εξαγγελίες για δίχρονη υποχρεωτική Προσχολική αγωγή γίνονται για λόγους εντυπωσιασμού.
Επίσης δεν υπάρχει καμία αναφορά για την- ευρείας έκτασης -συγχώνευση τμημάτων που θα γίνει σε Νηπιαγωγεία των αστικών κέντρων. Πολλά νηπιαγωγεία δεν θα κλείσουν, αλλά θα λειτουργούν με ένα υπερπληθές τμήμα αντί για δύο τμήματα μικρότερου αριθμού μαθητών , γεγονός το οποίο θα οδηγήσει στην υποβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η επιλογή του αριθμού 14, ως ελάχιστου αριθμού παιδιών για τη δημιουργία τμήματος στα αστικά κέντρα. Ο αριθμός δεν επιλέχθηκε τυχαία . Για παράδειγμα, ας πάρουμε την περίπτωση 27 εγγραφών, οι οποίες, σύμφωνα με τη νομοθεσία που είναι σε ισχύ, θα επαρκούσαν για τη δημιουργία δύο τμημάτων 14 και 13 παιδιών αντίστοιχα. Με τη νέα διάταξη δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα, αλλά δημιουργείται ένα τμήμα 27 παιδιών, με την εφαρμογή της ΚΥΑ με ΦΕΚ 2451/1-10-2013 που είναι σε ισχύ και στην οποία αναφέρεται ότι «...ο αριθμός των μαθητών στα δημοτικά σχολεία και των νηπίων στα νηπιαγωγεία δύναται με απόφαση του οικείου Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης να υπερβαίνει κατά 10% την αναλογία μαθητών ανά δάσκαλο και νηπίων ανά νηπιαγωγό.»Συνεπώς με τη νέα ρύθμιση ανοίγει ο δρόμος για αθρόες συγχωνεύσεις τμημάτων, και ομαδικές μετεγγραφές-μετακινήσεις παιδιών οι οποίες θα συμβάλλουν τα μέγιστα στην εξοικονόμηση δαπανών. Οι συγχωνεύσεις τμημάτων μέσα στο ίδιο Νηπιαγωγείο ή μεταξύ όμορων Νηπιαγωγείων, γίνονται με συνοπτικές διαδικασίες με απόφαση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης , ο οποίος σύμφωνα με το νέο σχέδιο νόμου έχει την ευθύνη για την τήρηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα.
Συνάδελφοι, γονείς
Ο στόχος του Υπουργείου είναι να καταργηθούν ή να συγχωνευτούν Νηπιαγωγεία για εξοικονόμηση δαπανών ,όπως αναφέρεται ξεκάθαρα στην αιτιολογική έκθεση (σελίδα 22) του νομοσχεδίου «Ρυθμίσεις για την έρευνα και άλλες διατάξεις» Άρθρο 35 παρ.1 «η ρύθμιση αυτή ... συμβάλλει τα μέγιστα σε ορθολογική κατανομή του εκπαιδευτικού προσωπικού και εξοικονόμηση δαπανών.».
Η εφαρμογή αυτής της διάταξης θα διαλύσει κυριολεκτικά το δημόσιο Νηπιαγωγείο.
Απαιτούμε την απόσυρση της διάταξης για τα Νηπιαγωγεία του άρθρου 35 γιατί πραγματικά θα επιφέρει πλήγμα στο Δημόσιο και Δωρεάν Νηπιαγωγείο.
Υπερασπιζόμαστε το δημόσιο και Δωρεάν Νηπιαγωγείο ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
Απαιτούμε Δίχρονη Υποχρεωτική Δημόσια και Δωρεάν Προσχολική Αγωγή
Συνάδελφοι
Συμμετέχουμε δυναμικά και μαζικά στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας, που έχει προκηρύξει η ΔΟΕ την Παρασκευή 15 Απριλίου 2016 στις 11:30 π.μ. και απαιτούμε την άμεση απόσυρση του άρθρου 35 παρ 1α του επίμαχου νομοσχεδίου.
Οργανώνουμε τον αγώνα μας την Κυριακή στις 17/4 στις 6.30 στα γραφεία της ΔΟΕ ( Ξενοφώντος 15Α, Σύνταγμα ) στην συνέλευση του Συντονιστικού Νηπιαγωγών
Στοιχεία για τμήματα νηπιαγωγείων στη Γ΄ Αθήνας που έχουν κάτω από 14 νήπια: Πήραμε την πρωτοβουλία να βρούμε πόσα τμήματα στη Διεύθυνσή μας έχουν κάτω από 14 νήπια συνεπικουρούμενοι και από σχετικό έγγραφο της ΔΟΕ. Ζητήσαμε από τα νηπιαγωγεία της Γ΄ Αθήνας να μας στείλουν σχετικά στοιχεία. Ανταποκρίθηκαν λίγες συναδέλφισσες. Έτσι ζητήσαμε τα στοιχεία από τη Διεύθυνση Γ΄ Αθήνας που ανταποκρίθηκε στο αίτημά μας. Από τα στοιχεία αυτά προκύπτει ότι στη Γ΄ Αθήνας υπάρχουν συνολικά 86 τμήματα νηπιαγωγείων που έχουν κάτω από 14 νήπια. Αναλυτικά ανά δήμο και ανά νηπιαγωγείο:
Αιγάλεω: 12 τμήματα( 1ο, 6ο, 7ο, 8ο, 11ο, 14ο, 16ο, 17ο, 22ο, 27ο, 28ο, 29ο )
Πετρούπολη: 5 τμήματα( 1ο, 6ο, 9ο, 17ο, 18ο )
Χαϊδάρι: 11 τμήματα( 1ο, 3ο, 4ο, 6ο, 7ο, 8ο, 9ο, 10ο, 13ο, 14ο, 18ο )
Ίλιον: 19 τμήματα( 4ο, 6ο, 7ο, 9ο, 11ο, 12ο, 14ο, 15ο, 16ο, 19ο, 20ο, 21ο, 22ο, 23ο, 24ο, 26ο, 27ο, 29ο, 30ο )
Περιστέρι: 26 τμήματα( 1ο, 4ο, 5ο, 6ο, 10ο, 11ο, 12ο, 13ο, 14ο, 16ο, 17ο, 18ο, 21ο, 27ο, 28ο, 36ο, 37ο, 38ο, 40ο,
41ο, 42ο, 46ο, 47ο, 48ο, 50ο, 51ο )
Καματερό: 6 τμήματα( 1ο, 6ο, 7ο, 10ο, 11ο, 12ο )
Άγιοι Ανάργυροι: 3 τμήματα( 6ο, 9ο, 10ο )
Αγία Βαρβάρα: 4 τμήματα( 1ο, 3ο, 6ο, 11ο )
Σημείωση: Αν υπάρχει διαφωνία για τα παραπάνω στοιχεία να μας το γνωστοποιήσετε.
ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Η εφαρμογή των μνημονίων τέχνας κατεργάζεται Νο 2 και έτσι στο υπουργείο, αντί να καλύψουν τα κενά των δασκάλων, των καθηγητών και των ειδικοτήτων με μαζικούς μόνιμους διορισμούς και χιλιάδες προσλήψεις αναπληρωτών, προχωρούν σε ρυθμίσεις που υποχρεώνουν χιλιάδες εκπαιδευτικούς σε υποχρεωτικές μετακινήσεις για συμπλήρωση ωραρίου. Κοινώς προσπαθούν < να βγάλουν από τη μύγα ξίγκι > όπως λέει ο λαός μας. Διαβάστε:
Κατατέθηκε προχθές μίνι πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση, το οποίο εντάχθηκε στο νόμο για την Έρευνα. http://www.esos.gr/…/mini-shedio-nomoy-gia-tin-protovathmia…
Εκτός από τα πολύ αρνητικά που περιλαμβάνει για τα νηπιαγωγεία και που θα οδηγήσουν στο κλείσιμο εκατοντάδων νηπιαγωγείων κυρίως στην επαρχία, στο άρθρο 33 ρυθμίζονται θέματα συμπλήρωσης ωραρίου των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Σύμφωνα λοιπόν με το άρθρο αυτό :
« Οι εκπαιδευτικοί που δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους διδακτικό ωράριο μπορούν να απασχολούνται μέχρι και της συμπληρώσεως του υποχρεωτικού τους διδακτικού ωραρίου: αα) σε προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας ή πρόσθετης διδακτικής στήριξης, στο σχολείο που υπηρετούν ή σε όμορο αυτού, ββ) σε γραμματειακή υποστήριξη στο σχολείο όπου υπηρετούν ή σε όμορο αυτού και γγ) σε υπηρεσίες διοίκησης της εκπαίδευσης στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης στην οποία υπηρετούν.
