Thumbnail
ΣΑΚΕΑ

Θέμα: Γνωστοποίηση προβλημάτων ΕΑΕ στην ΔΕ και άμεση κάλυψη όλων των αναγκών στην ΔΕ.

Αξιότιμε κ. Υπουργέ,

Με το παρόν έγγραφο θέλουμε να σας ενημερώσουμε για την τραγική κατάσταση που επικρατεί στις δομές ειδικής αγωγής στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Με τα στοιχεία του υπουργείου κάθε χρόνο λειτουργούν τα μισά τμήματα ένταξης, οι ΣΜΕΑΕ στηριζόμενες στις προσλήψεις αναπληρωτών δεν λειτουργούν μέχρι την πρώτη φάση προσλήψεων και ακόμη και τότε οι προσλήψεις που πραγματοποιούνται δεν καλύπτουν τις υπαρκτές ανάγκες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ΕΕΕΕΚ τα οποία μετά τον αγιασμό παρέμειναν κλειστά ελλείψει καθηγητών.

Φέτος για άλλη μία χρονιά και ενώ υπάρχει σε ισχύ νόμος που ορίζει ότι οι προσλήψεις ΕΑΕ προηγούνται των άλλων προσλήψεων, οι πρώτες προσλήψεις στην ΔΕ έγιναν στις 8/10. Αντιλαμβάνεστε πως ο ευαίσθητος χώρος της ΕΑΕ άρχισε να λειτουργεί έναν μήνα ΜΕΤΑ την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Ακόμη και τώρα όμως οι προσλήψεις που πραγματοποιήθηκαν είναι ελάχιστες μπροστά στις ανάγκες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο νομός Λαρίσης στον οποίο έγιναν μόλις 4 προσλήψεις καθηγητών σε έναν νομό με 108 σχολικές μονάδες ΔΕ.

Ζητούμε

Την ενεργοποίηση των διαδικασιών ώστε να υπάρξουν άμεσα νέες προσλήψεις ΕΑΕ στην ΔΕ ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες. Οι χτεσινές προσλήψεις 1000 περίπου εκπαιδευτικών ΔΕ είναι ελάχιστες σε σχέση με τα κενά και πολλά σχολεία, τμήματα ένταξης θα παραμείνουν κλειστά και ανάγκες παράλληλης στήριξης ακάλυπτες.

Ίδρυση τ.ε. σε κάθε σχολική μονάδα με υπουργική απόφαση και ΠΣ για κάθε μαθητή που έχει αντίστοιχη γνωμάτευση. Στελέχωση των ΚΕΔΔΥ. Επίσης ίδρυση ΣΜΕΑΕ Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε κάθε νομό.

Σύνδεση της ΕΑΕ και με τον κρατικό προϋπολογισμό. Η ΕΑΕ είναι συνδεδεμένη μόνο με το ΕΣΠΑ με αποτέλεσμα ολόκληρες περιοχές να μένουν χωρίς δομές ΣΜΕΑΕ.

Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού με διαδικασίες ΑΣΕΠ. Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που εργάζονται ως αναπληρωτές 9-10-11 χρόνια και στην ουσία δεν υπάρχουν μόνιμοι που αναπληρώνονται τα κενά τους αλλά υπάρχουν «οργανικά κενά».

Να υπάρχουν σχολικοί σύμβουλοι ΕΑΕ προερχόμενοι από την ΔΕ ώστε να γνωρίζουν από πρώτο χέρι τα προβλήματα του χώρου. Τώρα στηριζόμαστε στην πολύ καλή δουλειά που κάνουν σύμβουλοι εαε αλλά οι σύμβουλοι είναι της ΠΕ χωρίς την εμπειρία της ΔΕ.

Ζητάμε την ύπαρξη αμοιβαίων μεταθέσεων και για τους αναπληρωτές που προσλαμβάνονται στην ίδια φάση ώστε να μην επιβαρύνονται οικονομικά οι εκπαιδευτικοί με ενοίκια και μετακινήσεις καθώς τα σχολεία θα έχουν τον εκπαιδευτικό που χρειάζονται και ο οποίος θα μπορεί να εργαστεί στον τόπο του.

Με εκτίμηση

Το ΔΣ του ΣΑΚΕΑ


 Από Σύλλογος Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής

Email: [email protected]

Τηλ: 6947948418 (Σκρίμπας Ι. Μιχαήλ)

Ταχ. Δ/νση: Ανθίμου Γαζή 171Δ

Τ.Κ. – Πόλη: 38221 – Βόλος

Προς

Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

Γραφείο Υπουργού

Ταχ. Δ/νση: Α. Παπανδρέου 37

Τ.Κ. – Πόλη: 15180 - Μαρούσι

Ιστοσελίδα: www.minedu.gov.gr

email: [email protected]

9/10/2015

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μετρο
Γίνονται σχέδια για να φτάσει το μετρό στις Αχαρνές ενώ ακόμα ψάχνουν λύση για τις ελλείψεις σε συρμούς
Με άλλους τρεις σταθμούς που θα τη φτάσουν έως τις Αχαρνές «προικοδοτεί» το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών την επέκταση της Γραμμής 2 του μετρό
Γίνονται σχέδια για να φτάσει το μετρό στις Αχαρνές ενώ ακόμα ψάχνουν λύση για τις ελλείψεις σε συρμούς