Thumbnail
ΟΛΜΕ

Ο.Λ.Μ.Ε.

Ερμού & Κορνάρου 2

ΤΗΛ: 210 32 30 073 – 32 21 255

FAX: 210 33 11 338

www.olme.gr

[email protected]                                                              

Αθήνα, 27/6/2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Σχετικά με τα αποτελέσματα των προαγωγικών εξετάσεων της Α΄ Λυκείου

Τα αποτελέσματα των προαγωγικών εξετάσεων της Α΄ τάξης των Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείου φαίνεται να επιβεβαιώνουν, δυστυχώς, την καταστροφική εκπαιδευτική πολιτική που ακολουθεί η Κυβέρνηση με την υλοποίηση διατάξεων του νέου αντιεκπαιδευτικού ν. 4186 που ψηφίστηκε στο Σεπτέμβρη του 2013 (Τράπεζα θεμάτων, νέος τρόπος προαγωγής, κ.λπ.), κινούμενη στα πλαίσια της πολιτικής της Ε.Ε. που επιδιώκει την παραπέρα προσαρμογή της εκπαίδευσης στις επιδιώξεις της αγοράς και του κεφαλαίου. 

Επιβεβαιώνεται ο ταξικός προσανατολισμός του νέου συστήματος γιατί από τα πρώτα στοιχεία που δημοσιεύτηκαν φαίνεται πως αποκλείονται περισσότεροι μαθητές, που προέρχονται από περιοχές με χαμηλότερη οικονομική κατάσταση.

Απαιτούμε:

·         Να επανέλθει άμεσα ο προηγούμενος τρόπος προαγωγής των μαθητών για την Α΄ Λυκείου

·         Να καταργηθεί η τράπεζα θεμάτων

·         Να καταργηθεί ο ν. 4186/13

Ο Πρόεδρος

Θέμης Κοτσιφάκης

Ο Γ.Γραμματέας

Σταμάτης Νικολάου

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

molivia
Τα εμπόδια των πανεπιστημιακών δασκάλων: Όταν ο ναρκισσισμός υπονομεύει την παιδαγωγική πράξη
Ένα από τα βασικά εμπόδια που μπορεί να χαρακτηρίζει ορισμένους πανεπιστημιακούς είναι ο διογκωμένος ναρκισσισμός. Η υπερβολική αυτοπεποίθηση...
Τα εμπόδια των πανεπιστημιακών δασκάλων: Όταν ο ναρκισσισμός υπονομεύει την παιδαγωγική πράξη