Αγαπητοί συνάδελφοι/ισσες,
στις 16/11/2015 συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο ΔΣ της ΕΛΜΕ Αργολίδας για το συνδικαλιστικό έτος 2015 – 2016.
Η σύνθεσή του είναι η εξής :
Παντελής Ρουμελιώτης | |||
Τάσος Χατζηαναστασίου | |||
Γεν. Γραμματέας | Παύλος Αντωνόπουλος | ||
Οργαν. Γραμματέας | Νίκος Δελής | ||
Ράλλη Ελευθερία | |||
Σταματέλου Ελένη | |||
Κορομπόκη Δήμητρα |
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Αργολίδας