Thumbnail
ΕΛΜΕ Ροδόπης

Ε.Λ.Μ.Ε. ΡΟΔΟΠΗΣ        
Θ. Σοφούλη 6 Τ.Κ. 69100
Email: [email protected]
Ιστοσελίδα: elmerodopis.blogspot.com  
          Αριθ. Πρωτ.: 52
          Κομοτηνή:  11/11/2014

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ Π.Δ.Σ.

Με ιδιαίτερη ανησυχία και αγανάκτηση  η ΕΛΜΕ Ροδόπης  αλλά και το πλήθος των αναπληρωτών καθηγητών αφουγκράζεται  τις πληροφορίες από τη μια για υποβάθμιση ή κατάργηση βασικών υποστηρικτικών δομών και υπηρεσιών, όπως η ενισχυτική διδασκαλία στα Γυμνάσια και η πρόσθετη διδακτική στήριξη στα Λύκεια και από την άλλη εξαγγελίες για Ψηφιακό φροντιστήριο για τους «αδύναμους» μαθητές του γυμνασίου, προκειμένου δήθεν να μειωθεί η σχολική αποτυχία αλλά και το φαινόμενο εγκατάλειψης του σχολείου αλλά και προώθηση της  λειτουργίας του «Κοινωνικού Φροντιστηρίου» με προσλήψεις μέσω ΟΑΕΔ (πρόγραμμα κοινωφελούς εργασίας).

Την ίδια στιγμή που το  υπουργείο Παιδείας στα λόγια επαγγέλλεται τη στήριξη των μαθητών που προέρχονται από οικογένειες με χαμηλό εισόδημα, την ενίσχυση της ελληνικής οικογένειας που δοκιμάζεται και την ποιοτική αναβάθμιση της δημόσιας δωρεάν παιδείας, στις πράξεις εμπαίζει  τις οικογένειας των μαθητών, τους εκπαιδευτικούς αλλά και όλη την ελληνική κοινωνία αφού :

-η  εκπαιδευτική κοινότητα και ολόκληρη η κοινωνία στενάζει από τις συνέπειες των καταστροφικών μνημονιακών πολιτικών με 200.000 ώρες μαθημάτων να έχουν χαθεί στα σχολεία πριν τελειώσει ο πρώτος μήνας,

- καθηγητές να διδάσκουν μαθήματα παντελώς άσχετα με την ειδικότητά τους,

-να μην  υπάρχουν διαθέσιμες πιστώσεις για την πρόσληψη ικανού αριθμού αναπληρωτών αλλά και κονδύλια ΕΣΠΑ για τη λειτουργία της Ενισχυτικής τη νέα σχολική χρονιά και να διαγράφεται ορατός ο κίνδυνος για εκπαιδευτικά κενά όλη τη σχολική χρονιά!

Είμαστε οι πρώτοι που  επικροτούμε και συμφωνούμε με την ίδρυση και την λειτουργία θεσμών αλλά και τη στήριξη κάθε δομής Αντισταθμιστικής Αγωγής με σκοπό  την οικονομική ανακούφιση της ελληνικής οικογένειας. Είμαστε όμως αντίθετοι σε κάθε περίπτωση που αυτός ο θεσμός καταστρατηγεί την αξιολογική σειρά στον πίνακα αναπληρωτών. Η πιθανή απόφαση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας για προσλήψεις εκπαιδευτικών εκτός των  πινάκων  αυτών   συνιστά κατάφωρη αδικία προς όλους τους ωρομίσθιους και αναπληρωτές καθηγητές που βρίσκονται σε αυτόν. Η απόφαση αυτή μέσα από το μανδύα της δήθεν καταπολέμησης της ανεργίας συμπυκνώνει την απαξία που δείχνει το Υπουργείο σε χιλιάδες ωρομισθίων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών που  εργάστηκαν σε όλη την επικράτεια επί πολλά χρόνια με ανυπέρβλητες οικογενειακές και οικονομικές δυσκολίες και κατοχύρωσαν τη δημόσια προϋπηρεσία τους σύμφωνα με τους νόμους και τις κείμενες διατάξεις. Καταδεικνύει επίσης την περιφρόνηση του σε ένα αξιοκρατικό τρόπο πρόσληψης ωρομισθίων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών (πίνακας αναπληρωτών ), σε ένα σύστημα που το ίδιο έχει ορίσει.