Προϋπόθεση της σχετικής ανάθεσης για τη συμπλήρωση του υποχρεωτικού διδακτικού ωραρίου αποτελεί η έγγραφη βεβαίωση από τον οικείο Διευθυντή Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που κοινοποιείται στον οικείο Περιφερειακό Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με την οποία βεβαιώνεται ότι έχουν καλυφθεί πλήρως οι ανάγκες σε διδακτικό ωράριο, για τις αντίστοιχες ειδικότητες, στα σχολεία που υπηρετούν οι εκπαιδευτικοί ή σε σχολεία της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης».
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι όσοι δεν συμπληρώνουν ωράριο στο σχολείο τους θα μετακινούνται υποχρεωτικά μέσα στα πλαίσια της Διεύθυνσης. Για να κάνει κάποιος για παράδειγμα ενισχυτική διδασκαλία για να συμπληρώσει το ωράριό του, προϋπόθεση θα είναι να μην υπάρχει ούτε μία ώρα κενό στην ειδικότητά του σε όλα τα σχολεία της Διεύθυνσης! Σε συνδυασμό με όλα τα υπόλοιπα που απ’ ότι φαίνεται θα αποφασιστούν για τη συνολική αλλαγή στο πρόγραμμα και τη λειτουργία του σχολείου θα υπάρχει πογκρόμ μετακινήσεων ακόμα και για μία ώρα.
Στην Ημερησία δημοσιεύτηκε άρθρο για τις αλλαγές στο δημοτικό (και όχι μόνο) από του χρόνου.
Με βάση τα όσα γράφει το άρθρο, αλλά και από διαρροές, η εικόνα διαμορφώνεται συνοπτικά ως εξής:
1) Πάμε για έναν τύπο δημοτικού σχολείου (από τετραθέσια και πάνω)
2) Το πρωινό πρόγραμμα θα σχολάει στις 1.15-1.25
3) Δε θα μείνει κανείς δάσκαλος στο ολοήμερο των παλιού τύπου (κλασσικών) σχολείων ούτε σε όποια ΕΑΕΠ υπήρχαν
4) Από τις 1.15-2.00 θα γίνεται η μελέτη της επόμενης μέρας από τα περισσεύματα των ωρών των δασκάλων
5) Οι υπόλοιπες ώρες του ολοήμερου προγράμματος θα καλύπτονται από τα περισσεύματα των ωρών
6) Θα μειωθούν οι διδακτικές ώρες κάποιων μαθημάτων που κάνουν ειδικότητες. Ακόμα δεν είναι γνωστό σε μένα ποιων μαθημάτων και πόσες συγκεκριμένα από το καθένα. Εχει ζητηθεί εισήγηση από το ΙΕΠ, η οποία έχει παραδοθεί. Δυστυχώς δεν έχω υπόψιν τι ακριβως προβλέπει. ΄'Εχουν ακουστεί διάφορα μαθήματα (π.χ. πληροφορική, αγγλικά)
7) Υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να μειωθούν και μαθήματα που κάνουν οι δάσκαλοι. Αυτό το τελευταίο θα σημάνει ότι τα περισσεύματα ωρών θα είναι τέτοια σε αρκετά σχολεία που θα είναι αδύνατο να καλύπτονται εντός του σχολείου. Έτσι θα καλούνται να συμπληρώνουν αρκετοί δάσκαλοι ώρες και σε άλλα σχολεία εκτός του δικού τους
8) Το παραπάνω θα σημάνει ότι θα κλονιστεί η σχέση ένας δάσκαλος/τμήμα εφόσον τα περισσεύματα ωρών σε ένα δωδεκαθέσιο σε συνδυασμό με τις ώρες του διευθυντή θα επιτρέπουν την κάλυψη κενών δασκάλων από 3 ή και περισσότερους δασκάλους....
Αντιλαμβάνεστε ότι η κατάσταση είναι πάρα πολύ σοβαρή. Σε συνδυασμό με το ότι προβλέπονται λιγότερες προσλήψεις αναπληρωτών από ότι φέτος (άγνωστο πόσες λιγότερες ακριβώς) και επίσης με την πολύ μικρή πιθανότητα να γίνουν
διορισμοί, το κλίμα στα σχολεία προβλέπεται εκρηκτικό....
Ακολουθεί το σχετικό άρθρο της εφημερίδας:
https://www.alfavita.gr/arth…/tesseris-anatropes-sta-sholeia
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
Με αφορμή πληροφορίες που υπάρχουν ότι φέτος οι εγγραφές μαθητών θα γίνουν νωρίτερα στα δημοτικά καις τα νηπιαγωγεία απαντάμε ότι τo ζήτημα δεν είναι αν οι εγγραφές θα γίνονται τον Μάιο ή τον Ιούνιο αλλά να μη δημιουργούνται πληθωρικά τμήματα με υπεράριθμους μαθητές( 26, 27, 28.... ) είτε στα δημοτικά είτε στα νηπιαγωγεία. Τόσο οι διευθυντές των σχολείων και οι προϊσταμένες των νηπιαγωγείων όσο και οι σύλλογοι διδασκόντων να μην εγκρίνουν να δημιουργούνται πληθωρικά τμήματα που υποβαθμίζουν την εκπαίδευση και είναι εις βάρος τόσο των μαθητών όσο και των εκπαιδευτικών. Να παραπέμπουν δε, σχετικά ζητήματα στις Διευθύνσεις.
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΠΥΣΠΕ Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ
Την Πέμπτη 14-4-2016 συνεδρίασε το ΠΥΣΠΕ Γ΄ Αθήνας όπου συζητήθηκαν τα παρακάτω θέματα:
Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου σε εκπαιδευτικούς: Αφορούσε 10 εκπαιδευτικούς που υπέβαλαν 16 αιτήσεις. Αναλυτικά:
Δύο Π.Ε 70 από 4ο Χαϊδαρίου και 1ο Περιστερίου.
Μία Π.Ε. 60 από 2ο Αγίων Αναργύρων.
Δύο Π.Ε. 19 από 8ο Πετρούπολης( 3 αιτήσεις ) και 3ο Αγίων Αναργύρων.
Ένας Π.Ε. 11 από 16ο Ιλίου.
Δύο Π.Ε. 20 από 4ο Αγίας Βαρβάρας και 8ο Αγίων Αναργύρων( 2 αιτήσεις ).
Ένας Π.Ε 18.41 από 2ο και 6ο Αγίας Βαρβάρας( 2 αιτήσεις ).
Μία Π.Ε. 32 από 6ο Καματερού( 3 αιτήσεις ).
Εγκρίθηκαν όλες.
Αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακού τίτλου σε εκπαιδευτικό: Αφορούσε εκπαιδευτικό Π.Ε. 70 από 4ο Αγίας Βαρβάρας. Εγκρίθηκε από την ημερομηνία της αίτησής της μόνο προς το βαθμολόγιο και όχι προς το μισθολόγιο.
Τοποθέτηση αναπληρώτριας διευθύντριας στο 4ο Χαϊδαρίου: Τοποθετήθηκε η υποδιευθύντρια του σχολείου. Δηλώσαμε αποχή από τη διαδικασία αναφέροντας τις γνωστές θέσεις των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ.
Τοποθέτηση αναπληρώτριας υποδιευθύντριας στο 4ο Χαϊδαρίου: Στο σχολείο υπηρετούν 2 εκπαιδευτικοί με βαθμό Β2. Τοποθετείται η εκπαιδευτικός που είναι αρχαιότερη στα χρόνια υπηρεσίας αλλά και στο σχολείο. Δηλώσαμε αποχή από τη διαδικασία αναφέροντας τις γνωστές θέσεις των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ.
ΧΡΟΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Αιρετός εκπρόσωπος στο ΠΥΣΠΕ Γ ΑΘΗΝΑΣ
εκλεγμένος με το ψηφοδέλτιο της
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ
(ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ)
Τηλ. 6972363653
e-mail: [email protected]
Αναπληρωματικός: ΤΣΟΥΚΑΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Τηλ. 6934197300
[1] Το Συντονιστικό Νηπιαγωγών αν και δεν διαθέτει το συγκεκριμένο στοιχείο που παραθέτει το Υπουργείο, δεν αμφισβητεί ότι ο αριθμός των Νηπιαγωγείων στα μεγάλα αστικά κέντρα στα οποία φοιτούν λίγα παιδιά, είναι μικρότερος αυτού της επαρχίας.
Στα μεγάλα αστικά κέντρα υπάρχουν κατά κανόνα υπερπληθή τμήματα Νηπιαγωγείων. Είναι γνωστό επίσης, ότι στις αστικές περιοχές υπάρχουν τμήματα που έχουν μικρό αριθμό παιδιών και αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι στεγάζονται σε μικρές αίθουσες, λόγω της ελλιπούς μέριμνας από πλευράς των αρμοδίων για το κτιριακό και όχι γιατί δεν υπάρχουν αιτήματα για φοίτηση παιδιών.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη