Thumbnail
Βουλευτής Β Θεσσαλονίκης Σταυρούλα Ξουλίδου

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΞΟΥΛΙΔΟΥ- ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β’ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

10-12-2014

ΕΡΩΤΗΣΗ 

Προς: τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων
 Θέμα: Διακοπή της κατ’ οίκον διδασκαλίας σε μαθητές με σοβαρά προβλήματα υγείας. 

Κύριε Υπουργέ,

Με περίσσια θλίψη ενημερώθηκα ότι διακόπτεται η κατ’ οίκον διδασκαλία σε μαθητές που εξαιτίας σοβαρών προβλημάτων υγείας αδυνατούν να προσέλθουν και να φοιτήσουν κανονικά στα σχολεία τους. Η τελευταία καταγγελία αφορά την περίπτωση ενός μαθητή του  Δημοτικού Σχολείου του Χορτιάτη Θεσσαλονίκης, οποίος πάσχει από λευχαιμία. Σύμφωνα με την απόφαση της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης  ένας από τους δασκάλους του σχολικού συγκροτήματος θα μετακινηθεί, με αποτέλεσμα ο μαθητής που πάσχει  από λευχαιμία και παρακολουθεί κατ’ οίκον μαθήματα, να μείνει δυστυχώς χωρίς δάσκαλο.

Στο συγκεκριμένο σχολείο λειτουργούν δεκαοκτώ τάξεις και οι δάσκαλοι είναι δεκαεννέα. Ο ένας από τους εκπαιδευτικούς διδάσκει κατ’ οίκον στον μαθητή με λευχαιμία και σε ένα μαθητή με σύνδρομο down και ταυτόχρονα καλύπτει και τις ανάγκες του ολοήμερου.

Ωστόσο, ο  συγκεκριμένος δάσκαλος καλείται  να διδάσκει σε κανονική τάξη και ένας  άλλος συνάδελφός του πρόκειται να μετακινηθεί σε άλλο σχολείο, προκειμένου να καλυφθούν τα κενά που υπάρχουν σε άλλα σχολεία.  Η απόφαση αυτή, όπως καταλαβαίνετε, θα επιφέρει σημαντικά προβλήματα στη διδασκαλία με δεδομένο ότι βρισκόμαστε στην μέση της τρέχουσας σχολικής χρονιάς και σαφώς θα δημιουργήσει κοινωνικά προβλήματα και περαιτέρω εκπαιδευτικές ανισότητες. 

Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάσθε κ. Υπουργέ:

1. Σε ποιες ενέργειες θα προβείτε προκειμένου να μην διαταραχτεί η ορθή εκπαίδευση των μαθητών που παρακολουθούν κατ’ οίκον διδασκαλία;  

2. Πόσοι είναι οι μαθητές ανά Διεύθυνση που χρειάζονται κατ’ οίκον διδασκαλία; Διεξάγονται κανονικά τα μαθήματα για όλους; Εάν όχι, πως θα το αντιμετωπίσετε;

3. Θα προχωρήσετε σε προσλήψεις εκπαιδευτικών, ώστε να αντιμετωπιστεί άμεσα το πρόβλημα των κενών στα σχολεία και να εξασφαλιστεί η ομαλή εκπαιδευτική διαδικασία σε όλους τους μαθητές;

Η ερωτώσα Βουλευτής

Σταυρούλα Ξουλίδου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 5/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

lgbtqi+
Ομοφοβική επίθεση στον ΗΣΑΠ: Ξυλοδαρμός και βασανιστική κακοποίηση queer ατόμου
Το θύμα κατήγγειλε ότι δέχθηκε γροθιές και αναμμένα τσιγάρα από τρεις νεαρούς – Οι δράστες διέφυγαν, σχηματίστηκε δικογραφία για έγκλημα με...
Ομοφοβική επίθεση στον ΗΣΑΠ: Ξυλοδαρμός και βασανιστική κακοποίηση queer ατόμου
πίνακας
Ειδικά μαθήματα: Ενίσχυση του ρόλου των Εποπτών Ποιότητας στις εξετάσεις - ΦΕΚ
Συμμετοχή των Εποπτών Ποιότητας στις Εξετάσεις Ειδικών Μαθημάτων – Τι προβλέπει η νέα απόφαση Ζαχαράκη
Ειδικά μαθήματα: Ενίσχυση του ρόλου των Εποπτών Ποιότητας στις εξετάσεις - ΦΕΚ
eep_evp.jpg
8.480 προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ: Τι απαντά το Υπουργείο για τις οργανικές θέσεις των σχολικών νοσηλευτών
8.480 προσλήψεις αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ για το 2024-2025 – Τι προβλέπεται για τους σχολικούς νοσηλευτές ΠΕ25
8.480 προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ: Τι απαντά το Υπουργείο για τις οργανικές θέσεις των σχολικών νοσηλευτών