Η  ΕΛΜΕ Ροδόπης  θεωρεί σημαντικές και απολύτως αναγκαίες όλες τις παραπάνω υποστηρικτικές εκπαιδευτικές δομές. Απαιτεί συνεπώς

α) την άμεση επαναλειτουργία του θεσμού της ενισχυτικής διδασκαλίας στο Γυμνάσιο και τη λειτουργία ενός και μοναδικού θεσμού αντισταθμιστικής αγωγής στο Λύκειο είτε ως Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη είτε ως Κοινωνικό Φροντιστήριο.

β) την περαιτέρω ανάπτυξή τους, ώστε να καλύπτουν επαρκώς τις αυξημένες εκπαιδευτικές ανάγκες σε μια εποχή που η ελληνική οικογένεια προσβλέπει στη στήριξη των μαθητών από το Δημόσιο Σχολείο. Μέσα στα πλαίσια αυτά θα μπορούσε να ενταχθεί η λειτουργία τμημάτων ΠΔΣ στα ΕΠΑΛ, για  πιστοποίηση του Κ.Π.Γ, η προετοιμασία των υποψηφίων με ΠΔΣ στο γραμμικό και ελεύθερο σχέδιο ή και τη Φυσική Αγωγή για Στρατιωτικές σχολές και ΤΕΦΑΑ.

γ) όλες οι  προσλήψεις ωρομισθίων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών σε όλες τις δομές Αντισταθμιστικής Αγωγής και  τις  σχολικές μονάδες του Υπουργείου Παιδείας (ΠΔΣ, κοινωνικό φροντιστήριο Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία , Ειδικά  Καταστήματα  Κράτησης Νέων,) να πραγματοποιούνται αποκλειστικά από τους νόμιμους  ενιαίους  πίνακες  αναπληρωτών  σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.  Σε κάθε διαφορετική περίπτωση  όπου οι προσλήψεις γίνουν εκτός των ενιαίων πινάκων αναπληρωτών η προϋπηρεσία αυτή να μη λαμβάνεται υπόψη όπως ρητά αναφέρεται επίσης στις κείμενες διατάξεις .

Ζητούμε από το Υπουργείο Παιδείας ,τα πολιτικά κόμματα και φορείς, την ΟΛΜΕ, τις ΕΛΜΕ να υπερασπισθούν τη διαφάνεια συντασσόμενοι στον αγώνα για την υπεράσπιση της αξιοκρατίας  με τους μαχόμενους αναπληρωτές καθηγητές  της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Για το Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε. Ροδόπης

Ο Πρόεδρος                    Η  Γ. Γραμματέας

Ν.Δαπέργολας                         Μ.Σουλιώτη

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ελμε κερκυρας
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΜΕ Κέρκυρας έπραξε το αυτονόητο, παρεμβαίνοντας μετά από αλλεπάλληλα καλέσματα εκπαιδευτικών, για να αντιμετωπίσει...
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
skianis
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
Το ChatGPT ως διπλό εργαλείο: Βοήθεια και κίνδυνος για την κριτική σκέψη - «Τα παιδιά πάνε εύκολα στο ChatGPT, πιστεύοντας οτιδήποτε τους πει και το...
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
mixanografiko14_638631239.jpg
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ
Τάσεις αγοράς: Ποια επαγγέλματα υγείας "εκτοξεύονται" - Γιατί δεν είναι μόνο οι υψηλές βάσεις το κλειδί για επαγγελματική επιτυχία
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