Σήμερα στις 10.30 συνεδριάζει το Δ.Σ της ΟΛΜΕ. Παρακάτω η Ανακοίνωση:
Ο.Λ.Μ.Ε.
Διοικητικό Συμβούλιο
τα μέλη του Δ.Σ.
Συνάδελφοι, σες
Καλείστε σε τακτική συνεδρίαση (αρθρ. 16 Καταστ.)
την ΤΡΙΤΗ, 9/6/2015 στις 10.30 π.μ.
στην αίθουσα συνεδριάσεών μας, για να συζητήσουμε και να λάβουμε αποφάσεις στα παρακάτω θέματα:
- Οικονομικά.
- Εκκρεμότητες για το 17ο συνέδριο
- Πρόταση ΟΛΜΕ για τις προσλήψεις.
- Για τις περικοπές των οδοιπορικών.
- Επιστροφή από τη διαθεσιμότητα.
- Σχέδιο πολυνομοσχεδίου υπουργείου παιδείας.
- Πολιτιστικό διήμερο – συζητήσεις
- Πρόταση πολιτιστικής ομάδας
- Τρέχοντα
- Ψηφίσματα
- Προσκλήσεις