Thumbnail
ΔΑΚΕ ΔΕ Β ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

« ΟΧΙ στις αναγκαστικές διαθέσεις εκπαιδευτικών από τη Δ/θμια εκπαίδευση»

Μετά από τους συνεχείς εφαρμοστικούς Νόμους του 3ου Μνημονίου βιώνουμε για πρώτη φορά μετά από 20 χρόνια την αδυναμία της κυβέρνησης να παρέχει σε όλους τους πολίτες τη φοίτηση στα Δημόσια ΙΕΚ.

Από κυβερνητικές δηλώσεις των τελευταίων ημερών μαθαίνουμε ότι: “εντός του Νοεμβρίου θα ξεκινήσουν τα μαθήματα στα δημόσια ΙΕΚ, τα οποία παραμένουν κλειστά”.

Ελπίζουμε ότι δεν υπάρχει σκοπιμότητα στην “αδυναμία” λειτουργίας των  Δ. ΙΕΚ για το σχολικό έτος 2015-16.

Μέσα από αυτή την πρωτόγνωρη κατάσταση που βιώνουμε έρχεται και η εντολή για εφαρμογή της Υπουργικής Απόφασης 146606/ΓΓ4/18-9-2015(ΦΕΚ 2064/Β/18-9-2015) του Υπουργείου Παιδείας. Με την απόφαση αυτή οριοθετείται η διαδικασία για την ολική ή μερική διάθεση εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.) για την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών.

Έτσι τις τελευταίες μέρες βιώνουμε την ανησυχία πολλών εκπαιδευτικών για τη διαδικασία της ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗΣ διάθεσής τους στα Δ.ΙΕΚ.  Η διαδικασία αυτή αναζωπύρωσε μνήμες Ιανουαρίου 2011 όταν καλούνταν εκπαιδευτικοί από τις διευθύνσεις εκπαίδευσης σε όλη τη χώρα να “επιλέξουν” σε ποιο άλλο Νομό της χώρας θα συνέχιζαν τη συμμετοχή τους στο εκπαιδευτικό έργο (υποχρεωτική απόσπαση σε άλλο Νομό).

Και τότε αλλά και σήμερα ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ με την αναγκαστική διάθεση εκπαιδευτικών. Δεχόμαστε μόνο τη συμμετοχή σε εκπαιδευτικό έργο όταν αυτή βασίζεται στη θέληση του εκπαιδευτικού μετά από σχετική προκήρυξη ενδιαφέροντος. Είμαστε αντίθετοι σε κάθε άλλη διαδικασία και καλούμε όλους τους εμπλεκόμενους να σταματήσουν τις ΜΟΝΟΜΕΡΕΙΣ ενέργειες.

Η οποιαδήποτε άλλη ενέργεια μας βρίσκει απόλυτα αντίθετους. Μάλιστα επειδή ακούστηκε “ως απειλή” το μήνυμα “εφόσον δεν δεχθείτε κινδυνεύετε να βρεθείτε σε άλλο Νομό για παροχή εκπαιδευτικού έργου” καλούμε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα σε εγρήγορση για αυτά που έρχονται και προκαλούν ανασφάλεια στην εκπαιδευτική κοινότητα.

Όπως έχουμε διατυπώσει τα τελευταία χρόνια, μοναδική λύση είναι οι αναθέσεις εκπαιδευτικού έργου στα σχολεία της Δ/θμιας όπου ο κάθε εκπαιδευτικός θα ανήκει οργανικά. Υπάρχουν λύσεις οι οποίες μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα ώστε να επανέλθει η ηρεμία  στην Δ/θμια εκπαίδευση.

Καλούμε  όλους τους εμπλεκόμενους να βρουν ΑΜΕΣΑ λύση   ώστε να μπορούν όλοι οι νέοι    να έχουν πρόσβαση στο  Δημόσιο ΙΕΚ.

 

το  Δ.Σ. της  ΔΑΚΕ ΔΕ  Β΄ ΕΛΜΕ-Θ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

amfitheatro-aei-foitites
ΕΚΠΑ: Ζητά νέα παράταση για την Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια
ΕΚΠΑ: Να δοθεί παράταση ενός χρόνου στη διάταξη του νόμου - πλαίσιο που οδηγεί στην απόσπασή της από τα πτυχία των καθηγητικών σχολών.
ΕΚΠΑ: Ζητά νέα παράταση για την Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια
louna park
Τρόμος σε γνωστό Λούνα παρκ της Αττικής - σε λούνα παρκ – Παιδιά έμειναν στον αέρα για 15 λεπτά λόγω βλάβης
Το παιχνίδι έμεινε κολλημένο στον αέρα, με αποτέλεσμα παιδιά να εγκλωβιστούν σε μεγάλο ύψος για 15 με 20 λεπτά
Τρόμος σε γνωστό Λούνα παρκ της Αττικής - σε λούνα παρκ – Παιδιά έμειναν στον αέρα για 15 λεπτά λόγω βλάβης