Thumbnail
ΟΛΜΕ

 

Ενημερωτικό σημείωμα

από την 3η  συνεδρίαση του ΔΣ της ΟΛΜΕ

των εκπροσώπων των Παρεμβάσεων

Γιώτας Ιωαννίδου-Κικής Γιαννάτου

Αθήνα, 16 Ιουλίου 2015

Στη σημερινή συνεδρίαση του ΔΣ της ΟΛΜΕ και σε ό,τι αφορά στη συγκρότηση του Προεδρείου της Ομοσπονδίας, ως Παρεμβάσεις επιμείναμε ότι η συγκρότηση ενός αγωνιστικού-προγραμματικού Προεδρείου που αρχικά προτείναμε (στην 1η συνεδρίαση) με δέσμευση σε συγκεκριμένους άξονες που διατυπώνονταν με σαφήνεια σε κείμενο που καταθέσαμε (σε περιεχόμενο - αιτήματα, μορφές δράσης και οργάνωσης των αγώνων μέσα από συλλογικές διαδικασίες), είναι αυτή που ανταποκρίνεται στις αγωνίες και τις ανάγκες , των εκπαιδευτικών αυτή την κρίσιμη περίοδο. Οι ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις  απαιτούν σωματεία δυναμικά και ανυποχώρητα στις διεκδικήσεις τους που να απαντούν στις ανάγκες  του κλάδου και των εργαζομένων έμπρακτα και όχι με γενικόλογες τοποθετήσεις. Η μη δέσμευση των μελών του ΔΣ στις προηγούμενες δύο συνεδριάσεις για τις κινητοποιήσεις ενάντια στο νέο μνημόνιο, αποτελεί άρνηση ανάληψης συγκεκριμένης θέσης και πολιτικής ευθύνης.  Θυμίζουμε την τοποθέτηση των ΣΥΝΕΚ  στην 1η συνεδρίαση ότι η πρόταση της κυβέρνησης δε σημαίνει ντε και καλά μνημόνιο, την άποψή τους στη 2η συνεδρίαση  ότι αφού δεν έχει συγκροτηθεί το ΔΣ και δεν υπάρχει ομοφωνία η απόφαση θα είναι καταστατικά ευάλωτη και τη θέση του ΠΑΜΕ ότι καλούν μόνο στις δικές τους κινητοποιήσεις.

Τα ΣΥΝΕΚ πρότειναν αναλογικό –αντιπροσωπευτικό Προεδρείο με τη συμμετοχή τη δική τους στη θέση του Προέδρου και τουλάχιστον άλλες δυο παρατάξεις.

Οι εκπρόσωποι της ΔΑΚΕ κατέθεσαν πλαίσιο πάνω στο οποίο θα κινηθούν συνδικαλιστικά, βασισμένο σε αυτό που πρότειναν και τα ΣΥΝΕΚ στη 2η συνεδρίαση με κάποιες τροποποιήσεις.

Το ΠΑΜΕ επέμεινε στο αναλογικό Προεδρείο.

Δηλώσαμε ότι δε συμφωνούμε με αυτές τις προτάσεις. Θα είμαστε παρούσες και παρόντες όπως όλα τα προηγούμενα χρόνια από θέσης μάχης και θα  στηρίζουμε μέσω οποιασδήποτε θέσης τη λειτουργία του σωματείου μας, στηριζόμενοι πάντα σε ξεκάθαρες θέσεις, στάσεις και επιλογές.

Μετά από μικρή διακοπή ξεκίνησε η διαδικασία της ψηφοφορίας.

Η πρώτη σε ψήφους παράταξη των ΣΥΝΕΚ πρότεινε για τη θέση του Προέδρου την Ε. Ζωγραφάκη η οποία κατά πλειοψηφία με την 3η ψηφοφορία 4 υπέρ και 7 λευκά κατέλαβε τη θέση της Προέδρου της ΟΛΜΕ

Η δεύτερη παράταξη της ΔΑΚΕ πρότεινε την υποψηφιότητα του Ν. Παπαχρήστου για τη θέση του Γ. Γραμματέα, ο οποίος επίσης κατά πλειοψηφία με την 3η ψηφοφορία, 3 υπέρ και 8 λευκά κατέλαβε τη θέση του Γ. Γραμματέα της ΟΛΜΕ.

Εμείς ως τρίτη δύναμη δηλώσαμε ότι δε διεκδικούμε καμία θέση στο Προεδρείο με το σκεπτικό που ήδη έχουμε καταθέσει, οπότε ούτε και τη θέση του Αντιπροέδρου

 Το ΠΑΜΕ δε δήλωσε υποψηφιότητα για τη θέση του οργανωτικού Γραμματέα με βάση τις τοποθετήσεις που ήδη είχε κάνει.

Ταμίας  της Ομοσπονδίας  εκλέχθηκε κατά πλειοψηφία και με την τρίτη ψηφοφορία 3 υπέρ και 8 λευκά ο Νικηφόρος Κωνσταντίνου, από την παράταξη της ΔΑΚΕ.

Οι υπόλοιπες θέσεις προς το παρόν μένουν κενές.

Στο τέλος της συνεδρίασης καταθέσαμε ψήφισμα καταγγελίας για την καταστολή των κινητοποιήσεων της Τετάρτης 15 Ιούλη το οποίο είναι υπό συζήτηση.

Επόμενο ΔΣ τη Δευτέρα 20 Ιουλίου στις 11πμ με θέματα: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ-ΚΕΜΕΤΕ-ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ-ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ALEKOS MOSXOS
Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει... (5+1 αλήθειες για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών Λυκείου της Βέροιας)
Εδώ μπαίνουν διάφορα ερωτήματα: α) η ΕΔΕ γίνεται για το αν τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες; Πως έγινε γνωστό πως αυτό είναι το αντικείμενο της...
Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει... (5+1 αλήθειες για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών Λυκείου της Βέροιας)
bullying
Ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινοτητα με τα περιστατικά ξυλοδαρμών μαθητών και τα επικίνδυνα challenges
Ξυλοδαρμοί μαθητών σε...live μετάδοση και επικίνδυνα challenges
Ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινοτητα με τα περιστατικά ξυλοδαρμών μαθητών και τα επικίνδυνα challenges
κατ ιδίαν
Κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές και κατ' οίκον διδασκαλία: Οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά, η αξιολόγηση
Οδηγός με τις νεώτερες διατάξεις, ποιοι μαθητές είναι δυνατό να υπαχθούν, τις παθήσεις που δικαιολογούν την κατ' ιδίαν διδασκαλία, τις προϋποθέσεις,...
Κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές και κατ' οίκον διδασκαλία: Οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά, η αξιολόγηση
symboylio-epikrateiaς
Σημαντική απόφαση ΣτΕ: Το ΙΚΥ -και κάθε δημόσια υπηρεσία- δε μπορεί να αρνηθεί χορήγηση εγγράφων σε ενδιαφερόμενο με έννομο συμφέρον
Σε κάθε περίπτωση, θεμελιώνεται το δικαίωμα πρόσβασης του διοικουμένου σε διοικητικά έγγραφα, η γνώση του περιεχομένου των οποίων συνδέεται με τη...
Σημαντική απόφαση ΣτΕ: Το ΙΚΥ -και κάθε δημόσια υπηρεσία- δε μπορεί να αρνηθεί χορήγηση εγγράφων σε ενδιαφερόμενο με έννομο συμφέρον