Θέμα : Από τη δωρεάν παιδεία στη δωρεάν εργασία.
Αποδεικνύεται κάθε μέρα ότι ο πολιτικός κατήφορος της κυβέρνησης και της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας δεν έχει τέλος. Από το στόχο της παροχής δωρεάν παιδείας στα παιδιά του ελληνικού λαού περάσαμε στην παροχή δωρεάν εθελοντικής εργασίας από τη μεριά των εκπαιδευτικών. Μετά τα σχεδιαζόμενα συσσίτια για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς στις στρατιωτικές λέσχες από την προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, ο νέος υπουργός κ. Λοβέρδος κάνει ένα ακόμη “μεταρρυθμιστικό” βήμα : προτείνει την εθελοντική εργασία εκπαιδευτικών στα σχολεία με μοναδική “αμοιβή” τη μοριοδότηση σε κάποιον διαγωνισμό για μόνιμο διορισμό.
Με το πιο χυδαίο πολιτικά τρόπο, η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας προσπαθεί να εκμεταλλευτεί την ανεργία χιλιάδων νέων επιστημόνων για να διευρύνει το πλέγμα της εργασιακής ομηρίας και εκμετάλλευσης. Θεωρεί ότι το δημόσιο σχολείο μπορεί να λειτουργεί με όρους εθελοντισμού και φιλανθρωπίας. Στην πραγματικότητα παραδέχεται ότι εθελοντική τελικά είναι μόνο η συμβολή του κράτους στο δημόσιο σχολείο, ένα σχολείο που αφήνεται στη τύχη του χωρίς δασκάλους και ανεπαρκή δημόσια χρηματοδότηση, ως βασική προϋπόθεση για τη λειτουργία του με ιδωτικοοικονομικούς αγοραίους όρους. Οραματίζεται ένα σχολείο που θα λειτουργεί με όρους ιδιωτικών εταιρειών στην εστίαση, ένα Mcshool, της εκμετάλλευσης και του λειτουργικού αναλφαβητισμού.
Την ίδια ώρα που δεν υπάρχουν διαθέσιμα κεφάλαια για τη στελέχωση των σχολείων, πολλά εκατομμύρια δαπανώνται στις διάφορες επιτροπές για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και ποικίλες ομάδες του πανεπιστημιακού κατεστημένου και των ιδιωτικών εταιρειών που ειδικεύονται στο management και τη “διοίκηση των σχολικών μονάδων” ενισχύουν το εισόδημά τους εις βάρος του δημόσιου σχολείου. Αλήθεια πόσοι διορισμοί θα είχαν γίνει στο δημόσιο σχολείο, αν τα κεφάλαια για την αξιολόγηση δίνονταν στη στελέχωση των σχολικών μονάδων με εκπαιδευτικό προσωπικό;
Στις “νέες” επιλογές του ο υπουργός Παιδείας θα μας βρει όλους, διορισμένους κι αδιόριστους εκπαιδευτικούς, απέναντι του. Τα τεράστια κενά και τις ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό τα δημιούργησαν οι μνημονιακές αντιλαϊκές πολιτικές των κυβερνήσεων-Ε.Ε.-ΔΝΤ που και ο ίδιος στήριξε, υπηρέτησε και υπηρετεί και μόνο η ανατροπή αυτών των πολιτικών θα δώσει απάντηση στο πρόβλημα. Οι μαθητές μας όλη την προηγούμενη εβδομάδα με τον αγώνα τους μας δίδαξαν ότι ήρθε η ώρα του αποφασιστικού μετώπου παιδείας – εργασίας για την ανατροπή της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής του υπουργείου Παιδείας.
Διεκδικούμε :
- Μαζικούς διορισμούς εκπαιδευτικών με βάση την προϋπηρεσία και το χρόνο απόκτησης του πτυχίου
- Αυξήσεις στους μισθούς όλων των εργαζομένων
- Αύξηση των δαπανών για την παιδεία .
Ο Πρόεδρος
Γιώργος Καλημερίδης Η Γραμματέας
Λίτσα Παππά
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
ΣΥΡΟΥ – ΤΗΝΟΥ - ΜΥΚΟΝΟΥ
Ερμούπολη,
9/11/2014
Αρ. Πρωτ.: 203
Ταχ. Δ/νση :4ο Δημοτικό Σχολείο Ερμούπολης
Τηλέφωνα: 22810-82241
Ταχ. Κώδ. :84 100
Πληροφορίες : Ευαγγελία Παππά
Email : [email protected]
Ιστοσελίδα : http://syllogospe.blogspot.com
ΠΡΟΣ:
Περιφερειακή Διεύθυνση Ν. Αιγαίου
Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Κυκλάδων
ΜΕΛΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
MME
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη