Thumbnail
ΕΛΜΕ Νότιας Αθήνας

Άλιμος, 7 Οκτωβρίου 2014

Την προηγούμενη βδομάδα δόθηκε σε κάποιους  Διευθυντές σχολικών μονάδων,  η προφορική εντολή να συμπτυχθούν τμήματα (ώστε πια να περιλαμβάνουν περισσότερους από εικοσιπέντε μαθητές), παρά το γεγονός ότι στα τμήματα αυτά φοιτούν μαθητές με ειδικές μαθησιακές ανάγκες και για τους οποίους η παρακολούθηση πια του ρυθμού διδασκαλίας θα είναι αδύνατη. Η κίνηση αυτή συγχώνευσης τμημάτων που έγινε  ακολουθεί μια «σφιχτή» πολιτική από την αρχή της χρονιάς που θέλει συμπτύξεις τμημάτων ώστε αυτά να λειτουργούν με τον ανώτατο όριο μαθητών. Καθώς οι συγχωνεύσεις αυτές έγιναν τέσσερις  εβδομάδες αφότου έχουν αρχίσει τα σχολεία, είναι εμφανές ότι θα επιφέρουν και ευρύτερη αναστάτωση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές (ανατροπή ωρολογίων προγραμμάτων, μετακινήσεις εκπαιδευτικών κ.λπ.).

Παρά τις δικαιολογίες της Διεύθυνσης ότι οι συμπτύξεις έγιναν κατ’ εφαρμογή του νόμου, είναι σαφές πως άλλοι λόγοι υπαγορεύουν τις συμπτύξεις: η αντιεκπαιδευτική πολιτική της αδιοριστίας των εκπαιδευτικών, οι προσλήψεις αναπληρωτών με το σταγονόμετρο που δεν μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες, τα κενά που παραμένουν… Αυτή είναι η πολιτική που κάνει θύματα της δημοσιονομικής πολιτικής τους πιο αδύναμους μαθητές, αυτή είναι η πολιτική που στέλνει τους μαθητές στο φροντιστήριο και στο ιδιαίτερο, αυτή είναι η πολιτική που ξεθεμελιώνει το δημόσιο σχολείο.

Η ομοσπονδία των εκπαιδευτικών χρόνια τώρα διεκδικεί μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα ώστε η διδασκαλία να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες. 20 μαθητές ανά τμήμα γενικής παιδείας και 15 ανά κατεύθυνση. Απαιτούμε την εφαρμογή των νόμων που προστατεύουν τους μαθητές με ειδικές μαθησιακές ανάγκες.

 Παρά τη χτεσινή άμεση παρέμβαση του Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε. στη Διεύθυνση, οι εκπαιδευτικές αρχές επιμένουν στις συμπτύξεις. Γι’ αυτό και καλούμε

  • τους συναδέλφους και τους συλλόγους διδασκόντων να μην ανεχτούμε τον ρόλο παιδοφύλακα και να συνεχίσουμε να διεκδικούμε τις καλύτερες συνθήκες για τη διδασκαλία,
  • τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων να κινητοποιηθούν, να υπερασπιστούν το δικαίωμα όλων των παιδιών σε αξιοπρεπή εκπαίδευση.
  • Τους συναδέλφους από όλα τα σχολεία της ΕΛΜΕ να αναφέρουν παρόμοια περιστατικά.

Το Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε. θα πάρει πρωτοβουλίες ώστε το θέμα να μην κλείσει αρνητικά ,αλλά να οργανώσει την συντονισμένη αντίδραση στην απόφαση αυτή της Διεύθυνσης ,όλων των φορέων της εκπαίδευσης(εκπαιδευτικοί , γονείς, μαθητές)

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ

Η πρόεδρος                   Η γραμματέας

Β.Μιχαλοπούλου            Μ.Λαγκαδιανού


ΕΛΜΕ
ΝΟΤΙΑΣ
ΑΘΗΝΑΣ

Δωδεκανήσου 6-12 & Πάτμου 1 (Κτήριο ΕΠΑΛ Αλίμου), Άλιμος - τηλ./φαξ: 210-9942150

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Οδήγηση τέλος για ηλικιωμένους: Ποιοι χάνουν το δίπλωμα στα 65 και ποιοι στα 67

Voucher ΔΥΠΑ 750 ευρώ: - Πότε οι πληρώνεστε και που ξεκινάτε πρώτοι

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 25/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

nisi
Άγνωστα στους πολλούς μικρά νησάκια κοντά στην Αθήνα με εξωτικά νερά, για εξερεύνηση και θαλάσσιες δραστηριότητες
Λίγοι γνωρίζουν πως, απέναντι από τη Βουλιαγμένη, κρύβεται ένα ακατοίκητο νησάκι με καταγάλανα νερά και μαγευτικό βυθό που μαγνητίζει τους λάτρεις...
Άγνωστα στους πολλούς μικρά νησάκια κοντά στην Αθήνα με εξωτικά νερά, για εξερεύνηση και θαλάσσιες δραστηριότητες
maths_teachers
Πρωτότυπη στρατηγική: Καθηγητής διδάσκει μαθηματικά σε ερωτική ιστοσελίδα– Πώς κέρδισε χιλιάδες μαθητές
Πολλοί φοιτητές που εντόπισαν το περιεχόμενό του , οδηγήθηκαν τελικά στις πληρωμένες online πλατφόρμες όπου ο Chang προσφέρει πιο εξειδικευμένα...
Πρωτότυπη στρατηγική: Καθηγητής διδάσκει μαθηματικά σε ερωτική ιστοσελίδα– Πώς κέρδισε χιλιάδες μαθητές
κουτιά
Εσείς μπορείτε να λύσετε τον γρίφο με τα κουτιά που έχει τρελάνει το διαδίκτυο;
Χιλιάδες χρήστες προσπαθούν να τον λύσουν, ενώ ακόμη και πανεπιστημιακοί μαθηματικοί έχουν ασχοληθεί με τη μαθηματική του ανάλυση
Εσείς μπορείτε να λύσετε τον γρίφο με τα κουτιά που έχει τρελάνει το διαδίκτυο;