Thumbnail
ΕΛΜΕ Ηλείας

Με επιστολή του ο Υπ. Παιδείας κ. Φίλης, καλεί, και αυτός όπως και όλοι σχεδόν οι προκάτοχοί του, τους εκπαιδευτικούς, τους συλλόγους διδασκόντων, γονείς, μαθητές, να συμμετέχουν στον διάλογο. Μας προτρέπει να συζητήσουμε είτε σε  παιδαγωγικές συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων, είτε οργανώνοντας συζητήσεις μαζί με γονείς και μαθητές. Οι απόψεις θα αναρτώνται από έναν εθελοντή εκπαιδευτικό στην ιστοσελίδα του διαλόγου, γιατί τα σχολεία και οι εκπαιδευτικοί  δεν έχουν και πολλές δουλειές, εξάλλου υπάρχουν και πολλοί με πλεόνασμα ωρών που μπορούν να συνδράμουν τη μεγάλη προσπάθεια του εθνικού διαλόγου.

 Όμως, τα  εκρηκτικά προβλήματα που αντιμετωπίζει το δημόσιο σχολείο είναι γνωστά. Έχουν τεθεί κατ’ επανάληψη από τα σωματεία των εκπαιδευτικών στις εκάστοτε ηγεσίες του Υπουργείου Παιδείας προτάσεις, έχουν  γίνει αμέτρητες κινητοποιήσεις από γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικούς, τόνοι χαρτιού από υπομνήματα έχουν επιδοθεί, απαιτώντας λύσεις στα προβλήματα που ταλανίζουν τη  δημόσια  παιδεία.

Όσο για την προτεινόμενη θεματολογία όπως για τη χρηματοδότηση των σχολείων και την υλικοτεχνική υποδομή οφείλουμε να πούμε πως  η πρόταση του εκπαιδευτικού κινήματος είναι 5% του ΑΕΠ  και σήμερα μετά από συνεχείς μειώσεις εδώ και τόσα χρόνια είναι κάτω από 2,5%, Τί ακριβώς να προτείνουμε για τα σχολεία που στεγάζονται σε ενοικιαζόμενα  ακατάλληλα κτήρια ή τις προκάτ αίθουσες που φυτρώνουν σαν μανιτάρια στις αυλές των σχολείων: Μήπως ο Υπ. Παιδείας θέλει να προτείνουμε  λύσεις για προσέλκυση χορηγών ή για αξιοποίηση των σχολικών χώρων για εξεύρεση πόρων όπως πρότεινε ο  Λιάκος στα πλαίσια του εθνικού διαλόγου;

 Τι να προτείνουμε για την ειδική αγωγή όταν σε μία νύχτα  καταργεί τα Τ.Ε, όταν η αναλογία αναπληρωτών-μονίμων φτάνει στο 245% υπέρ των πρώτων και δηλώνει στην ΟΛΜΕ-ΔΟΕ πως τον επόμενο μήνα καταθέτει το νόμο για την Ειδική Αγωγή γιατί ολοκληρώθηκε ο διάλογος χωρίς να εξηγεί πότε και με ποιους έγινε;

Σε  ποια αναλυτικά  και ωρολόγια προγράμματα αναφέρεται; Σε αυτά που περικόπτονται  ή σε αυτά που δεν εφαρμόζονται πλήρως πέρα και έξω από κάθε παιδαγωγική αντίληψη γιατί ακόμη υπάρχουν χιλιάδες κενά και ο Υπ. μας λέει πως δε θα καλυφθούν   και πως  διορισμοί θα γίνουν αν το επιτρέψει η τρόικα και μέχρι τότε οι εκπαιδευτικοί μετακινούνται σε 3 και 4 σχολεία;

Για ποια δημοκρατία  στα σχολεία; Όταν διατηρεί  και επεκτείνει το αυταρχικό πλαίσιο στη διοίκηση των σχολείων τροποποιώντας αιφνιδιαστικά – με υπουργική απόφαση – το καθηκοντολόγιο για το ρόλο των σχολικών συμβούλων και τους αναθέτει ουσιαστικά διοικητικά καθήκοντα και τον αυστηρότερο έλεγχο εφαρμογής των αντιεκπαιδευτικών οδηγιών του Υπουργείου, ακυρώνοντας τις αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων.

Όσο για την ενισχυτική διδασκαλία τελειώνει η χρονιά και ακόμη γίνονται αιτήσεις  και  για την ΠΔΣ δήλωσε πως δεν υπάρχουν χρήματα.

Η κυβέρνηση, δε δεσμεύεται από τις θέσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας, παρά μόνον από τα μνημόνια που συνομολόγησε με την Ε.Ε-ΔΝΤ-ΟΟΣΑ. Η τυχόν συμμετοχή μας, σε αυτή τη διαδικασία, έστω με τις απόψεις μας και τα αιτήματά μας, κανένα αποτέλεσμα υπέρ των θέσεών μας δε θα έχει, αντίθετα θα χρησιμοποιηθεί από την Κυβέρνηση ως νομιμοποιητικό στοιχείο των προειλημμένων επιλογών της!  Το Υπουργείο δεν ενδιαφέρεται για το τι θα γράψει όποιος εκπαιδευτικός ή σύλλογος διδασκόντων θελήσει να ανταποκριθεί στο κάλεσμά του, αλλά να αξιοποιήσει τη συμμετοχή αυτή ως μια επίφαση δημοκρατίας και διαλόγου που προηγήθηκε πριν, για να επιβάλλει χωρίς πολλές αντιστάσεις τα μέτρα που ετοιμάζει μετά. Το έχουμε ζήσει ξανά με τη Διαμαντοπούλου

Το Δ.Σ καλεί τους συλλόγους διδασκόντων και τους  συναδέλφους να μη νομιμοποιήσουν  και να μη συμμετέχουν  σε αυτή την επικοινωνιακή  και προσχηματική διαδικασία. Διευκρινίζουμε ότι η διαδικασία της σύγκλησης των συλλόγων διδασκόντων δεν έχει και δε θα μπορούσε άλλωστε να έχει υποχρεωτικό υπηρεσιακό χαρακτήρα. Ως εκ τούτου δεν υποχρεούται κανείς ούτε να συγκαλέσει ούτε να συμμετέχει σε ένα σύλλογο διδασκόντων με αυτό το θέμα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 10/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 10/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Arxaia-Athina
Αρχαία Αθήνα: Δολοφονίες και ξύλο για πόρνες - Η παρανομία και ο υπόκοσμος της Κλασικής Περιόδου
Αν ρίξουμε μία ματιά στους δικανικούς λόγους της εποχής, αυτοί είναι γεμάτοι από δολοφονίες, ξυλοδαρμούς και ένα σωρό άλλα εγκλήματα και απατεωνιές
Αρχαία Αθήνα: Δολοφονίες και ξύλο για πόρνες - Η παρανομία και ο υπόκοσμος της Κλασικής Περιόδου
Διέσχισε κάθετα την Κρήτη
Διέσχισε κάθετα την Κρήτη με τα πόδια: Έκανε 19 ώρες να φτάσει στα Σφακιά!
Περπάτησε 92,5 χιλιόμετρα σε μια διαδρομή με δύσκολα κομμάτια και έφτασε στον προορισμό του μετά από σχεδόν 19 ώρες.
Διέσχισε κάθετα την Κρήτη με τα πόδια: Έκανε 19 ώρες να φτάσει στα Σφακιά!